1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik meende dat optimel best wel goed is voor na een workout.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gaan we hier nu ook aan de Chocomel hype van DBB beginnen?

Er zitten suikers in, joepiedepoepie. I.m.o. zijn er betere alternatieven dan een zuivelproduct met een overvloed aan suikers naar binnen te werken na een workout.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idem, ik heb die hype nooit begrepen. Litertje chocomelk: 800kcal.....

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat was de reden dan om zoveel suiker en vet te drinken na een workout

800kcal van je macros verspillen en daarna nog honger hebben? :-/

Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Google op Anabolic Window en je weet de theorie.

Nu is er i.m.o. niet een strikte anabolic window, maar ik plan zelf veel van mijn carbs rond de workout.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik neem ongeveer 1 a 1,5 uur van tevoren een shake met whey en havermout. Tijdens de training drink ik een shake met whey en dextrose (30gram). Die shake is dan wel met meer water (gewoon de hele beker vol). De shake drink ik dan gedurende de training langzaam op. Schijnt ook weer beter te zijn voor de opname van whey.

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Maakt niet uit wat je ervoor of erna eet, gewoon doen wat jij het lekkerst vindt.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo zou dat niet uitmaken? Zover ik heb begrepen zijn de maaltijden rondom de training ook bij iifym wel belangrijk.

Te gekke site gevonden over powerliften. Deze kerel is echt gek van de sport en heeft echt de wereld aan tips en zelfs reviews van schema's (doorscrollen naar onderen)

http://www.powerliftingtowin.com/korte-3x3/

Mijn 3x3 schema was wellicht niet zo'n goed keuze :+

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Waarom zou het wel uitmaken? Het heeft geen extra waarde aan de body composition. Wel als je na dezelfde dag na je training nog een keer gaat sporten.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is niet helemaal waar. Veel onderzoeken lijken aan te tonen dat de anabolic window na een training idd wel 24h kan zijn. Dan maakt je post-workout maaltijd wellicht idd niet zoveel uit. Maar hoe je je voelt tijdens de training is toch echt wel belangrijk, iaw je pre workout meal doet zeker wel wat met hoe je je voelt tijdens de training.

Overigens gaan die onderzoeken ook zo vaak heen en weer. Ik drink tijdens de training lekker mijn whey + 30gr dextrose + 750ml water :cool: Zit ik zeker weten goed.

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja klopt, dat bedoelde ik ook met gewoon eten wat je het lekkerst vindt.

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fuckkkkkkk

dat moment dat je je preworkout drinkt en dat je zo naar de gym gaat

feelsgoodman

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Welke PWO gebruik je?

Ik ben onderhand bezig met het hitgedeelte uit 3x3. Ik pas de fase echter wel wat aan zodat ik wat hoger uitkomt qua pr's. Gisteren faalde 190 deadlift echter terwijl 180 nog zo gemakkelijk ging :mad:

Verder via een online coach een voedingsschema aangevraagd. Niet omdat ik het niet zelf kan, maar omdat ik het wel eens leuk vind om gecoacht te worden door een ander:

http://www.victormooren.com/

Reden dat ik voor hem ben gegaan: hij lijkt er echt superveel van te weten (genoeg toffe artikelen op zijn site!) en goed betaalbaar.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Platinum Pre van Optimum Nutrition. Mede door Steve Cook, held dat het is.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hoeveel heb je daar voor neergelegd Kevf?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Staat allemaal op de site toch? Online coaching is 3 maanden voor 135. Ik heb eerst alleen een voedingsschema genomen, die kost 30. De 30 trekt hij vervolgens weer van de 135 af als ik na mijn vakantie er voor kies om het online coachingsgedeelte te doen. Er zit best veel in: 24/7 vragen stellen (48h antwoord), form check, trainingsschema, voedingsschema. En zijn eigen transformatie is impressive. Hij heeft ook een te gekke thread op DBB. Laat me even weten of je er wat mee doet :+

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja, maar was benieuwd wat jij had genomen.
    Ik ga 't mss ook doen, omdat ik ook benieuwd ben naar een opinie/coaching van iemand anders. Loop al tijden te checken naar PBP van Tom Barten, maar vind dat persoonlijk wat te duur. Maar duur is het eigenlijk niet kijkend naar de hoeveelheid baat die je er bij hebt.

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Hier wat pics van hoe ik in een jaar ben veranderd.

Links toen ik ongeveer net begon. Deed toen vrijwel alleen cardio. Rechts vorige week gemaakt.

Ook ergens gemaakt toen ik net begon.

Iets later toen ik tijdje bezig was met KT.

Deze pics recent gemaakt gewoon.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Netjes :).
    Ben zelf in een maand 6kg kwijt geraakt en inmiddels is er weer 2.5 bij, dus morgen ga ik het weer oppakken :+.
    Had gewoon geen tijd meer, werkte wel maar ik heb nu vakantie en geen werk meer dus genoeg tijd om het weer op te pakken.
    Die 6kg kwijt geraakt door vooral veel cardio te doen (intervaltraining/HIT) en wat simpele oefeningen en met een Powerball (maar daar train je eigenlijk alleen je armen mee).
    Eet ook maar 2x per week vlees dus dat scheelt ook al een beetje.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Knap hey! Ik kan mij voorstellen dat, gezien je begingewicht, je echt veel beter in je vel zit nu. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina