1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Genetics.... He haz them genzz brah
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik zat te googlen en ik kwam dit plaatje tegen:

    [​IMG]

    Ronnie coleman in 10th grade, dus dan ben je volgens google ongeveer 15 a 16 jaar oud. Toen trainde ie volgens mij nog niet eens! 8) Kijk die biceps dan! 8)

    Maarja, afgezien van genetics zijn het ws ook drugs. Ik las dat Arnold alleen een geringe hoeveelheid AAS nam tijdens het cutten om geen spiermassa te verliezen. Nou hoeft dat niet per se waar te zijn maar ik ben er vrij zeker van dat Ronnie wel iets meer neemt. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Sowieso zijn er in de cut betere middelen dan AAS en daar maakte Arnold ook dankbaar gebruik van. Afgezien van veel meer massa in de benen vind ik Arnold overall meer symmetrie hebben. Daarnaast lifte Arnold op zijn 18e ook meer dan 95% van de mensen in een Gym ooit zullen halen, dus vlak ook zijn gens niet uit.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha nee dat klopt. Ik vlak zijn gens zeker niet uit, ik zal nooit zo breed worden als hij. Maar daar streef ik ook niet naar. Over die symmetrie: dat staat ook in dat artikel van simply shredded, maar op zich is Ronnie Coleman helemaal niet asymmetrisch toch? Ik zat zo even te vergelijken, maar volgens mij valt dat nogal mee.

    Ik vind dit wel een tof fysiek (al zijn z'n benen niet te zien):

    [​IMG]

    Dit is ook al vrij fors om natty te behalen, maar als je gasten als Matt Ogus of Chris Jones ziet moet dit zeker te behalen zijn. Alleen ziet de gast hierboven er wel uit alsof ie AAS gebruikt. Veel van die gasten die AAS gebruiken lijken toch een esthetischer figuur te hebben. Net als die gast hierboven, Zyzz (haters gonna hate, ik heb niets voor of tegen die gast):

    [​IMG]

    Of Jeff Seid (no way dat hij niet juiced):

    [​IMG]

    En die laatste is dan al echt de max van hoe breed ik zou willen worden. Maar zelfs dat ga ik ws niet halen. Toegegeven: die gasten gebruiken misschien AAS, maar Jeff Seid traint 5 dagen per week (interview) en Zyzz deed waarschijnlijk ook zoiets en dat haal ik ook al niet. 3 keer per week is eigenlijk ideaal vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Definieer symmetrie: Als bij jou symmetrie links en rechts gelijk moet zijn dan: Ja
    Die poten van Coleman zijn enorm, ongekend veel arbeid zit daar in, maar ik vind ze niet in verhouding met de rest, de klassiek "V-shape" heeft Coleman niet
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Volgens mij had ik het al eens eerder gevraagd, maar nu nogmaals..ik zoek me al suf op het web erover maar iedereen lult weer wat anders, dus vraag ik jullie mening..whey proteine of hennep proteine?
    Een dude in de fitness bij mij, heeft lange tijd actief gebodybuild en fitnesst al 30 jaar, zegt dat Hennep eiwitten veel beter zijn dan whey eiwitten. Onderstaande vid laat dit ook zien:

    Hij neemt 2 doseringen hennep eiwit van 2 eetlepels en 2 doseringen maca met water, 2x per dag..hij beweert dat het veel effectiever is dan whey.
    Iemand?
     
    Garrett vindt dit leuk.
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik keek meer naar links en rechts ja. Maar vanuit jouw optiek gezien heb je wel gelijk ja. Zijn benen zijn echt belachelijk groot. Volgens mij pas ik daar gewoon in als ik in de feutus houding ga liggen. :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    milieutechnisch heeft hij iig een punt. Whey is zo populair omdat het een hoge biologische waarde heeft. Dat houdt in dat je lichaam er weinig voor hoeft te doen om te ze te verwerken en ze optimaal gebruikt (die waarde kan jezelf ook uitrekenen trouwens). Ik vraag me af hoe het zit met de waarde van hennep-eiwitten, daar iets over gelezen? Voor zover ik weet zijn de waardes van plantaardige eiwitten altijd relatief laag. Soms is dit een voordeel omdat het voor een langzamere opname zorgt (daarom nemen mensen soms soja eiwitten voor het slapen gaan).

    Het nadeel dat hij noemt qua whey dat het een zuivelproduct is gaat niet op. In whey zit nl bijna geen lactose.

