Ik ga trouwens denk ik volgende week ofzo cutten. Nog een weekje goed bulken (en dan heb ik zo'n 4 maanden gebulkt) en dan weer een maandje ofzo cutten. Ff weer them abs tevoorschijn halen en m'n spijsvertering weer een beetje op normaal peil terugbrengen, die is nu een beetje op hol geslagen. Denk dat ik dan alleen maar meer zal gainen, als ik daarna weer ga bulken.
Ik weet niet hoor... om echt goed advies te kunnen geven moet je toch ff foto's posten.
No problem! Hopelijk vind je de motivatie en de discipline, dan komen de resultaten snel. En na een jaar heb je dan al dikke resultaten.
Spierpijn... daar moet je gewoon doorheen trainen. Is op het begin misschien ff wennen, maar daar gaat het meestal juist alleen sneller weg van. Dat zul je met Stronglifts namelijk ook zeker nog tegenkomen. Of je moet echt zo'n spierpijn dat je je arm niet meer kan optillen, dat heb ik ook wel eens gehad (maar dat komt omdat ik toen al een jaar ofzo geen armen getrained had), dan kun je beter ff een paar daagjes wachten. Maar dat is echt eenmalig.
Laatst bewerkt: 21 nov 2012