1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jij bent echt ziekgrappig
    Akersloothumor?
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je nog niet zo heel goed kunt lezen, als ik 's avonds thuis kom staat het eten al klaar en ik kan niet alle rijstkorrels gaan scheiden van de groenten, dan is m'n eten wéér koud. En bovendien is het ook wat Flix en anderen zeggen, het is en blijft een hobby en niet als professionele sport.

    En het 200kcal surplus gedeelte zal ik dan maar even negeren met al je voorgaande commentaar.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand een goede app om een trainingsschema in te zetten voor de iPhone?
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Gebruik Jefit (pro) en werkt erg fijn. Je kan er meerdere schema's inzetten. Makkelijk je gewichten bijhouden. Instellen hoeveel sets/reps/rust je wilt houden. Heb er 2 euro voor betaald volgens mij (meer dan waard) en er is ook een gratis versie. Is er ook voor android btw.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    En wellicht ook een gebruiksvriendelijk app om de voeding stats bij te houden? (Iphone)
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij is myfitnesspal wel handig, maar gebruik het zelf niet.
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik gebruik MyFitnessPal, vind het echt een top app.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    myfitnesspall is echt super. Ik gebruik hem eigenlijk alleen op de pc, maar het kopieren en meest gekozen opties bij bepaalde maaltijden is erg goed ingevoerd waardoor je elke dag zo klaar bent

    http://www.myfitnesspal.com/food/diary/kevinxxl
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dubbol
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb Jefit nu ook, enige wat ik vervelend vind, is dat hij automatisch doorgaat naar de volgende oefening als je klaar bent met je 3e set.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je kan instellen hoeveel sets je wilt doen. Moet je bij het overzicht van je routine op één van die icoontjes klikken. Kan je ook rust tijd op aangeven :thumbs:
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    I know, maar werk zonder die timer. Gewoon onder op save drukken. Als je dan de 3e saved, springt hij door naar de volgende oefening. Nu ik dat weet is het geen ramp. Maar zat wel raar te kijken, dacht dat hij ineens weer leeg was :p
     
  13. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    ik ben aan het kijken op bodyenfitshop omdat ik eiwitshakes wil kopen en zag dat er ook veel eiwitrepen zijn. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Zie wel dat er staat koolhydraatarm, maar hoe zit het met 't vet, weet iemand dat?
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon whey perfection bestellen. Wil je dan toch repen, maak ze zelf en doe er whey doorheen
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    De vraag zou i.m.o. Eigenlijk moeten zijn; waarom wil je eiwitshakes?
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt mij logisch toch? Om spieren te laten groeien. Mite ze veel sport en niet genoeg eiwitten binnen krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Sinds kort sport ik meer en ik wil maximaal resultaat. Vandaar dat ik ook m'n eetpatroon heb aangepast (met name avondmaal is wat versoberd).
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat je beter eerst een tijd zonder whey shakes en shizzle kunt sporten. Zeker omdat je pas bent begonnen. Later kun je eventueel overstappen op shakes :)
     
  19. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik ben niet pas begonnen met sporten, alleen ben ik meer gaan sporten sinds kort ;)
    Ik drink altijd al shakes, maar dat zijn gewoon shakes met weinig vet en nog vrij veel koolhydraten, vandaar dat ik op iets wil overstappen dat rijker aan eiwitten is
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Eiwitten zijn toch alleen voor spierherstel? Dus als Scarlett vaker en intensiever wil trainen lijkt mij het een goede aanvulling op haar voeding.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina