1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mn whey van B&F is binnen dus ik wou vandaag even berekenen hoeveel ik nou daadwerkelijk binnenkrijg.

    Nu is het woensdag en eten we pasta's. Dit maal macaroni. Vlugkokende macaroni van een goedkoop merk:+ met Honing macaroni & spaghetti mix, en hamblokjes.

    Mn moeder maakt het klaar en we scheppen het gewoon uit de pan. Hoe kan ik deze "woensdag avond, pasta avond" nou het beste verwerken in mijn schema.

    Alvast bedankt!
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vragen of ze de verpakking niet weggooit.
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    geen probleem haha, dan zou je ook moeten weten hoeveel gram eten je opschept right? Dan weet ik het aantal gram aan pasta maar die mix zit er dan al doorheen en ik weet niet hoeveel ik daar van binnen krijg
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Totale hoeveelheid gedeeld door het aantal personen, eet je meer dan de rest dan schat je het iets hoger in. Geen rocket science.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zaterdag crossfit les nummer 2 :)
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Na mn vakantie in Canada stap ik definitief over op Crossfit. Het bevalt me prima. Vooral de begeleiding, de afwisseling in excersises/het programma en het groepsgevoel. :)

    Prima bevallen tot nu toe.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mn gewicht is nog verder gezakt.. zit nu op 66.9 in mn cut.. Gaat hard ineens nu ik weer 100kcal gedropt heb. (carbs gedropt ook en fats iets omhoog)

    Ben nu ook dat PHUL schema begonnen wat hier gepost werd, zat te twijfelen tussen die of PHAT.
     
  8. Zeus

    Zeus Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die in hun ontbijt whey protein gooien, nemen jullie ook gewoon nog een proteïneshake na het sporten?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet als ik gewoon genoeg proteine eet bij mn middageten en avondeten. Het is een aanvulling he. Niet iets om zomaar zonder na te denken naar binnen te gooien
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat klinkt net alsof het erg is.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik neem een pre workoutshake en caseine als ik ga slapen. En denk er lekker niet bij na terwijl ik het naarbinnen gooi.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Omdat ik 7 uur begin en eigenlijk niet wil ontbijten neem ik altijd een shake met whey en oats. En dan idd na het sporten ook weer. In september vervang ik het waarschijnlijk door een mass gainer!

    Het kan natuurlijk geen kwaad als je er veel van neemt. Collega van mij die is wel gaan minder omdat ie volgens hem allemaal pukkels ervan op zn rug kreeg. Nu nog 1 shake per dag en heeft er geen last meer van. Maar denk eerder dat het dan door de melk komt!
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar als je ook nog gewoon eet, kom je dan niet ver over je proteine behoefte. Ik zit bijvoorbeeld 150gr proteine en eet 2x warm op een dag. Dan is het toch niet goed om zomaar nog eens een shake na trainen en een voor het slapen erin te gooien
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2014
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    @ dannydh, het kan een combi zijn. In sommige whey producten zit namelijk ook lactose dus een teveel eraan binnenkrijgen kan puistjes veroorzaken als je licht intolerant bent ervoor. Daarnaast heeft testosteron invloed op je talgproductie en aangezien door krachttraining je testosteron niveau wat stijgt ga je ook meer talg produceren.
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Hoe zorg je dat die oats goed mengen? Die whey oats combo wordt bij mij altijd zo'n klontenbrij
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.576
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Ik heb hetzelfde maar ik zuip gewoon nog een shake omdat het zo fucking lekker is. 8)
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Merken jullie invloed op je training oid als je de dag vantevoren wiet/hasj hebt gerookt? Als iemand dat hier af en toe doet.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zelf niet, maar de medische wereld is er nog niet duidelijk over. Aangezien THC een negatief effect heeft op de aanmaak van testosteron op lange termijn, schijnt het weer een positief effect te hebben op korte termijn op de aanmaak van melkzuur.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja maar er zijn dus ook een hoop onderzoeken waar het op lange termijn niks met de hormoonniveau's doet.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat het weinig uitmaakt zolang je je niet naar de klote voelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina