1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik ga nou all out IIFYM, geen voedingsschema meer. Heb geen zin om elke dag hetzelfde te eten, dan houdt ik het sowieso geen 15 weken vol. Maar ik heb dus iig tijd genoeg om er een beetje beter bekend mee te raken.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lijkt me wel veel gedoe om alles elke dag bij te moeten houden. En wat je zelf al zegt, volgens mij best moeilijk om goed uit te komen. Voedingsschema is best saai soms ja, maar het is wel lekker makkelijk.

Hoe doen jullie het verder met alcohol (tijdens cutten)? Ik weet dat alcohol en gezond eten niet echt samen gaan, maar ik drink eigenlijk iedere week wel een keer alcohol. Alleen drink ik voornamelijk bier, maar het is dus eigenlijk beter om sterke drank (wodka/whiskey/rum) te drinken?

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kwestie van wennen denk ik. Ik drink zelden alcohol. Vind een koud glas frisdrank minstens zo lekker.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar daar gaat het niet om. Het gaat om losgaan met maten. Dat is af en toe gewoon leuk. Vandaag vroeg ik me hetzelfde af. Sterke drank lijkt me idd wel beter, maar ik heb laatst ergens gelezen dat in een mixdrankje zelfs meer kcal zitten dan in een biertje, vanwege alle suikers en zo.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Want losgaan kan niet zonder alcohol? Kul argument. Het gaat erom wat je lekker vind.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet vergelijkbaar... Alcohol heeft nog effecten.

Verder hekel ik de opmerking 'kan je het niet leuk hebben zonder alcohol'..

Iedereen kan dat, maar soms is het geeoon net wat leuker.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ja heb het ook over puur whiskey/wodka.

Tuurlijk kan dat, ieder z'n ding. Maar vind fitness niet dermate belangrijk dat ik alles daarom wil laten draaien.

Precies, ik kan ook een vuurtje maken met twee stokjes, maar waarom zou je dat doen als je een aansteker hebt :p .

Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb nooit super veel om alcohol gegeven. Drink zo nu en dan eens een malibu-cola oid. Verder geef ik er weinig om, zoals ik hierboven al zei.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alcohol is vochtafdrijvend, dus prima tijdens de cut! :b:

Enige waar je een beetje voor moet waken is dat je niet samen met alcohol veel vet gaat eten. Dus het patatje na het stappen laten staan. En verder natuurlijk niet drie keer per week katje lam.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    [yt]x1AjtX3C5j8[/yt]

yeaaaaaah buddy! LIGHTWEIGHT! Haha :lol:

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik zou voor vochtafdrijvers (als je die echt zoekt) toch eerder aan de bladspinazie gaan dan aan de alcohol.

Om over het effect op je eiwitsynthese maar te zwijgen.

http://oade.nd.edu/educate-yourself-alcohol/alcohol-and-athletes/
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11255140
    http://alcalc.oxfordjournals.org/content/26/5-6/505.abstract

Onderste is de eerste studie die het effect van alcohol (focus was op lange termijn, maar geldt ook zeer zeker voor de korte termijn) op de eiwitsynthese aantoonde)

Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Lol, over alcohol en vochtafdrijvend. Had ik laatst gesprek over met een maat van me. Die zuipt nu 24/7 en is insane dik geworden. Ah joh gewoon nog meer gaan zuipen, alhocol breekt vocht af, uiteindelijk val je af, no problemo. :lol:

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nuance, ooit van gehoord?

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zal volgende keer er even bij vermelden wanneer het lichte ironie betreft en wanneer niet. :):

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.018
    Heee no shit, met mijn verhaal wil ik dat juist benadrukken :emo:

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Iemand die weet hoe je het beste kip in de vriezer kunt bewaren? Eerst bakken of ontdooid laten? En kan het ook in plastic bakjes met deksel? Ik zie in filmpjes vaak dat ze van die zakjes gebruiken, maar die heb ik nu niet.

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.018
    Ik zie in veel ingredientenboeken e.d. voor fatsoenlijke maaltijden bijvoorbeeld: 1/2 cup of whole grain-pasta, cooked. Maar wat is een half kopje? Een halve theekop, drinkbeker, of what?

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik laat ze gewoon altijd in het bakje zitten. En niet bakken. Gekoelde kip gewoon zo snel mogelijk invriezen.

Die diepvrieszakjes zijn trouwens maar echt een euro voor 50 stuks ofzo hoor.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is een inhoudsmaat. 1 american cup = 237ml. Weer een faal in het Imperial system. Snap echt niet waarom niet iedereen het metrische systeem gebruikt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina