1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Waarom zijn bijna alle bergbeklimmers blank?
    Waarom zijn bijna alle schaatsers blank?
    Waarom zijn bijna alle wielrenners blank?
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom zijn alle bananen krom?
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Appels met peren vergelijken?

    Dit is een nieuwe sport die vooral populair in Amerika is, een land vol met mensen van verschillende afkomst. Vind het dan apart dat ik elke keer 99% blanke mensen in wedstrijden zie. Gezien de lichaamsbouw zouden juist Zuid-Oost Aziaten en West(Afro)-Afrikanen deze sport kunnen domineren.
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zuid-Oost aziaten? Die hebben toch niet echt een fysieke lichaamsbouw? Je bedoelt Thailand etc.? Zie eerder Russen dan hierin.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    http://stuffblackpeopledontlike.blogspot.nl/2013/02/787-crossfit.html

    Lang verhaal. Kan niet beoordelen of het waar of niet is.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kevf, jij had toch een voedingsschema laten maken door Victor Mooren? Hoe is dat bevallen? Heb je ook een trainingsschema van hem?
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb inmiddels een proefles crossfit gehad. Beviel heel erg goed. De combinatie van explosiviteit, intensiteit, kracht en conditie spreekt mij heel erg aan. Begeleiding in het centrum is ook top, tijdens de workout wordt voortdurend op form gelet. Heel fijn als je oefeningen combineert die je nog niet kent. :)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Even een vraag over vitamines! Gebruik eigenlijk op trainingsdagen een vitamine pack! Animal pak of Dedicated Pack! Weet dat sommige vitamines erg belangrijk zijn maar die vitamines zijn wel aardig duur. 30 euro voor 45 pakjes. Hoe doen jullie het? Kopen jullie lossen potjes omdat dat uiteindelijk goedkoper is of heb je bij De tuinen of Kruidvat nog goede goedkope packs? En welke vitamines zijn vooral belangrijk als je aan krachttraining doet?
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben beginnend in de sportschool, en heb eigenlijk wat hulp nodig omtrent mijn eetschema. Tijden lang dacht ik: weinig eten en dan raak ik vanzelf wel een dat buikje kwijt.. Niets minder waar zo heb ik gelezen en is me verteld!

    Ik heb een goed eetschema nodig, en ben aan de slag gegaan. Klaarblijkelijk snap ik er weinig van want mn eet schema werd afgekeurd op dutchbodybuilding forum en ik moest me maar gaan in lezen. Aangezien ik er eerder ookal een vraag onbeantwoord zag blijven staan ben ik weer van dat forum af. Onvriendelijk over het algemeen..

    Maar iemand hier die goede links heeft, zodat ik me kan inlezen over het maken van een voedingsschema ? mijn doel is simpel: in het komende jaar proberen mijn buik zo goed mogelijk weg te werken en daarnaast wat spieren op te bouwen.

    Iedere hulp is welkom!
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Haha, ja vaag of wat :lol:

    Volgens mij zeuren ze daar over wat de "blanken" mis doen. En dus ook waarom crossfit racial is etc. Las het met verbazing :eek:
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Op aanraden van Kevf kan ik "Burn the fat, feed the muscle" aanraden. Lees het boek en je bent volledig op de hoogte van hoe je lichaam werkt m.b.t. vet verbranden en spieren kweken :).
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Calorieën tellen is wat meeste mensen hier doen. Als je dat echt heel goed gedisciplineerd doet is het niet moeilijk om die buik kwijt te raken. Maar je moet wel geduld hebben
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Top! ik ga daar eens in lezen!

    Oke, geduld heb ik! Discipline is ook geen probleem als ik maar goede richtlijnen heb. Op het DBB forum heb ik zulke ingewikkelde manieren gezien om een voedingsschema te maken, ik snapte er niet veel van. Ik had een schema dat uitkwam op 500 Kcal onder mn dagelijkse behoefte maar het bleek niet goed te zijn.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm ik heb tijdje terug hier een filmpje gepost. En met behulp van Excel sheet van kevf hier mn macros uitgerekend. Ik doe zelf ook 500kcal tekort nu.
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb Multi Men van B&F €3,90 voor 30 doseringen. Hij is heel vaak in de sale en dan koop ik er meteen een aantal.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, heb er ook 1 van thuis liggen. Denk dat ik dat ook maar ga doen want scheelt een hoop geld.
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Creatine... heb het gevoel dat ik er alleen maar een dikke kop van krijg. Dit potje opmaken en dan nooit meer kopen.
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Aah en hier stuit ik erop dat ik echt te weinig kennis ervan heb. Nog nooit gehoord van het woord Macros.

    Weet je misschien nog op welke pagina jou filmpje, en het excelsheet van Kevf te vinden is?

    Thankyouu!
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wat voor creatine is dat :+

    Traint lekker, 3 weekjes weer creatine. Merk het verschil nu weer goed. Meer spanning op het lichaam en kan meer herhalingen maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina