1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Jongens, hebben jullie misschien ideetjes om thuis Incline DB Press te kunnen doen?

Ik heb geen bankdruk set, dus dat gaat helaas niet. Zijn er andere oplossingen of oefeningen om thuis aan de bovenkant van je borstkas te werken?

Google is namelijk niet echt hulpzaam. Thanks :)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    schuin opdrukken

3. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Met je voeten omhoog bedoel je? Werkt dat goed ja?

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OF een V-pushup. Hoewel dat iets meer voor de schouderkop is.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geen flauw idee, ik geloof niet echt in thuis trainen met zulke beperkte middelen, het is echter wel de 1e manier die mij te binnen schoot om het te simuleren. Wellicht kan je nog een rugzak met gewicht op doen om het zwaarder te maken.

6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Doe het ook liever niet thuis. Maar ik kan het op het moment gewoon niet betalen, en combineren met school en honkbal.

Het gaat er wel ooit van komen. Misschien over jaartje of twee als ik rond de twintig ben :)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry dat ik t zeg, ken verder je persoonlijke situatie niet, maar dat vind ik altijd zo'n zwak excuus...

Niet kunnen betalen... Tegenwoordig schieten de 'budget' gyms als paddestoelen uit de grond. Voor €15 per maand onbeperkt trainen. Dus laat elke week in de kroeg een biertje/colaatje staan en je hebt t geld bij elkaar.

Geen tijd.... Je bent dus 18, doet mbo(?) zit je hoogstens 20 uur per week op school... Laten we zeggen bijbaantje a 12 uur de week en honkbal zal 8 uur de week zijn? Ik heb werkweken van 60 uur soms en nog heb ik tijd voor football en om 5 keer naar de gym te gaan... Als je wilt is er echt wel tijd voor te vinden.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet overal is zo'n budget gym hoor. Ik woon in een dorp en ik ga 1 dorp verderop (5,5km) naar de sportschool, dat is volgens mij ook zo'n beetje de goedkoopste in de omgeving, 32 euro per maand voor onbeperkt.

Maar in Eindhoven moet zeker wel een goedkope gym zijn. Het is inderdaad wel een kwestie dat je de tijd er voor over moet hebben.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Geen tijd is geen prioriteit :p. Ik vroeg me trouwens af of een bokszaktraining een goede vervanging is voor cardio. Vind cardio namelijk nogal saai en heb vroeger wel eens zo getraind en dat was behoorlijk zwaar.

Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gast.. je gaat niet ff op die ene vrije avond 30 min heen en 30 terug rijden om ff naar een gym te gaan die 20,- kost. Tel daar benzine bij op en het kost je net iets minder dan de andere.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zit naast m'n sportschool en kan daar gratis trainen, dus dat is het probleem niet. Vroeg me meer af of het net zo effectief is als cardio.

12. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Iemand toevallig nog vier dumbbellschijven van 10kg liggen voor een prikkie? :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    terug van een healthcheck op mijn werk waar je ook je cholesterol kon meten

totale waarde: 4,1. Die mag max 5 zijn. Sowieso had hij niet veel lager gezien die dag (100 man). Iaw met mijn 3 jaar lang al 3 hele eieren per dag eten is helemaal niks mis :)

zonde dat er geen aparte ldl en hdl meting werd gedaan.

Verder was mijn conditie uitstekend, bmi uiteraard iets te hoog, middelomtrek uitstekend etc

enige rare uitschieter: ik zou een vet% hebben van 19%. Dat klopt niet als je naar mijn lijf kijkt

http://www.builtlean.com/2012/09/24/body-fat-percentage-men-women/

ik zou dan op 15% zitten, maar goed was ook met zo'n handmeter ipv knijpen.

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Aan de hand van foto's van andere lichamen kan je daar denk ik geen goede schatting mee doen.

Ik heb bijvoorbeeld veel vet op mijn onderbuik terwijl ik op de rest van mijn lichaam een stuk minder vet heb.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe kan je uberhaupt je vetpercentage correct laten meten?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Niet op zo'n apparaat iig :+

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister weer tandje erbij gedaan met de Dumbell press. zit nu op 32,5kg. Voor sommige hier licht gewicht maar voor mij niet haha. Duw nu met DB eigen gewicht en met BP 10kg erboven.
    SQUAT zit op 55kg en DL op 50kg. ( allemaal gerekend 3 setjes van 8 a 10 reps, nog niet gekeken hoeveel ik 1 keer aan kan. )

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Wat nemen jullie in qua essentiele amino's en BCAA's? Hoeveel en wanneer?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is echt knap, helemaal als je na de andere gewichten kijkt. Het is wel een teken dat je squat en DL hard omhoog moeten :)

Probeer DL de sets en reps eens een tijdje te beperken. Daar leent die oefening zich perfect voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina