1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ben in Juni 18 geworden. Heb nog nooit aan cutten gedaan. Zou niet eens weten hoe ik dat dan aanpak. Denk ook niet dat dat slim is, want dat kleine beetje wat ik aan spier heb, en ik cut niet goed, ben ik dat dan niet zo kwijt?

    Het is trouwens ook totaal niet mijn doel om een mooi lichaam te krijgen. Maar ik wil graag sterker worden voor honkbal.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan heb ik niets gezegd.
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja als bodybuilding niet je doel is, dan hoef je je toch ook niet met allerlei bodybuilding shit als bulken en cutten bezig te houden?
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Als ik toch sterker wil worden moet ik toch wel goed eten?? Coaches houden ook wel een beetje je gewicht en omvang bij. Ik moet namelijk veel kracht krijgen voor het slaan. En als ik met een steeds zwaardere knuppel wil gaan slaan zal ik ook wat massa op moeten doen neem ik aan.

    En als ik niet goed eet, wordt ik ook niet heel veel sterker lijkt me.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy shit, wil je die jongen lactose intolerant hebben ofzo8)
    Liter melk, bak kwark en kaas per dag...
    En jij wilt dus beweren, dat wanneer je naar de gym gaat ter ondersteuning van een andere sport en je niet met een BB doelstelling trained je niet op je voeding etc hoeft te letten?
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er helemaal niet op letten is overdreven, maar je hoeft er lijkt me echt niet zo goed op te letten als wanneer je lichaam verbouwen je doel is.

    Wat zijn trouwens de symptomen van een lactose intolerantie?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneerje iets binnen neemt wat lactose bevat: zoals zuivel producten, maar ook bv meloen krijg je enorme maagklachten, ruften en diarree.

    Weet het niet 100%. Kevf zal hier meer over kunnen vertellen.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dan wordt je niet goed als je lactose eet. Maagpijn etc. Dan mag je lekker alle lekkere dingen aan de kant schuiven en elke keer een pilletje pakken als je wel lactose wil eten. Wat een feest!
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Een liter melk + 500 gram lijkt me op trainingsdagen niet overdreven veel toch?

    Levert bij mij in ieder geval geen ongeregeldheden op :)
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.578
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Melk is gewoon kut.

    /Mod Graag een beetje constructief posten in het vervolg aub - Pegas
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    held :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.578
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Naar aanleiding van Pegas, even een wat meer constructievere post. Melk is gewoon niet ideaal. Tenzij je sick wilt 'bulken' en alles gaat vreten wat los en vast zit, prima. Ik las laatst een interessant artikel erover (geschreven in begrijpelijke taal) dat melk niet echt prima is. Een liter melk per dag zuipen lijkt me dan ook niet heel verstandig, maar goed, het ligt maar net wat je allemaal zelf wilt natuurlijk.
    http://govert4giver.blogspot.nl/2012/11/melk-goed-of-slecht-en-wat-je-nog-niet.html
    Als je dan toch melk wilt zuipen, drink dan cocosmelk, amandelmelk of karnemelk (zoals in het artikel aangegeven).
    Wist ik ook pas sinds kort allemaal met dit artikel, maar het klinkt wel logisch. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    Hoe reken je uit wat je vetpercentage is? Of kun je dat alleen op de sportschool laten doen?
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat kun je niet uitrekenen. Dat moet je op laten meten bij de sportschool idd. En bij vrouwen ligt het ook nog wat complexer dan mannen, dus dat kun je dan zeker niet berekenen.
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan nog, de hoeveelheden lactose in een glas melk zijn hoger dan in je shake met whey en water. Lactose is suiker, houdt onderhuids vocht vast en kan in grote aantallen intolerantie veroorzaken.

    Denk dan hier aan: Wij zijn de enige zoogdieren die moedermelk ook na de eerste maanden nog klakkeloos naar binnen werken.....

    Doe wat je moet doen, maar ik drink totaal geen melk meer en dat vind ik prima :);)
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    Viel je af van het stoppen met melkdrinken?
    Ik drink juist veel meer melk nu door shakes die ik heb 's ochtends
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.578
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Kan ik nog niet oordelen, ben pas te recent gestopt ermee.
    Ik drink nog wel biologische magere melk af en toe, maar ga daar ook mee kappen.
    Probeer je shakes gewoon met water te fixen, mocht je doel vetverlies zijn.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Beter vervangen door water, zal je meer afvallen. Enige melk die ik gebruik is voor brinta en af en toe voor pannenkoeken.
     
  20. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    Ik heb die shakes al geprobeerd met water, maar dat vind ik zo smerig. Ik doe wel al met magere melk, proeft wel iets 'wateriger', maar dan is het nog wel te drinken imo
    Doel is idd vetverlies
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina