1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mammoth 2500 heeft toen ik trainde veel geholpen... en was ook verruit m'n favo supp als je moeilijk aankomt, niet van veel eten houdt en weinig tijd hebt. Echt een dikke vette aanrader voor als je niet makkelijk kilo's pakt. Grootste voordeel is dat je het zo weg hebt en makkelijk nog achter je maaltijd aan kan nemen voor de extra kcal.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar heb je ook gekeken of je effectief bent aangekomen en dat het niet voornamelijk vet was?

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat sowieso niet, er kwam inderdaad wel vet bij maar ik ben daar nooit tegenstander geweest.. als je bij wijze van onder de 10% zit en je wilt spiermassa gainen komt daar ook vet bij. Zolang het niet uit verhouding valt (m.a.w. je wordt echt vetter maar niet gespierder) dan was ik 't ook echt niet blijven zuipen ;). Ik moest gewoon aan m'n kcal komen (geloof dat ik iets van 750-1000 boven behoefte moest hebben en dan komt mammoth gewoon supergoed uit.

Als ik ooit weer ga trainen is het iig het eerste wat ik aan zou schaffen (samen met myofusion).

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, er is echt een giga underground markt voor die oude noxipro!

Had nog een potjes staan en aan paar mensen gevraagd of ze m wilde hebben omdat t bij mij niet meer werkt.
    Word nu dagelijks in de gym door ombekende aangesproken 'ja jij bent toch diegene die de oude noxipro verkoopt?!

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja echt!

Heb het nog wel geprobeerd met een maatje om een leuke voorraad bij de leverancier te kopen maar die verkochten niet aan particulieren en B&F wou niets met de prijs doen als het om bulk ging.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ik zit momenteel aan de creatine, potjw van creapure van bodyenfitshop. Er staat dat op de beschrijving dat je eerst een oplaadfase doet qua inname, dat betekent 4 maal elke dag 5g, 5 dagen lang. Daarna elke dag 5 gram. En wtf, ik weet niet wat er met dit spul is, maar na de 3e dag bij de 3e/4e dosering van die dag begon ik m beetje te flippen. Opeens koude rillingen, werd nogal angstig en een vaag hevoel in mn hoofd en algeheel in mn lichaam. Zwaar hoofd met name. Vandaag, mn vijfde dag, anderjalf uur geleden laaysye dosering ingenomen. Ik flipte hen gewoon. Kreeg het ziek koud, werd duizelig, angstig, ik voelde me alsof ik wat zou krijgen (aanval ofzo), en was gewoon bang, erg koud, rillen als een malle en vaag gevoel in mn hele lichaam en met name in mn hoofd (nu nog).

Ik ging ff in mn bed liggen en opwarmen. Nu gaat het wel weer, redelijk normaal, maar ik ben zo actief als wat. Ontzettend zenuwachtig ook. Wtf is dit? Ik heb een jaar rerug enkele hyperventilatieaanvallen gehad, was opeens random na een avondje flink gezopen te hebben. Had daar dik 2mnd last van. Dokter, ziekenhuis geweest, alles onderzocht, was kerngezond. Langs psycholoog geweest, want tsjah, als het niet fysiek is moet het wel psychisch zijn. Hoewel ik destijds wel stress had, vond ik de stress echt niet dramatisch. Heb ik nu nog steeds alleen heb geen last meer van hyperventilatie. Ben helemaal gestopt met drinken, denk dat dat deels de oorzaak was, want als ik nu nog een keertje redelijk zuip heb ik er weer lichtelijk last van. Anyway, na deze dosering creatine nu ook denk ik, symptonen komen overeen. Maar hoe kan dit? Als ik gewoon 3/5gram neemvin de ochtend en de rest van de dag niks heb ik er geen last van (denk ik). Maar deze vierde doseringvandaag weer, wtf ik voelde me echt megavaag en nu nog steeds.

Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt eerder als laag bloedsuiker gehalte door te weinig gegeten te hebben en absoluut niet als een mogelijke bijwerking van creatine.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Had 16:30-18:00 gefitnesst. Om 15:50 nog zooi kikkererwten, kabeljauwfilet en komkommer naar binnen gewerkt. Na het fitness om 18:30 capsule amino's, weer vis, broccoli en zoete aardappel met kaneel (avondeten). Was mokervol. Om 21:00 laatste dosering crea ingenomen. Lijkt me sterk toch?

