1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je straks brede bovenlichaam en je onderlichaam is small. Ziet er imoh niet uit, als je in de zomer gaat zwemmen.

Train boven en onderlichaam. ;)
    Leg press ?

Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja ik kan mijn leg press langzamer uitvoeren zodat het intensiever is. Maar mijn bovenbenen zijn prima imo. Het is juist de onderkant dat zo smal is. Leg extensions kan ik proberen maybe. Zal het 2 maanden uittesten, kijken of ik resultaat krijg.

3. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Veel fietsen krijg je ook sterkere kuiten van (Kijk naar de wielrenners 1 en al spier. Uiteraard wel zwaar fietsen, maar dit spreekt voor zich.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Luister nou naar Pine, er is een reden dat veel prof. bodybuilders implantaten in de kuiten stoppen. ;)
    Als je een poging wil doen: Calf raises supersetten: 20 reps op hoog gewicht, daarna tot failure op laag gewicht of zelfs los. Doe dat 4 setjes en je kunt 3 dagen niet lopen.

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dacht dat dit een grap was over implantaten in de kuiten. :D
    Even zoeken op google http://www.boerhaave.nl/kuitvergroting.htm
    Damn.

Wellicht een oplossing voor Laspak? :+

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan ik net zo goed mn hele lichaam doen en nooit meer de gym hitten. :+

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Standing calf raises, doe ik in de smith machine op een stepje, seated calf raises, donkey calf raises. Je kan de Leg Press machine gebruiken met alleen je tenen op het onderste gedeelte en dan calf raises doen.

Leg extensions is voor je quads.

^dit.

Gewoon twee keer per week intensief pakken.

8. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    zijn er meer mensen die chinups/pullups doen? doen jullie ze aan het begin/eind van de training?

vandaag was de smith machine bezet, heb ik ze op het einde van de training moeten doen. kan normaal 2x8 en dan 1 setje tot faillure doen (faillure is hier minder dan 8, lol. meestal 5/6 reps), en nu niet eens één setje van 8. meerdere mensen hier last van? ik weet dat het logisch is dat je op 't einde minder energie hebt, maar dit viel me toch echt heel zwaar tegen.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Doe er normaal makkelijk 10 als warming up. Maar na het trainen kan ik er niet eens eentje meer fatsoenlijk doen.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde hier! Ik moet ze echt als 1e doen anders word het niks. Maar merk altijd wel dat ik na 30 tot 45 minuten mijn energie echt keihard naar beneden duikt. Heel irritant. Eet vaak een bord pasta of rijst een uur voor het trainen dus zou genoeg energie moeten hebben. Is dit normaal of kakt iedereen halverwege een beetje in?

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Net zoals de Deadlift en Squat hebben de chinups en pullups een grote impact op je CNS. Logisch dat je aan het begin meer doet dan aan het einde.
    Is al eens eerder voorbij gekomen overigens, dan in relatie met de Deadlift.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Soort van ''progressie'' terwijl ik geeneens aan het cutten ben (I guess) Wel veel bewuster gaan eten (geen brood meer, alcohol amper, etc.). Heb momenteel weinig het idee wtf I am doing. Doel is voornamelijk in gewicht toenemen maar ben in het halfjaar 4kg kwijtgeraakt (for what it matters).
    links: januari 2013
    rechts: vandaag

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    ..

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.948
    Is dat het enige zinnige wat je te zeggen hebt?
    Ach wrm post ik hier eig nog wat.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zeer nice man. Als ik vragen mag: wat eet je zoal dan, als je geen brood meer eet (samenvattend; doe vooral geen moeite qua dikke recepten etc, ik vraag het puur uit nieuwsgierigheid)? En hoevaak sport je?

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien omdat je hele bericht vaag over komt? Vandaar dat hij zo reageert. ;)

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.948
    Ja kan ik enigszins begrijpen. Thx siemenn, zal morgen ook even wat meer posten.

Laatst bewerkt: 24 jun 2013
  18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Inderdaad goed afgevallen. Staat een stuk droger. Alleen ben je niet groter geworden volgens mij? Is de definitie gewoon beter.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het verschil is sowieso niet veel. Links span je je buik niet aan en rechts wel.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het lijkt er zelfs op dat je borst 'area' kleiner is geworden, maar ook dat kan te maken hebben met het aanspannen van je buikspieren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina