1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Voor de mensen die hier zoete aardappel eten: welke is de juiste? Je hebt namelijk oranje en witte. Ik koop ze altijd bij de AH en heb nog maar een enkele keer oranje gegeten. Maakt het iets uit of..?
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wist niet eens dat er witte bestonden joh. Heb 1 keer oranje op, maar dat vond ik niet zo'n succes. Maar ik had het ook niet echt goed klaargemaakt volgens mij, ik probeerde er een soort ovenfriet van te maken, maar dat mislukte faliekant.

    Ik woog trouwens vanmorgen 84,4kg! Dat is al een stuk dichter bij mijn doel. Ik denk dat ik komende zomer een heel eind richting mijn doel zit, 88kg bij 10% vet of minder. Maar je kunt toch niet zo snel zoveel (spiermassa aankomen), dus het behalen van het doel stel ik nog even uit tot volgend jaar. Want als ik nu probeer 88-90kg te wegen zal dat vooral vet zijn.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nooit Arshavin meegemaakt zeker :+ ?
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister echt heerlijke benen training gehad. Kon nauwelijks meer rijden ze waren echt dood op. Vandaag wel flinke spierpijn maar het ging echt heerlijk.
     
  5. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kcal neem jij?
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Zitten hier allemaal van dit soort gasten?
    [​IMG]

    Tenminste, ik ga ook twee keer per week en ik zie altijd van dit soort gastjes:lol:

    Dan denk ik ga gewoon die landmacht fietstraining doen, duurt maar een half uurtje en werkt goed.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit is de eerste keer dat je in dit topic komt?
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dno, ben atm aan het slacken omdat ik gewoon geen energie heb door full time stage in de bouw. Gelukkig in feb. klaar en dan weer volle bak.

    ...
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Inderdaad.

    [yt]w3AuFGlTYf0[/yt]

    Waarom haal je niet gewoon een auto zonder stuurbekrachtiging?
    Hoef je na een week niet meer in dit topic te komen.

    /Mod Daaag.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Viel toch wel mee? Heb er niks van gemerkt? Ja, er werd toen gezeikt op Daan, maar dat was logisch :+
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zucht.. Net nu ik dacht dat je je dieptepunt van triestheid had bereikt weet je jezelf weer te overtreffen...
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Oh wat grappig, leslie krijgt hem niet in 1 keer in t vak. Wat een ramp. Jp ziet natuurlijk alles hartstikke scherp met die bril van hem. Tering he. Trietse vent.
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    He top, die zocht ik nog man! Dank je!

    Laat mij wat terugdoen....Kijk, ik had wat moeite met een bijna 5 meter lange auto die ik net 4 dagen had, maar lekker boeiend niets aan het handje en van blikschade zijn er weinig de pijp uit gegaan. Wat pas echt knap is, is het in een weiland parkeren....

    [​IMG]



    Kunnen we toch allebei niet zo goed rijden, he JeePee?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    jup
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En de rust kan weer terugkomen, hij is weg ;)




    en OT:

    Ben iets te fanatiek begonnen met m'n trainingen. Daarom even 4 dagen vrij om al m'n pezen spieren en aanhechtingen te laten bijkomen van het 'geweld' van de afgelopen 2 weken.
    Merk wel dat de beginner gains heerlijk motiverend zijn, het gaat zo ontzettend rap in het begin, zelfs als je nog niet helemaal hersteld bent van de vorige training.
    Gelukkig kan ik blijven hardlopen. Over 2 weken kan ik ook eindelijk een goede huidplooimeting doen, en dan doe ik er 3 maanden later nog wel een, puur voor m'n zelfvertrouwen en motivatie. Mijn streven blijft algemene fitheid en de halve marathon..een bikinilichaam is mooi meegenomen maar dat gaat als het goed is vanzelf door de grote hoeveelheid cardio gedurende de week en het weinige vet in mijn voedsel.

    [​IMG]
    Vandaag duurloop-training; 14km.. geen zin in :+
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik vind die Pace echt netjes....Ik heb moeite om op 5:30 te blijven bij een 10k....Jij zit gewoon een minuut per km daaronder 8)
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de afstand bizar8)
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]fZFUBAbf_i8[/yt]

    Aardige video over macronutrients tijdens het cutten. Vooral vanaf 8 minuten worden het interessant. Wel een beetje langdradige video though. Maar dat zijn al die video's van Matt Ogus met Eric Helms wel een beetje.
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik zit rond de 5:00 bij 10km, kan me moeilijk voorstellen dat ik ooit 4:30 ga lopen. Heb ook niet de drang om harder te gaan omdat ik het toch vooral naast de sportschool doe en het een makkelijke(leuke) manier is om vet te verbranden
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom net potjes omega3(visolie) en multivitamines tegen die ik nog heb liggen. Zijn al sinds januari open. Zien er niet gek uit en geur is ook niet heel zuur oid.

    Verstandig dit nog te nemen of wegflikkeren en nieuw halen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina