1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
  2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    edit: Kan nu Dbb openen, kon gisteren niet.

Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  3. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    is het verantwoord om een kilo kwark per dag weg te werken? ik heb een beetje een probleem met de hoeveelheid eiwitten die ik per dag binnen moet krijgen, en kwark is makkelijk en cheap. ik drink verder ook veel melk (1 a 1.5 liter per dag) dus ik weet niet of dat niet teveel van het goede is kwa zuivelproducten.

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Laat Flix het maar niet lezen..maar is nogal veel ja. Eet zelf elke dag 500gram voor het pitten. Hoewel ik het makkelijk wegkrijg vind ik het de laatste tijd iets teveel van het goede.

5. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    naja ik eet al een hele tijd 500 gram, maar ik struggle nog steeds met het behalen van mijn eiwit behoefte. kwark krijg ik makkelijk weg dus als het verder geen gevolgen heeft wil ik eens proberen om 1 kg kwark per dag te eten.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als het vor je werkt, lekker zo doorgaan, je merkt vanzelf waarom felix, kevf en anderen adviseren op de hoeveelheid lactose te letten.

En als beginner niet aan je eiwitten komen....laat ik daar maar niet op ingaan...

7. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    graag wel? ik ben niet bepaald een expert op het gebied van voeding. ik heb enkel de basics door. als ik iets zeg wat dom is wil ik ook wel weten waarom dat dom wordt gevonden.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees de laatste 5-10 pagina's even door. Is allemaal al behandeld.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Google.nl/lactoseintolerantie

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Daarnaast: Moet je het verschil eens zin als je compleet van de lactose afstapt.

Dan zie je dat onderhuids vocht vasthouden wel degelijk impact heeft als niet BB'er.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dit net uitgeprobeerd en het werkt wel zó goed. :+ Echt niet normaal. :D Super makkelijk, veel makkelijker dan de conventionele manier.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Na een break van een jaar wil ik weer ergens goedkoop sporten en Basic Fit schijnt goedkoop te zijn. Er staat op de site dat je vanaf 16 euro per maand kan sporten maar je kan nergens de volledige tarieven zien.. weet iemand meer over deze tarieven?
    Ik ben student en wil best alleen piek of alleen daluren sporten als dat wat scheelt in de prijs.. alvast bedankt :)

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Volgens mij gewoon 16 piek.
    Bel ze anders even, lijkt me niet heel moeilijk..

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    No way, straks krijg ik Tatjana Simic aan de lijn en dan kom ik echt niet meer uit mijn woorden.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is gewoon normale prijs voor dat soort sportscholen. Zit je wel vast aan een jaar contract, je kunt ook meestal kiezen voor een kwartaal of halfjaar abbo maar dan gaat je bedrag per maand alleen maar omhoog.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb net ff een flinke beentraining gehad (en nog 2 schouder oefeningen van tevoren; ik kon niet meer doen vanwege mijn pols nog). Werd er gewoon misselijk en duizelig van. Maar goed, het ging op zich wel lekker. Op een gegeven moment kwam er een man op me af en vroeg of ik voor een bepaalde sport aan het trainen was omdat ik zoveel aandacht besteed aan mijn benen. Ik was toen met m'n 2e oefening bezig. (zie DBB log voor het volledige verhaal)

Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag maar even een testdag houden.
    Alles opmeten en er ook een max dag van maken.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, bij Basic-Fit is het gewoon altijd 15,95 euro. Kan je gewoon maandelijks opzeggen.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik betaal liever fors meer, dan dat de hele fitness zaal vol staat met mensen.
    Kan je iedere keer wachten, tot dat je op een andere onderdeel kan gaan beginnen.

Ik betaal 45,90 Per maand, maar ik hoef ook niet lang te wachten op een onderdeel!:9 Alles wordt bij gehouden, wat ik precies uitvoer met een sticky.Erg handig dus!:cool:
    Overigens heb ik en jaar abonnement genomen.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het leuke is ook, dat het daar ook nooit druk is. Als ik er ben zijn er vaak maar max 12 andere mensen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina