1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef die film daar niet eens voor te zien. ik heb gehoord dat hij de koran verscheurd of verbrand. en als slurpgeit dat zo geweldig vind...

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    En zo ben jij net als de rest van de wereld die moord en brand schreeuwt. Snap je dan niet dat die film een hoax is, en dat wilders dat simpelweg roept om een punt te bewijzen?

Met dat soort reacties kom je echt niet ver, en je blijft maar zakken in geloofwaardigheid in mijn ogen.

Ik heb er geen moeite mee dat ik dood mag vallen, je bent vast niet de enige. Ik op mijn beurt schijt op de koran, of welke vorm van religie dan ook. Omdat ik denk dat religie nog eens de ondergang van de mens gaat worden.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Gehoord? Het geruchten circuit om in bepaalde kringen draagvlak te creeeren om moordlustig gedrag goed te praten werkt op volle toeren zo te zien :p

Wordt lachen als er geen film blijkt te zijn. Er is namelijk niks bekend behalve de statement "Het zal de ware kleuren van de moslims laten zien". Wat voor invulling geven mensen daar aan? Mensen lopen zichzelf te mindfucken hehe.

Maar goed "Ik vind dat je dood mag vallen" is inderdaad een mening. Geen bijster intelligente, maar dat terzijde.

4. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    En jij van mij..
    maar onderbouw jij het eens knul. Waarom moet hij doodvallen..het idee erachter klopt toch.
    Je hoeft maar commentaar te hebben op de Islam en heel Nederland moet dood en de moslims zijn op hun teentjes getrapt..dan heeft Wilders toch een punt of niet dan..
    Probeer jij nou ook eens iets te onderbouwen.

5. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat jij weg zou gaan uit me topic? je spreek je zelf tegen.

en ja, ik denk wel dat die film uit gaat komen omdat het me niks zou verbazen van die geert wilders. hij is nou eenmaal ziek in z'n hoofd

6. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb gehoord dat jij van prostaat melken houd... moet ik nu ook bevooroordeeld zijn over jou?

7. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    GEhoord knul? van wie? van de mensen die erbij waren?? van wie heb je het gehoord..kom op..wie was erbij en weet HET ZEKER!!
    Begint nu echt lachwekkend te worden..tot op een bepaald punt dacht ik dat er serieus geluld kon worden..maar dit is te erg..
    NIEMAND, NIEMAND weet of de film er is..en al helemaal niet wat er in zit..maar jij hebt iets gehoord??? hehehe:lol:

Trouwens, je hebt nog steeds geen antwoord gegeven..zou jij je vriendin klappen geven als ze niet zou gehoorzamen??? of iets doet wat jij irritant vind of voor wat voor reden dan ook??

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  8. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Relax1989 is in ieder geval het schoolvoorbeeld van wat Wilders met z'n "film" wil bereiken.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Vraag me iets af...

Gisteren zat ik te zappen en zag dat er kamerleden uit een ruimte kwamen waar zogenaamd de preview van Fitna vertoond werd. Maar de kamerleden lieten niets los. Klopt dit of heb ik de helft verkeerd omdat ik pas halverwege er in kwam qua zappen?

Zo ja is er dan ook echt een film of zit heel het kabinet nu zichzelf kapot te lachen en speelt de show mee? :p

10. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig dat jullie allemaal zon grote mond hebben over islam enzo, toch weet ik vrijwel zeker dat je er niks van durft te zeggen tegen een groepje marokkanen ofzo :")

11. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sja, en weet je waarom niet?

12. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Nu bevestig je het slechte beeld weer, het welbekende "groepje marokkanen". Waarom groepje? Waarom niet tegen 1 persoon? Is dat niet goed genoeg?

En even ter informatie, ik laat mijn mening duidelijk horen, en tot dusver ben ik nog niet onthoofd.

13. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent gewoon bang voor marokkanen daarom praat je slecht over de islam net als geert wilders.

14. Ashavan

Ashavan Guest

15. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Ah, dankjewel voor deze diepe psychologische analyse. Wat wel grappig is dat je begon met grote standpunten en argumenten, en jezelf nu verlaagd tot dit niveau. Dat zegt genoeg over je lijkt me zo.

16. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan, ik vind het ook wel een beetje zielig voor je dat je je niet veilig meer voelt in je eigen land

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het wordt onderhand teveel op de man gespeeld. Beetje vriendelijk houden hier zo. Tolerantie enzo ;)

18. Ashavan

Ashavan Guest

*gaat kegelen met KevF's hoofd*
    Hoezo persoonlijk? ;)

Vermaak me kostelijk hier hehe

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Berichten verwijderd en iedereen mag even lekker afkoelen alvorens weer te reageren in deze thread.

20. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Zielig folkje die moslims, je hoeft maar wat te zeggen en ze flippen de pan uit... Er zijn zat films gemaakt over andere geloven, en daar had je hooguit een demonstratie van een paar man. En als je een film maakt over moslims dan willen ze het hele nederlandse volk uitroeien...

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Deel Deze Pagina