    @Dusky: ga je zonder AS nooit halen. Zelfs met AS is een dergelijke fysiek een hele prestatie :)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Maat van me zegt ook dat de waardes van hennepeiwitten iig lager zijn dan de wheys, en idd dat whey een hogere biologische waarde heeft. Als ik de fora van dutchbodybuilding doorspit vind ik dezelfde antwoorden..weet dan ook niet waarom die kerel in de gym dat nou zegt, heb gezegd dat elke fora de whey als betere beschouwd, maar die zitten allemaal fout volgens hem. Het is volgens hem het meest effectieve eiwit wat er bestaat. Ze noemen het een levend eiwit omdat er enzymen inzitten itt tot alle andere eiwitproducten. Hwet schijnt volgens hem bewezen te zijn 5x effectiever te zijn dan whey (heb geen bron gevraagd). + heeft nog veel meer nutrienten die ervoor zorgen dat de eiwitten en vitas en mineralen beter worden opgenomen. Daarbij ontslakt het en zorgt voor ontziltingsintallatie van je lichaam zodat daardoor je beter bouwstoffen kan opnemen.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Over het algemeen zijn biologische producten 'gezonder' en hebben vaak ook nog meerdere stoffen. Hierdoor is het lastiger af te breken door het lichaam.
    Met syntethische producten, zoals Whey, is de samenstelling zorgvuldig samengesteld en dusdanig zuiver dat het lichaam er probleemloos mee om kan gaan. Ook zijn de eiwitwaardes hoger.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik blijf het gewoon fucked up vinden, die AS. Gasten die dat gebruiken kunnen gewoon in een jaar meer gainen dan een natty in 4 of 5 jaar. Je bent het misschien sneller kwijt, maar je stopt ook niet ineens met trainen, dus het lijkt me niet dat je het dan gauw kwijt raakt. Als er niet allerlei gezondheidsrisico's aan hingen zou ik het nog wel ooit gaan doen waarschijnlijk. Maar dan zou ik wel 5 keer per week willen trainen en dat haal ik toch niet, dus het zit er wat dat betreft ook niet in.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo zou je niet 5x per week kunnen trainen?
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Te weinig tijd. Maar inderdaad "kunnen" is misschien geen goed woord. Als het echt zou moeten zou het wel lukken waarschijnlijk, maar daar zou ik in mijn ogen teveel voor moeten opgeven.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Ik heb even jullie advies nodig.
    Heb al een tijdje dit 'bulk' eetschema:

    08:00/09:00
    - 2 broodjes gebakken ei in kokosolie
    - Shake: 1,5 schep whey isolaat, lepel lijnzaadolie, kaneel, havermout, AH zomerfruit

    11:00
    - appel
    - kop groene thee

    12:00/13:00
    - Salade met spinazie, koolvis/zalm/kip, groenten (broccoli, wok), zilverliesrijst/quinoa

    15:30/16:00
    - blik tonijn met alfalfa en kikkererwten
    - handje walnoten

    18:00/19:00
    - avondeten (vaak pasta of kip met zoete aardappel en groenten

    20:00
    - kop groene thee
    - appel met 3 mandarijnen

    20:45-21:00 trainen

    22:30
    500 gram kwark met kaneel


    Fitness verder 3x in de week:
    ma: borst biceps
    wo: rug schouders
    vr: benen, triceps, core

    Elke spiergroep 4 oefeningen, per oefening 2 series van 10 a 12 herhalingen (opwarmen), dan 1 serie 6 herhalingen (tot failure, met een dermate gewicht dat je er maar 6 uit kan krijgen). Doel is verder spieren kweken.

    Echter neem ik niet in gewicht toe en heb ik het idee dat mn vetpercentage stijgt gezien mn buik dikker aanzet en ik daar gewoon echt meer vet krijg. Sixpack kan ik verder wel helemaal vergeten op dit moment.. :+
    Wat doe ik fout?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik zou het in de hoeveelheid suikers zoeken ;) Koolhydraat overschot zorgt bij veel mensen er voor dat er bij de buikrand vet wordt aangezet.

    Verder heb ik mijn twijfels bij je workouts, 8 oefeningen totaal per dag, waarbij je maar 3 setjes pakt. Van die 3 setjes zijn er nog eens 2 waar je 10 tot 12 reps uit pushed.
    Haal die warming up eens van je setjes af (tellen niet mee) en ga eens echt 3x8 of 5x5 doen bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    En waar mogen die inzitten dan als ik vragen mag?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Om te beginnen bij de 5 stuks fruit per dag.
    Groene thee zit niet eens kcal in, dus in feite heb je om 11 uur één appel. Maak daar eens een complete maaltijd van met bijvoorbeeld 200 gram kip en 200 gram groente.

    Of heb je daar geen zin in?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Echter is iedereen anders, dus start eens met die maaltijd om 11.00, ga voor wat complexe carbs direct na je training (oats/rijstebloem + een schep whey) en kijk hoe dat voor je werkt.

    Edit: Kon dbb niet openen door een policy, was in de veronderstelling dat het een eetschema was. My bad
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina