1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik laat 3 á 4 vingerdiktes aan ruimte tot mijn borst bij het bankdrukken.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon laten zakken tot je borst, niet erboven blijven hangen.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maat van me is ook 1: 94 en laat hem nooit helemaal zakken. Het is toch zo dat mensen met lange armen slechter zijn zin bankdrukken vanwege de lange armen?(grotere range of motion). Moet ik hem dan adviseren om niet volledig zn armen te strekken in de positief? Zodat er dan meer inspanning komt op de borst in plaats van de triceps. Daar zijn nog genoeg andere oefeningen voor.

    Zelf nog nooit problemen gehad met bankdrukken. Maar ik ben dan ook een ukkie met mn 1:80. :+
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Laten zakken die handel ;) Ja je beweging is veel langer dan iemand met korte armpjes en helemaal als die ook nog eens een hoge borst heeft, die heeft heel veer voordeel omdat zijn range of motion misschien maar 1/3 is van die van mij. Maar een press die niet tot aan je borst gaat heeft weinig nut. Gewoon laten zakken en ook je armen volledig strekken daarna. Je pakt altijd wat triceps als je uitstrekt, dat hoort erbij. Juist het deel dat je het gewicht tot aan je borst laat zakken is goed voor je borst. Dus niet makkelijker maken, doe dan lichter zodat je het wel kan laten zakken.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550


    00:40 Never seen that shit..
     
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Boeiend? Misschien kan je gewoon de sportschool in gaan en zelf voor resultaat gaan ipv alleen maar op youtube strongboys posten?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je dat filmpje wat hij posste uberhaupt gekeken???
     
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Laat me raden, een spierbundel die iets doet wat Reckuza nog nooit heeft gezien?

    Zoja, wat voor een waarde heeft dat?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    KIJK NOU MAAR
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Schouderwijdte? Zou hem wel iets breder pakken. Verder misschien ellebogen iets meer naar binnen, weet niet hoe je ze nu houdt? Borst goed naar voren houden en je rug iets meer hollen.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    [yt]OT_zbo27aTI[/yt]
    4:55
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Wat een onzinpost :emo: Hier ga ik dus geeneens op in.
    Zag het toevallig in Arrow.
    @ Gdzr, dat is toch wat anders, die dude in Arrow ragt gewoon die stang omhoog, whop, whop, whop.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat is dezelfde oefening hoor :p Zelfde beweging. Alleen wat zwaarder.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In goed nieuws:

    kracht gaat lekker: 130 kilo schuine bench 2x. Staande mp 80 kg 1x

    In echt ontzettend klote nieuws:

    Gisteren naar een gratis vragenuurtje geweest omdat mijn knieen voor veel pijn zorgen. Trap lopen gaat vaak moeizaam, ik zak er soms doorheen etc.

    De fysio was heel stelling: afspraak maken bij de HA en zorgen voor een MRI. Niks geen stabilisatie dan wel krachtoefeningen en richting het ziekenhuis.

    Slijtage, rafelen van kraakbeen, gruis, ontstekingen, allemaal mogelijk en hoe dan ook geen goed nieuws.

    fuck zeg wat voelt dat klote :mad:
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Het is dat je in Groningen woont, maar ik weet een kliniek in Noord-Brabant die heel veel op het gebied knie orthopedie doet.

    Familie die door jaren van handbal in de zaal een versleten knie hadden, door hun leeftijd geen nieuwe knie kregen en door de behandeling in de kliniek inmiddels pijnvrij rondlopen. (bij één van hen is het scheenbeen zelfs gecorrigeerd om de slijtage op te vangen). Mocht je wat meer weten doe maar een PM, de kliniek werkt met de meeste zorgverzekeraars en gaan verder dan de meeste ziekenhuizen in hun behandeling.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Let me guess, ViaSana in Mil?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn interesse heeft het sowieso. Maar waarom via PM? Het is verder geen geheime info toch? Wat doet die orthopeed precies met de knie?
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mijn vader zit bij ViaSana in mil, daar hebben ze een kijkoperatie gedaan. Daaruit bleek dat er los kraakbeen in zijn knie zat (door slijtage). Dat is grotendeels weggehaald, maar nog steeds wel last. Nu krijgt hij spuiten in zijn knie. 1/2 keer per jaar. Ze proberen namelijk een nieuwe knie zo lang mogelijk uit te stellen. Die spuiten moeten inwerken, maar daarna heeft hij een paar maanden minder last er van.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee dat niet, maar is licht off topic.

    Mijn familieleden hadden allebei versleten knieën, dit hield kort in dat al het kraakbeen in het kniegewricht is weggesleten door onder andere zaalsporten, zwaar lichamelijk werk en het overgewicht van de laatste jaren.

    De kliniek, Klein Rosendael, is ze uitstekend bevallen en heeft, nadat ze in het ziekenhuis als "uitbehandeld" werden samengevat, na een kijkoperatie wat beschadigd kraakbeen weggehaald. Dit zorgde voor wat pijnverlichting.

    Omdat een nieuwe knie pas over een jaar of 7 á 8 aan de orde is (met een verwachte levensduur van 15 jaar proberen artsen in het ziekenhuis deze operatie tot je 55 ~ 60e uit te stellen) is er bij één van de twee het scheenbeen gecorrigeerd, dit zorgde ervoor dat ze na een relatief korte revalidatieperiode pijnvrij kan lopen.

    Sowieso is de kliniek een aanrader volgens hen voor een check, ze kunnen ook een MRI doen naast de kijkoperaties.

    http://www.medinova.com/over-medinova/medinova-klinieken/kliniek-klein-rosendael
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die kliniek is mijn pa ook geweest voor zijn versleten knieën. Konden ze hem eindelijk vertellen wat er mis mee was, voor hem een echte aanrader.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina