1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gvd wat ben ik toch een kutjanus zeg. Gisteren in de gym, laatste oefening: reverse curl. Bij het eerste setje had ik al last van m'n rechterpols. Ik koos ervoor om het te negeren en door te trainen, terwijl ik weet dat m'n polsen een zwak punt zijn, heb ze echt al 100.000 keer gekneusd. Bij het 2e setje al meer last, bij het 3e setje nog meer. En nu heb ik gewoon fucking pijn in m'n pols, alsof ie zwaar gekneusd is, alleen dan zonder de zwelling. Hopelijk gaat het snel over. Volgende training is schouders/benen. Dus dat wordt ws ongeveer alles van schouders overslaan.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    eiwit kun je gewoon eten, Eigeel daarintegen niet. het ei geel is slecht voor je cholesterol.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Probeer ze toch te doen, als het goed is heb je alleen last van je polsen bij biceps oefeningen (had ik iig een tijd)
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Tuurlijk niet, proberen je pols zo min mogelijk te belasten. Als je gewoon door gaat werk je het alleen maar tegen
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja idd, ik ga het nu niet nog een keer forceren. Met lateral raises of reverse flyes belast je je pols minstens zoveel als met een reverse curl. En ik heb m'n pols ook al eerder vernaait met de bent over row.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Hmm tsjah ik had nergens last van. :+ Wel suckend voor je.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het was waarschijnlijk al te lang geleden dat ik m'n pols gekneusd had, dus God dacht, laat ik weer eens langs gaan bij Daan. Het komt alleen niet zo lekker uit nu. Nooit natuurlijk. Maar ik wil nu juist knallen, om geen kracht en spiermassa te verliezen in mijn cut. En de 30e ga ik snowboarden, dan moet het sowieso over zijn.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    anders lees je de link waarop ik mijn vraag stel gewoon even helemaal niet....

    wat je stelt is onzin en ligt veel genuanceerder
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja goed, ik heb het bij mijn huisart al een hele tijd geleden nagevraagd. Vroeger dachten ze dat teveel eieren slecht was voor je cholesterol, dit is al tijd geleden achterhaalt. Echter is het ei geel nog altijd niet goed voor je als je die teveel eet. Dit werd mij niet alleen verteld door de huisarts maar door meerdere mensen, inclusief de trainers op mijn sportschool.

    Verder boeid het me niet of jij ze wel of niet eet, ik merk er niks van als jou cholesterol over 10 jaar te hoog is :+
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    En nog steeds niet terug gelezen dus...
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nein. toooo long.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Tip voor de volgende keer, als je ergens geen verstand van hebt en het moet doen met informatie die je "ergens hebt gehoord", ga dan mensen maar niet proberen te helpen als het over hun gezondheid gaat.
    En al helemaal niet als je dan niet eens de moeite neemt de wetenschappelijke stukken te lezen.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Stoere jongen.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En jij hebt er wel verstand van omdat je op internet wat leest? Als je naar 1000 andere researches kijkt komt weer wat anders uit.

    Ik deelde alleen mee wat ik ervan heb gehoort van talloze mensen. Wat iemand daarmee doet is zijn keus. Mij zal het verder niet interesseren of iemand zijn aders dicht slipt of niet. En volgensmij is dit ook een discussie forum dus mag ik mijn mening hierover zeggen. En zoals ik al zei zijn er miljoenen onderzoeken dus daar kun je ook niet echt vanuit gaan aangezien er altijd wat anders uit komt.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekkere houding, volgens mij begrijp je het idee van een forum niet helemaal.

    http://jessevandervelde.com/eieren-alleen-eiwit-of-helemaal-geen-eieren-wat-is-het-gezondst/

    Ik moet binnenkort toch naar de huisarts voor wat anders en zal eens vragen of hij mijn cholesterol kan checken. Ik eet nu al bijna 2 jaar lang 3 hele eieren per week, dat moet genoeg zijn om een goed beeld te geven.

    Ik ben nu 3 jaar vegetariër en heb na het eerste jaar mijn ijzer, vit B waarden etc laten checken omdat je daar snel een tekort van zou krijgen zonder vlees. Die waardes waren toen iig prima in orde (zelfs tegen het maximum aan).

    @Dagger: omdat ik iets minder egoïstisch ben ingesteld en hoop dat jij, als je later groot bent, niet op elke baan wordt afgewezen vanwege slechte spelling in je sollicitatiebrief, geef ik je deze tip even mee:

    http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/231/

    doe er je voordeel mee :b:

    edit: even over je laatste reply: ik kan geen onderzoeken vinden waaruit blijkt dat het LDL wel steeg, jij wel? Ik zou die namelijk ook graag lezen :)
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hele grote jongen Kevf, iemand gaan verbeteren op spelling. Hoe oud ben je 12?
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Oke: draaien we het om, wat werkt voor jou? Heb jij al eens 10 eieren gegeten voor 3 weken en gezien wat daarvan het resultaat is? Precies, dus een onderzoek, waarvan de bron en de geldigheid van vastgesteld kan worden is datgene wat het meeste in de buurt komt....
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Geeft wel aan hoe belabberd je spelling is als een 12 jarige je kan verbeteren...
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beetje zonde dat je alleen op dat stuk reageert, er stond wel meer in mijn reply. Het verder flauwe grapje was alleen maar bedoeld om te onderstrepen hoe jij met dingen om gaat

    'stuk is mij te lang', 'wat kan mij het schelen', 'ik roep alleen maar wat ik van anderen hoor'. Mijn zegen heb je om er zo mee om te gaan, maar verwacht van je gesprekspartners op een forum dan ook niet meer dan een verbetering op je spelling ;)

    Maar goed om weer OT te gaan: afgelopen week de hele week ziek en dan is en blijft krachtsport/bb echt een matige sport. Elke andere sport heb je nauwelijks tot geen verlies. Echter bij BB holt het resultaat hard achteruit en mag je eerst weer 'op niveau' komen. Lekkere timing ook zo voor de feestdagen |:-
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Hoe kan zo'n boy als jij nou ziek zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina