1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Daarom dus.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Ach alles is kankerverwekkend. Lekker tonijn blijven vreten. Afwisselen met zalm uit blik, prima.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vrouwen vinden dat over het algemeen helemaal niet mooi en de meeste mannen ook niet. En als vrouw zijnde krijg je er heel veel commentaar op en bijna nooit een complimentje van iemand.

Goede vriendin van me waar ik veel mee train die is gek op trainen, maar traint bepaalde dingen al niet meer omdat jongens er op afknappen en ze elke keer dat gezeik van mannen moet aanhoren dat ze te gespierd is. En ik bedoel niet gespierd met intussen een mannenstem oid, maar gewoon getrained gespierd. Veel mannen kijken je aan als een curiositeit, maar na een weekje vinden ze het niet zo leuk meer dan hun vriendin dikkere armen heeft etc.

Dus ik weet niet waar je dat ideaal beeld van gespierde vrouwen weg haalt. Veel commentaar krijg je er als vrouw zijnde op. Slaat echt nergens op. Jaloersheid misschien van zowel mannen als vrouwen?

Iemand anders hoeft voor jou niet te bepalen wat de norm is. Als jij trainen leuk vindt en gespierder wordt, waarom is dat dan alleen geaccepteerd voor mannen en wordt je als vrouw zijnde de grond in geboord. Slaat echt nergens op. Kan ik echt heel slecht tegen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vind het echt mooi als vrouw enigzins gespierd en slank is. Maar goed wie ben ik.

Maar zo geaccepteerd is het niet. Vrouwen vinden gespierde mannen vaan ook niks aan. Ik krijg al sinds jaar en dag commentaar op mijn spiermassa.

Eerste wat mijn huidige vriendin dacht toen ze mij voor het eerst zag 'jezus zijn armen zijn veel te groot'

Die avond dus direct begonnen op achterstand :+

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik vind het zelf ook mooi, ik weet ook hoeveel ze ervoor over moet hebben.

Als man zijnde krijg je er idd wel eens commentaar op (V: Hey is dat normaal..M: Wat? Oh dat zijn vleugels. V: Oh nog nooit eerder gezien, dat lijkt me toch niet normaal hoor) Maar als ik de verhalen elke keer weer hoor van haar dan heeft ze echt wat te stellen met 99,5% van de mannen die het echt zwaar niet leuk vinden. En dat ook goed laten weten. Echt fucked up. Dat zulke mensen het leuk vinden om iemand de grond in te trappen. En als dat ook nog eens van die hangbuikzwijnen zijn die de hele dag voor de tv zitten chips te vreten dan... oeh |:-

Mensen die andere mensen de "norm" op willen leggen. F*ck that.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Toevallig net deze week mee begonnen en ook die calculator gebruikt. Mijn voornaamste reden om dit te doen was meer dat ik het eigenlijk niet chil vond om de hele dag door te eten. Op een lege maag ben ik een stuk productiever namelijk. Trainen op lege maag was wel even wennen, maar tot nu toe bevalt het wel.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als je een betaalde baan hebt dan heb je toch twee pre workout maaltijden?

De jongen die dit doet heeft echt veel meer energie. Ik zou het vooral handig vinden omdat mijn maag/darmen nogal eens overhoop willen liggen van dat constante eten de hele dag door.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja, als je gaat sporten na je werk idd. Als je voor je werk sport dan eet je pas in de middag en moet je in de ochtend wat extra BCAA nemen. Merk zelf ook zeker dat ik meer energie heb. Hier staat ook veel handige info.

Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zoals dit, foto's van lichamen:

Toevallig laatst nog zo'n foto gezien op fb van B&F.
    En ook al ontkennen velen dit, het is sowieso waar. Ook ontkennen zoveel meiden dat ze die rechtse al te ver vinden, allemaal jaloers :p

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach ik vind dat rechterplaatje anders totaal niet sexy. Weinig vrouwelijks meer aan..

12. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Vind die rechter ook niet zo hoor, beter iets minder
    Zo die heeft dr borsten flink getraind XD
    Wel knap trouwens dat ze zo is afgevallen

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat ligt er aan wat je definitie van vrouwelijk is. Over het algemeen vind ik een sportief lijf gewoon mooi. Dus als je alle neptieten van hierboven even wegdenkt: zowel de dame op de eerste foto met de gespierde benen als de dame die zo droog staat en haar borsten vast houdt vind ik mooi. Een lijf wat er gezond uit ziet en met zorg mee om is gegaan.

Overigens geeft dat rechter plaatje een vertekend beeld door belichting etc, maar dat terzijde

edit: zie net op FB een naamgenoot op mijn sportschool even 2x 260 kg squatten, full squats 8)

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    En hij heeft het ook nog overleefd? :+

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Vroeg er juist om, dus np. Ik heb geen idee, denk 12-14.

BB meest ondergewaardeerde sport, srs.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kan ik niet bekijken. ;)

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok, het is zover. Vanaf maandag ga ik cutten, mijn onderhoud ligt volgens de laatste meting op tussen de 2.900 en de 2.950kcal (Katch-McArdle), dus ik ga rond de 2.400kcal zitten. Ik ga het nu niet met een voedingsschema doen, maar volgens IIFYM. Voor m'n macro's heb ik gepakt:

200g eiwit
    65g vet
    290g koolhydraten

Maakt 2.415kcal.

En dan probeer ik gewoon die macro's te raken, met een marge van 5g. Zo pakt Matt Ogus het ook aan en voor hem pakt het heel goed uit. Al heeft hij wel een coach natuurlijk en is hij veel verder gevorderd, maar dat zou voor het principe niet moeten uitmaken, zijn macro's zijn gewoon een stuk hoger. Hij en zijn coach zijn trouwens ook voor het cutten met zoveel carbs als waarmee je maar kan afvallen (als te langzaam afvalt, carbs verruilen voor e+v), zodat je zoveel mogelijk energie hebt. En omdat koolhydraten gewoon makkelijk eten zijn.

Mijn doel is om in juli ripped to shreds te zijn en niet meteen weer dik te worden op vakantie. Daarom ga ik in juni rond onderhoud eten en niet doorcutten tot aan de vakantie. Dat is dus 4 weken. Dan heb ik nog 15 weken om te cutten. Het doel is om gemiddeld 0,5kg per week te verliezen. Dus dat zou betekenen dat ik 7,5kg afval. Dan zou ik ongeveer op 7% vet zitten. En als ik 9% haal ben ik al dik tevreden. Volgens mij moet het wel gaan lukken, deze cut. Zeker aangezien deze macro's gewoon wel vol te houden zijn, zeker als je niet elke dag hetzelfde voedingsschema hebt, maar ook qua energie tijdens de training (koolhydraten).

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ben overgestapt op een split-schema. Wat vinden jullie van deze verdeling?
    Di: Buik - Rug
    Do: Borst - Biceps
    Zat: Schouders - Benen - Triceps

Per spiergroep drie oefeningen, waarbij ik 1 á 2x per maand de laatste oefening afsluit met een dropset voor extra prikkel van de spieren.

Goede opzet, of zijn er betere schema's om snel winst te boeken?

Eetschema is wel prima volgens mij. Moet alleen mijn verslaving aan M&M's nog wat gaan inperken. :+

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Triceps met Rug pakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina