1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn buurman is in 6 maanden tijd 25kg afgevallen door simpelweg te stoppen met melk drinken (hij zei minimaal 2l op een dag te drinken daarvoor) en met het snacken.
    Was in de periode nadat z'n vrouw met de buurman ervandoor gegaan was. In de tussentijd had hij ook een nieuwe vriendin dus hij zal ook vrij veel horizontale cardio gedaan hebben.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.578
    Leuk Bevonden:
    17.711


    Wat vinden van jullie dit ontbijt?
    Heb er net een op, ga zowat over mn nek..
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    geen tijd om helemaal te kijken. Maar mijn shakes bestaan uit havermout + whey + water, hier zit alleen nog fruit bij in toch?

    edit: vies vlekje op zijn shirt btw :+
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.578
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Ja havermout, AH Zomerfruit (wat bessen, aardbeien), water, whey, stukje gember, kaneel en MCT olie.
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Theo Janssen is ineens buff geworden zeg
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pfff wat een gedoe. Al kan je met AH zomerfruit, whey en sojamelk echt vet lekkere smoothies maken trouwens _O_ (in de blender)

    stukje fruit eet ik lekker overdag, kaneel is leuk (blokkeert enigzins oestrogeen) maar niet echt noodzakelijk en gezonde vetten krijg ik al zal binnen. Kan nog veel simpeler dus.

    Ik ken de voordelen van gember niet trouwens.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ben zelf van 116 naar 106 kg (nu) gegaan door enorme omkeer in voeding en training. 4 daagse split icm 2 maal per week flinke cardio en behoorlijk resoluut in mijn voeding, waar dus alleen whey in zit mbt lactose.

    Ik nam al niet zo heel veel melk meer, dus dat is niet te vergelijken.

    Qua vet% zat ik op 22%, dat zal nu een stuk lager liggen. Voor mij is het belangrijkste is dat ik een enorm verschil zie in de spiegel en er flink op vooruit ben gegaan in het liften. Dat is wat op dit moment telt bij mij :)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.578
    Leuk Bevonden:
    17.711
    Dat je ermee kan figgen? Niet echt een voordeel lijkt me. 8)
    Maar dunno, die dude in de vlog had het erover dat er 'allemaal goeie shit' in zit en het helpt je testosteron te verhogen ofzo.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Als je dan alsnog brood er naast eet hef je dat test. voordeel weer op.....
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Want brood is testosteron verlagend?
     
  11. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    Waar vinden jullie passende dieten eigenlijk (voor vetverlies dus)? Ik ging een beetje zoeken op google, maar kom alleen van die crashdiets tegen en dat wil ik niet.
    Ik dieet wel 'ns, maar dan is het zo sober dat ik het maar max een week volhou en dan heeft het dus totaal geen nut.
    (Ik sport trouwens nu 's ochtends paar keer week, alleen zit nog niet echt een ritme in.)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je vind niet zomaar een passend dieet. Daar zul je jezelf in moeten verdiepen en zelf een eetschema samen moeten stellen. Alleen jijzelf weet wat je allemaal lust, dus een schema door iemand anders laten maken heeft niet zoveel zin. Je kunt allereerst eens in de startpost kijken. Met die info en die linkjes kom je al een heel eind.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Gewoon normaal blijven eten en gaan sporten. Als je op je gewone onderhoud (sport nog niet meegerekend) aan kcal zit, en zodanig sport dat je dus net meer verbrand dan dat je eet moet je in principe afvallen.

    Dieet zonder sport, of met weinig sport, en gewoon alleen maar weinig eten wordt je volgens mij alleen maar dikker van. Dus dat heeft geen zin. En mocht je afvallen, en je gaat na het dieeten weer naar een normaal eetschema heb je alles weer in no time terug.

    Goed eten, en met een goed ritme sporten dus.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Met een dieet zonder sport val je echt wel af hoor. Maar als je niet sport ligt je onderhoud ook lager en moet je dus nog minder eten. En je zult waarschijnlijk ook spiermassa verliezen en dat is natuurlijk niet wat je wilt.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ik ben heel snel ook 4 kilo afgevallen alleen maar door ipv van bijvoorbeeld dat bakje chips in de avond een appel te eten en gewoon standaard 2x per week een uur te sporten.
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat kan ook wel. Maar dan moet je daarna echt precies netjes op onderhoud blijven eten. Als je weer naar je normale eetritme terug gaat kom je alsnog weer aan.

    Ohja geduld hebben is ook een vereiste
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat laatste is idd goed om te vermelden.

    Je kunt als je het goed doet ongeveer een halve kilo vet per week afvallen.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik ben een jaar geleden van 95kg naar 79kg gegaan.
    Het enige wat nodig was bij mij, was discipline.
    Geen snacks meer, 2-3x per week sporten. Geen cola, bier en andere troep doordeweeks. En maar 1x opscheppen bij het avondeten, ipv 2 of 3 :+

    Zorg dat je een dag hebt waarop je even wat minder oplet (voor mij de zaterdag, gezellig bier drinken) zodat je gemotiveerd blijft om je schema vol te houden. Zorg daarbij voor simpele dingen om te eten die weinig energie bevatten. Je hoeft echt niks geks te doen, als je er maar bij gaat bewegen.


    Mocht je van hardlopen houden, zoek een mooi schema op, print het uit, hang het bij je deur zodat iedereen het kan zien. Vink met een grote stift elke training af zodat je zelf (en anderen!) kan zien wat je al allemaal gedaan hebt. Complimenten helpen je na de eerste paar weken om het vol te houden, niets is mooier dan wanneer anderen het opvalt ;)




    Ik ben zelf toevallig vorige week weer begonnen. Mijn gewicht is nog steeds goed, alleen ben ik wat spiermassa kwijtgeraakt en vet op de pens bij gevonden ;).
    Ook maar meteen opgegeven voor een halve marathon in Maart, dus nu moet ik wel.
    Doel: 74,9kg (<75 :+)
    21.1km: 1:29:59

    En voor een eerste training in 3 maanden is 12,95 km in een uur lopen helemaal niet slecht. Het hoeft nog maar ietsje sneller, en een stukje verder natuurlijk.
    Nog maar 450 trainingskilometers te gaan! :cool:
     
  19. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.591
    Ik heb nu vakantie, dus nu heb ik meer tijd om te sporten. Als die voorbij is ga ik denk ik 's avonds sporten.
    Ga me maar 'ns verdiepen in een goed schema dan, wil echt wat centimeters van m'n taille en bovenarmen af ^^" Denk dat m'n shakes ook wel helpen. Ze geven ook best een gevuld gevoel en ik heb al een paar keer geen snoep en andere troep gekocht bij het boodschappen doen. (Alleen eet ik ook regelmatig bij m'n ouders en dan is het wel verleidelijk om niet na het eten even wat lekkers te nemen.)
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Bij het boodschappen doen komt je discipline al kijken he! Ik woon nu drie maanden op mezelf, en er is nog geen zak snoep of koek in mijn kast gekomen.

    Als je het niet koopt kan je het ook niet eten! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina