1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[filosofie] Het lot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joeri71, 13 apr 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo Minority report?

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    *applaus*

Maar ik vind wel/denk wel dat er een hiernamaals is of in die vorm...

geestes verschijningen overal op de wereld. geen illusies volgens mij.

Sex voor het huwelijk verbieden vind ik ook niets. Als je eraan toe bent. KLAAR. :)

3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    thanx:)

tjah die geestesverschijningen... moeilijke zaak
    er zijn zo veel dingen in de natuur die we nog niet kunnen verklaren, gelukkig maar, want de dag dat de mens alles snapt is de dag dat de mensheid ten onder gaat

4. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik maar even iedereen confronteren:

#1: We leven om ons voort te planten.
    #2: God is verzonnen voor mensen die zelf mentaal niets aankunnen en daar "God" voor nodig hebben.
    -Mensen gaan namelijk vaak pas geloven als het slecht met ze gaat.
    -Het grootste gedeelte van de mensen die niet gelovig wordt opgevoeg en later zelf mag kiezen gaat niet geloven.
    -Het wordt je met de paplepel ingegoten.
    #3: Er is NIKS meer als je dood bent. De enigste reden dat mensen geloven dat het wel zo is is omdat ze dat graag WILLEN geloven.
    #4: Je kunt het beste de tijd dat je leeft zo goed mogelijk en zo fijn mogelijk doorbrengen met de mensen waar je van houdt en die van je houden.

Maar tja , helaas bestaan er mensen met paranormal gaven die contacten hebben met geesten waardoor je weer gaat twijfelen :) tja wie weet. Ik ga van de 4 bovenste punten uit zodat de teleurstelling op het einde zo klein mogelijk zal zijn. :D

Laatst bewerkt: 20 apr 2003

Deel Deze Pagina