1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga nooit in de avond en weekend altijd in de ochtend doordeweeks. :)
    Ze zijn bij mij ook streng op wat je aan hebt. Mouwloos shirtje mag al niet gelukkig. :)
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij ons kan je van 5 tot half 8 wel redelijk trainen, wat ik verrassend vind. Van 8 tot 9 is bij ons het drukste. Dus ik ga vaak om 9 uur trainen. Komt ook goed uit met m'n eten.

    Als je t nu Druk vind, kan je na kerst lachen...
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben begonnen met hiit cardio om wat af te vallen. Ik doe nu eerst 4 min opwarmen, dan anderhalve min 6,5 - 7 km/h en dan een halve minuut 12,5 km/h. Is dit goed qua tempo? Op hoeveel intervallen moet ik mikken? Ik red nu de 5 (en met benen training maar :cool:.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Afgelopen donderdag schouders en rug gedaan. Heb al tijdje last van mn pols en mn aanhechting biceps/schouder, had er erg veel last van tijdens de training. Maar paar oefeningen niet gedaan. Enfin, heb nu en gisteren bi-zar veel last (voornamelijk vandaag, de tering) van mn linkerschouderblad. Wtf? Echt niet normaal meer hoeveel pijn ik heb. Hele dag gewerkt, gesjouwt met shit ook nog, maar de pijn is echt ziek. Wtf moet ik eraan doen? Heb al Midalgan eropgesmeerd maar de pijn blijft aanhouden. Enige tips?
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ook al heeft iedereen hem ws al gezien vandaag:

    [​IMG]

    :D
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Miss je huisarts bellen?
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Kijk het nog ff aan. Als het blijft maar ff langs fysio.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe maak je havermout met water lekker zonder whey? Want ik ben bezig met een cut schema en ik wil havermout met water eens uitproberen, maar ik heb eigenlijk geen zin om whey of caseïne te kopen. Best lastig nog, geen shakes in een cut schema.

    En ik wil het brood ook eruit gooien, maar ik heb eigenlijk echt geen zin om om 10 of 11 uur 's ochtends groenten met kip of vis te gaan eten. Ik zit nog een beetje met die tussendoor maaltijden.

    Ik heb tot dusver:

    Ontbijt:
    60g havermout met water
    1 appel
    5g creatine
    2g bcaa's
    1g L-arganine (besteld om een keer uit te proberen)
    5000iu vitamine D3

    Ochtend tussendoor:

    100g wortelen (dat krijg ik dan nog wel weg denk ik, maar dat gaat ws ook gauw vervelen. Een boterham met pindakaas is wel heel wat makkelijker iig)
    1 appel

    Lunch:
    150g kipfilet
    75g pasta
    90g spinazie

    Middag tussendoor:
    90g pinda's

    Diner:
    150g kipfilet
    75g rijst
    200g brocolli

    Voor training:
    2g bcaa's
    1g L-arganine

    Tijdens training:
    40g dextrose

    Voor slapen:
    450g magere kwark
    1g L-arganine

    Dat komt uit op:

    2228kcal, 176g eiwitten, 243g carbs, 59g vet. Calorietekort van 721kcal.

    De lunch is wel prima, avondeten ook. Maar bij het ontbijt lijkt me nog wat te missen en bij de tussendoortjes mist sowieso nog wat. Er moeten eigenlijk van zowel eiwitten, carbs als vetten nog wat bij.

    En die 40g dextrose gaat trouwens ook nog eens weg op rustdagen, waardoor het tekort 869 wordt. Ik wil eigenlijk op trainingsdagen een tekort van 350kcal en op rustdagen een tekort van 500kcal hebben (die dextrose is 150kcal).

    Ik wil eigenlijk geen whey of casein kopen. 1 omdat ik er het geld niet voor (over) heb en 2 omdat ik shakes nogal beu ben. En ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin in 600g groenten per dag om maar aan m'n carbs te komen.

    Ik zit er trouwens aan te denken om een dergelijk schema gewoon als basis te gebruiken en dan gewoon m'n macro's in te voeren op MyFitnessPal oid.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Veel woorden zal ik er niet aan vuil maken, je doet toch je eigen ding, maar lees je post nog eens terug.....
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    60 gr havermout, 200 ml kokend water, handje rozijnen, paar druppels stevia en een beetje kaneel. Lekkerrrrrr

    edit: de hoeveelheid water is uiteraard variabel. Je moet het iig niet te dun maken
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had het vanochtend geprobeerd, ik vond het niet geweldig, met melk is het wel een stuk lekkerder. Had er geen rozijnen in en ik gebruikte nutricia ipv stevia. Ik zal het morgen nog eens op jouw manier proberen. Het wordt een stuk slijmeriger met water dan met melk iig.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is kokend water/melk de truc?
    Ik doe het ATM in 200/300ml melk en schep eiwity.
    Opzich goed te rammen(heb heerlijke smaak eiwit) tot ik bij de laatste 2cm kom want daar is grotendeel van de haver heen gezakt.

    Ik heb al fijne havervlokken en gooi het ook even door de koffieboon maler.


    Ow en Daan, 2g bcaa's is zonde. Je moet 10g tot je krijgen voor optimaal effect. Alles minder doet je lichaam niets mee.
    Bron kan ik nu op m'n phone Ff niet erbij pakken, zal vanavond Ff kijken voor je.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Welke smaak eiwit (whey?) heb je?
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de aardbei van Fusion pro van dedicated nutrition.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vroeg mij af zo'n Whey kan je beter voor en na het sporten nemen? Dag daarna sport ik niet dan heeft het ook niet veel zin om het in te nemen, of zeg ik nu iets raars?:+
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lees je even in op dat gebied zou ik zeggen :)
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    :lol:

    Als je 'geen zin' hebt om er enige moeite voor te doen pak dan gewoon een zak chips en ga voor de tv zitten.

    Cutten is vooral functioneel naar je (macro's van je)eten kijken om je doel te bereiken, ergens 'geen zin' in hebben gaat je niet dichter bij je doelen krijgen.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij is het beste om het voor je training te nemen, omdat het enige tijd duurt voordat je lichaam de whey opneemt. Na het trainen dan een flinke maaltijd waar ook genoeg eiwitten in zitten.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, had het inmiddels gelezen op een andere forum.
    Tevens merk ik nu al verschil qua spieren, train pas 1 maand en je ziet nu al wat verschil. Gaat best hard moet ik zeggen. :+
    Ben benieuwd hoe ik eruit zie, na een jaar trainen. :cool:
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hangt van je soort eiwit af.
    Whey is een snel verbrandende eiwit. Caseïne is weer een langzaam verbrandende eiwit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina