1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firefox 3.0 gaat voor wereldrecord!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 4 jun 2008.

1. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Het toffe van FF is de mogelijkheid om addons toe te voegen. Als je mouse gestures wil zou ik hier even kijken: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=gestures&cat=all.

Dat vind ik zelf ook het mooie van FF, dat je de mogelijkheid hebt om 'm helemaal aan te passen aan je wensen. Inclusief de interface..

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat kun je dan met mouse gestures? Het is me niet helemaal duidelijk als ik dat zo zie op die add-ons pagina..

3. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Done

4. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de site van 1 van de bekendere Mouse Gestures addons..
    Dat maakt het wel duidelijker :)

http://optimoz.mozdev.org/gestures/

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik wil ook dat hij hem opent in FF ipv IE.

Maar ik heb me ook aangemeld.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die had ik ook al eens geprobeerd, maar ik vond m wat minder goed werken als die van Opera en de Snelkiezer (was volgens mij ook een add-on voor Firefox voor) vind ik ook heel handig.
    Maar de grootste reden dat ik nog bij Opera blijf is gewoon dat het de snelste browser is die er is en dat merk ik.
    Natuurlijk zitten er ook heel wat nadelen aan (bijv. bij Hyves dat de smiley's niet goed laden), maar dat vind ik (nog) niet een reden om over te stappen op FF3, hoewel dat ook een zeer degelijke browser is natuurlijk;)

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Opera is voor mensen die net als het hoort een broertje dood hebben aan IE, maar niet willen conformeren naar de nieuwe en beste massa-browser, Firefox, zoals de rest.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    I pledge!
    Prima browsers, vind het vooral leuk dat je het kan upgraden en aanpassen.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik IE7 en ik ben het met je eens dat de interface daarvan anders is dan die van voorgaande IE's. Maar ik vind er niks rommeligs aan en vind het daarom heel knap dat je aan de hand van mijn voorkeur voor IE t.o.v. FF weet te zeggen dat er 'niks klopt van mijn redenatie'. Ik vind IE heerlijk en FF niks, over smaak valt dan ook niet te twisten. That being said zal ik hier niks meer posten om de FF liefhebbers hier niet tegen het hoofd te stoten.

Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Helemaal mee eens, bij mij is het gewoon gewenning. Ik klik IE sneller aan als ik het internet op ga, FF gebruik ik om te testen of een site wel goed er in werkt. Heb nooit problemen met IE, wel met FF dat ik bijvoorbeeld weer een adobe flash playert of andere plugins moet gaan installeren terwijl die al op me pc staat. :confused: Waarom niet een gedeelde plugin... alles moet weer apart zijn.

Ik heb die haat nooit begrepen, het zijn maar browsers het heeft niks met werelddominatie te maken. Zo zien sommige het blijkbaar wel...

12. HydruzZ

HydruzZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee

ik heb add ons geinstalleerd bij Fire Fox (3.0). Nu open ik firefox een dag later weer, en zijn die add ons ineens van het scherm af. Eerst stonden er van die tekentjes. Nu dus niet meer.

kan iemand me helpen?

13. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    17 Juni is D-Day :)

14. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Jongus vanavond is het dan eindelijk zover he, worden we daar blij van? Nah want wie krijgt er iets? juist ja jullie niks (ja een gratis te downloaden browsel) en Mozilla krijgt een plaats in het boek, nou nou daar worden we vrolijk van. :9

Sorrie voor deze negatieve reactie, maar ik snap niet wat iedereen hier zo boeiend aan vind.:+

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd! En ze zullen sowieso wel het record halen, want er is nog helemaal geen record! 8) Beetje kansloze publiciteits stunt imo.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb nu de beta en wordt er zeker wel blij van. Helemaal dat me pc een stuk sneller gaat nu.

18. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb de RC3 sinds een paar dagen geïnstalleerd, en het werkt op zich net zo fijn, en de knopjes zien er mooi uit, maar een klein probleempje met een nieuwe functie: je zoekt als je gewoon een URL wil intypen meteen naar alles woorden die je intypt, dus ook bepaalde dingen waar je normaal je cookies voor verwijdert :9.
    Zoek je bijv. op 'xbox 360 releases june' dan vind je een pagina die iets met dat in de titel had, maar mocht je dus iets met 'por' beginnen.... tjah, je raadt het al ;).

19. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die al te downloaden?
    Vandaag is D-Day maar heb niks gezien...

20. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben ook wel benieuwd.

Deel Deze Pagina