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Klinkt als een echte hypo!

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ik vertrouw die shit allemaal niet meer hoor.
    Heb het toevallig elke keer nu na de 3e/4e dosis creatine van de dag gehad.
    Begin nu enorm aan mezelf te twijfelen of m'n suiker wel helemaal in orde is.
    Had vorig jaar 5x m'n bloed laten prikken, maar er was geen indicatie. Toch vond ik dat een beetje krom, gezien het maar elke keer een momentopname was, en op de momenten dat ik die prikken nam me wel prima voelde.

13. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb zelf diabetes type I, en wanneer ik een hypo heb, heb ik vrijwel dezelfde symptomen als wat Reckuuza hier beschrijft.

@ Reckuuza

Hypo los ik op door een aantal dextro tabletten te nemen. Hoeveelheid hangt af van de glucosewaarde. Misschien dat het bij jou ook helpt?

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Denk het, zal wel ff kopen. Weet megod niet dan wanneer ik een hypo zou moeten hebben of het tegenovergestelde. Voel me nu nog steeds lichtelijk vaagjes maar wel prima verder. Hoe kan dat dan? Past je lichaam je vanzelf weer aan alleen dan langzamer?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat kan echt geen reactie zijn op creatine. Klinkt als een paniek aanval ofzo, heb ik ook wel ooit gehad. Blow je of gebruik je andere drugs?

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Niks man.
    Geen druppel alcohol ook meer de laatste tijd.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien ben je er heel gevoelig voor op een of andere manier, maar het lijkt me raar. Creatine is toch een lichaamseigen stof?

En misschien was het gewoon wel een one time thing. Gewoon een keer een kleine verstoring van het dagelijks leven, maar het hoeft niet direct iets te betekenen lijkt me. Ik zou zeggen, stop ff met creatine, voor een week of anders 2 en ga daarna gewoon weer beginnen. Als je het dan nog hebt dan zou ik ff een testje laten doen ofzo? Ik weet niet of dat mogelijk is hoor. Ik ben geen expert en het is nogal een raar verhaal, zo in combinatie met creatine.

Zo'n opbouwfase is trouwens ook niet noodzakelijk.

18. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb best vaak 's nachts een hypo omdat je tijdens je slaap geen koolhydraten binnen krijgt omdat je dus al die tijd niet eet. Soms ben ik zo beroerd door die hypo dat ik geen energie heb om op te staan en naar beneden te gaan om snel werkende koolhydraten (dextro, Karvan Cevitam etc.) en langzaam werkende koolhydraten (bv. volkoren boterham) in te nemen. Uiteindelijk zorgt je lichaam er zelf weer voor dat je bloedsuikerspiegel op een normale waarde komt doordat je lever glucose gaat aanmaken na een tijdje.

Ik weet niet hoe het bij een mens zonder diabetes zit, maar ik moet mijn insuline altijd minderen wanneer ik ga sporten. Aangezien ik bijna altijd 's avonds na het avondeten sport, moet ik dus minder insuline spuiten, want door beweging gaat je insuline beter werken: je lichaam wordt gevoeliger voor insuline. Als ik mijn insuline niet aanpas, dan heb ik na het sporten heel snel een flinke hypo en vaak werkt dat effect nog door tijdens het slapen.

Correct me if I'm wrong, maar zo heb ik het geleerd toen ik in 2005 diabetes kreeg. :p

Maar goed, geen idee of je hier iets aan hebt aangezien het bij jou i.c.m. creatine is. ;)

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.942
    Tsjah ik weet het allemaal niet, lijkt me sterk verder dat het icm creatine is, gezien creatine idd een lichaamseigen stof is ook. Heel vaag allemaal. Ik ga me idd gewoon laten testen, je kan volgens mij zo'n prikkastje of iets dergelijks meekrijgen van de dokter en dan op een aantal momenten van de dag je suiker meten. Iets wat jij ook vast hebt Viktor :)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens een sample pack whey perfection besteld! 15 smaken voor €9,90. :) Ben benieuwd welke ik het lekkerst vind. Ik heb ooit een sample van Milar Casein Perfection: Cookies & Cream gehad, dat was de eerste shake die écht lekker vond en niet gewoon "wel weg te werken". Ben benieuwd of de Whey versie ook lekker is. Ik wil ook eens wat dingen hier van uitproberen:

http://www.proteinpow.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina