1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Opzoeken? Bijna alles wat je kan bedenken staat in die app

2. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Is het myfitnesspal, inc: calorieenteller?

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja zo heet het in de app store geloof ik

4. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    oki, ik heb m gedownload

Hoe voer je insanity dan door, want dat staat er niet tussen
    edit nvm, zie dat ik t als earobics zeer intensief kan zetten

Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die app doet echt heel vaag bij mij.. Ik kan alleen handmatig invoeren. Daar heb ik geen kut aan, want ik heb geen flauw benul van al die waardes :p

6. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ok, ik krijg meteen een waarschuwing van dat ding dat ik te weinig calorieen eet toen ik m'n laatste invoer voltooide

(maar ik was pas om iets van 1u 's middags uit bed, dus wat dat betreft ben ik vandaag maar 12u wakker, want ik ga zo al slapen omdat ik moe ben en normaal ben ik ongeveer 17u wakker voor ik slapen ga)

Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoek gewoon in hun lijst naar wat je wilt. Bijna elk product van elk merk staat erin. Myfitnesspal, toch?

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zat bij recent :x my bad. Tja mijn ritme is echt te verneukt om dit lekker in te vullen. Ik ben sinds 2 uur 's middags op. Ben nu aan het werk tot 7 en werk tot vrijdag telkens in de nacht. Daarna weer 3 dagen weekend en dan begint het weer. Daarnaast heb ik geen flauw idee hoeveel energie ik verbrand in de bakkerij dus heb maar actief gedaan. Alsnog krijg ik 2250 kcal per dag. Beetje weinig voor mijn gevoel :+ nou ik zal het even bij gaan houden en kijken wat het effect is. Denk sowieso dat het meer effect heeft op de inname dan op het energie verbruik.

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Myfitnesspal gewoon op licht actief zetten tenzij je daadwerkelijk iedere dag constant aan het lopen bent op bijv je werk. Neem 1 dag als standaard 'weeg' dag. Stel je neemt zondag. Je weegt jezelf iedere zondagochtend om te kijken hoeveel je bent afgevallen met X aantal calorieën die week. Als je niks bent afgevallen doe je min 100 calorie voor die week tot je de weer afvalt.

Wanneer je begint met afvallen zul je merken dat je zeker 8 weken gelijdelijk kunt afvallen zonder je kcal te verminderen. Waar je alleen goed op moet letten op het begin is dat je goed weet wat je eet en dus ook je voedsel gaat wegen. Letterlijk al je calorieën meten.

Wat meer moeite maar daar tegen over staat wel dat je sickste gains van je leven maakt.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mja niet dagelijks nee, 4 dagen in de week nu in de vakantie. Maar het is wel even een stuk meer dan alleen op de benen staan. Heb nu licht actief en wordt nu op 1880 kcal gezet.. Ik heb voor vandaag nog maar 1200 over :p

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zou myfitnesspal eerst op de computer gebruiken (synct met de app). Op de webversie zie je ook een breakdown van de macro's en heb je sowieso wat meer overzicht. Hierdoor raak je wat bekender met de dingen die allemaal kunnen zoals kopiëren van de dag er voor, recepten toevoegen etc

Mbt kcal inname: als je doel is om zowel sterker te worden als enigzins wat af te vallen kan je het beste op de dagen dat je niet traint onder onderhoud eten (15-20%) en de dagen dat je wel traint op/net boven onderhoud.

Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zal wel even op de computer checken.

Nja gaat meer om ietsje af te vallen en vooral bewuster ermee om te gaan. Alleen vind ik het wel raar. Ik heb nu wat brood met beleg, een mueslireep, een banaan en nog wat drinken genomen (vooral water) en ik heb nog 900 over :x Ik ga zo slapen, maar daarna heb ik nog tot 12 uur met 900 te gaan. Het voelt tot nu toe erg karig aan. Ik krijg volgens mij flink boven de aanbevolen hoeveelheid calorieën binnen dan 8) maar ik kom echter helemaal niet aan.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Kevf, als je je vetpercentage wilt verlagen, dan is het toch verstandig om ook minder kcal te nemen, dus eig de myfitnesspal op afvallen zetten?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap geloof ik niet helemaal wat je zegt..... eet je nou te veel of te weinig?

Ik werk met mijn eigen aantal kcal. Ik wist geeneens dat je myfitnesspal daarvoor kon gebruiken. Ik eet atm 2500 op trainingsdagen en 2000 op niet trainingsdagen en ja ik heb honger :x

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha. Ik heb geen verschil in macro's op trainingsdagen. Sinds 3 weken op 2100 kcal en mn kracht gaat goed en val af. Gisteren 67.5 op de weegschaal en 120kg deadlift kunnen doen

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toch is dat het overwegen wel waard :) Op die manier zorg je er voor dat je lichaam zich iig op trainingsdagen in een anabole toestand bevind. Afvallen gaat dan uiteraard wel iets trager.

67,5? Wow dat is niet heel erg veel, waarom wil je nog verder afvallen? 120 is veel/weinig? Hoeveel reps?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat ik klein ben 1.74. Wil droger, onderbuik weg.

Ik doe deadliften nog niet zo lang, ook pas sinds een maand/anderhalf. Vond wel veel. Was gewoon 1 rep. Langzaam verder opbouwen.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    120 kg deadliften na anderhalve maand is ook veel 8). Ik blijf dat nu de meest lastige oefening vinden om vooruit te gaan en tegelijk goede techniek te houden.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Toch jammer als je ziet hoe snel iemand van 1.74 in kracht toeneemt. Ik moet er zoveel meer moeite voor doen met mn 1.93 :p.

Ach zit nu op 150kg deadlift. 95kg bench squat moet ik weer oppakken maar zit rond de 110-120

Laatst bewerkt: 16 jul 2014
  20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Benchen ga ik echt niet vooruit, echt een plateau bereikt lijkt het. 80kg, squat 105, deadlift 120 dus..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina