1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    2.5 kilo aangekomen na kerst.

Dag na kerst ziek tot en met vandaag ,2 5 kilo kwijt.. That's life.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Da's poep en bier.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Haha vet. Lightweight! Yeaaah buddy! 8)

Sterkte Kevf!

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vraagje aan mensen die Wendler hebben gedaan. Het is 555 333 531. En niet eens zo zwaar, dus maar 3 setjes van 5 voor de main lifts. Dan ben je echt na 45min klaar met de workout als je ook nog eens 2 assistent oefeningen doet. Heb ik het zo goed begrepen?

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Yo de laatste maanden begin ik eens vollebak haar te verliezen. Ik krijg nog niet echt inhammen maar gewoon over de hele top van mijn schedel begint het dun te worden. M'n pa en broer zijn ook kaal maar ik ben pas 20. Zij hebben wel eerst inhammen gekregen. Naar de dokter mee gaan? Of gewoon fekk it en millimeteren?

Ik post het maar hier omdat ik verwacht dat mensen er hier wel serieus mee omgaan.

6. Hermaniak

Hermaniak Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja en nee. Het zijn idd 3 setjes van de main lift, exclusief warming up. Daarnaast doe je (afhankelijk van je programma) bijvoorbeeld 5x10 met 50% van het gewicht van de main lift. Daarna eventueel nog wat assistance. Het doel van Wendler is ook puur om die main lifts zwaarder te doen. Een semi-powerlift programma.

Ik zou trouwens niet teveel op de tijd letten. Het is aan jezelf om te bepalen of je 5 minuten of maar 30 seconden nodig hebt om te herstellen tussen de zware main lift setjes.

Het is overigens 5,5,5+, 3,3,3+ en 5,3,1+.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Oké. Maar omdat je zo licht begint zal herstellen niet zo lang zijn. Zal in het begin dus vrij snel de gym uit zijn. Niet zo erg eigenlijk

8. Hermaniak

Hermaniak Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt, het begin is even licht.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat denk je dat de dokter voor je gaat doen dan?

Man the fuck up, en draag je kale kop met trots :cool:

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Er is wel eens een enkel onderzoek geweest dat creatine (indirect) linkt met haarverlies. Je zou evt. kunnen proberen daarmee te stoppen.

11. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Gebruik al sinds Juli geen crea meer. Denk niet dat het daar aan kan liggen.

Zie je me whinen als een bitch? Nein. Heb me al eerder (0 mm) kaalgeschoren en het stond me niet slecht vind het alleen weird omdat het niet lijkt op het standaard patroon wat de meeste jongens/mannen hebben. Een jongen van mijn school was in een paar maanden tijd al het haar op zijn hele lichaam (Alopecia Universalis) kwijtgeraakt. Denk je dat hij ook niet naar de dokter is gegaan?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je er echt mee zit, kleine moeite om even naar de dokter te gaan toch? Kost je alles bij elkaar eens een uurtje. Maar verder kan het erg snel gaan. Ik werd ook rap kaler op mijn 20e. Echter dat waren eerst dikke inhammen. Dat is toen weer een tijd gestabiliseerd en daarna bovenop. Overigens heb ik het al vanaf mijn 20e gemillimeterd.

ik ken het schema nauwelijks. Maar hou er wel rekening mee dat je voldoende rust krijgt voor je main lifts. Elk powerliftschema wil dat je steeds zwaarder gaat op die lifts en dat je dat evt haalt met langer rusten. Dat is een verschil met bodybuilden waar het vooral van belang is om een bepaalde vermoeidheid te realiseren.

Met mijn schouder naar de dokter geweest. Aanhechtingen in mijn schouder overbelast. Ik kan mijn arm nauwelijks optillen en weer laten zakken doet erg veel pijn. Ik mag wel sporten, maar moet rekening houden met de hoeveelheid pijn. Gisteren wezen bankdrukken, maar dat is echt een no go. Verder veel benen aan het doen, maar nauwelijks squatten. Wat een k-zooi.....

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Damn man hoelang gaat zoiets duren ?

Eerste is vorig jaar 30 december. Tweede is vandaag. Helaas heeft de gym verbouwd anders had ik in hetzelfde licht genomen. Stond er in oktober wel een heel stuk droger bij met 66kg, weeg nu steeds tussen de 67-68, wat flexibeler geworden en ik 300-400 cals meer eet nu.

Huidige stats: DL 145, OHP 50, BP 80, Squat ? (gister 3 voor 112.5, ga vrijdag of zondag voor mn 1RM, denk 125)

Laatst bewerkt: 31 dec 2014
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Netjes man! Goed gecut. Wat is het gewichtsverschil tussen beiden? Dat blijft altijd lastig om te zien op foto's.

Mijn blessure gaat iig meerdere weken duren. Ik heb me nu al 2x vergist in wat ik wel kan hebben, dus dan weer de hele dag last.

Ik kan atm dus niet/nauwelijks squatten, dus met deze load maar even een PR gezet. Er moest een extra stang doorheen, want anders pasten de schijven niet :+ 4 reps gedaan @ 500kg.

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Met leg press geen last? Dus je kan iig wel iets gelukkig.

Vorig jaar was 68 kilo en deze foto was ook 68 kilo.. -.-

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vandaag voor het eerst in 2 maanden ofzo weer eens gesquat en de deadlift. Heb die twee wel aangepast naar 3x15 ipv 5x5 aangezien mijn onderrug dat nog niet aankan, de piriformis is nog niet helemaal hersteld. De rest weer verder met het oude gewicht :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sostic vindt dit leuk.
  18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ik maak de laatste tijd vaak het volgende:

- Meergranen Wraps,
    - Groot blik Rode Kidneybonen,
    - Groot blik Mais,
    - Tomatensaus
    - Knoflook,
    - Pepertje,
    - 300gr Biologisch gehakt
    - Kleine beetje kaas erover en BAM. Dat is echt m'n favoriete maaltijd voor na het gymmen geworden. Je hebt het ook echt in tien minuten af.

Kevf vindt dit leuk.
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand ervaring met Ice Cream Fitness 5x5?

Workout A
    Squat 5x5
    Bench Press 5x5
    Barbell Row 5x5
    Barbell Shrug 3x8
    Skullcrusher 3x8
    Chins 3x5-8
    or Striaght Bar/Incline Curl 3x8
    Hyperextention 2x10
    Kneeling Cable Crunch 3x10-20

Workout B
    Squat 5x5
    Deadlift 1x5
    Standing Press 5x5
    Barbell Row 5x5 -10%
    CGBP 3x8
    Straight Bar or Incline Curl 3x8
    Kneeling Cable Crunch 3x10-20

Eigenlijk dus Stronglifts met wat extra isolatie oefeningen. Ik mis die soms wat. Daarnaast noemt men dat een 'meer bodybuilding' gerichte workout dan SL, wat puur powerliften is.

Corona en Dyonko vinden dit leuk.
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is van Jason Blaha die ik het maken van een schema zeker toevertrouw. Een jongen op de sportschool heeft er prima resultaten mee gehaald.

Siemenn vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina