Ik heb nogal last van acne de laatste weken, dus ik heb besloten ff m'n eiwit inname wat omlaag te brengen om te kijken of dit scheelt. En door al jullie enge verhalen heb ik de meeste melk weg gehaald. Ik drink nu wel veel vruchtensap om aan de kcal te komen. Maarja ze moeten ergens vandaan komen, dus er zal altijd iets veel in zitten.
Aangescherpt bulk voedingsschema:
Ontbijt
Havermout pannenkoek (100g havermout, 150ml melk, 2 eiwitten) met stroop
Glas vruchtensap
Banaan
Ochtend tussendoor
Volkoren boterham met pindakaas
Appel
Glas vruchtensap
Lunch
Rijst (100g) (met wat ketjap), kip (150g) en groenten (100g)
Glas vruchtensap
Middag tussendoor
Boterham met kaas oid
Glas vruchtensap
Avondeten (voorbeeld, ik eet gewoon wat m'n ma kookt)
Rijst (met wat ketjap), kip en groenten
Voor training
5g Creatine
4g BCAA's
Tijdens/na training
40g dextrose
Voor slapen
450g kwark (met siroop erdoor)
50g cashewnoten
Macro's:
3386kcal (471kcal surplus), 191g eiwit, 507g koolhydraten, 60g vet. Dit is natuurlijk niet 100% kloppend, omdat het avondeten elke dag anders is, maar het is iig een aardige schatting.
En ik heb ook alvast even m'n cutschema gemaakt (moet nog wel ff worden aangescherpt, als ik m'n vetpercentage heb laten meten):
Ontbijt
Havermoutpap (55g havermout, 275ml melk)
Appel
25g Milar Casein (al zit ik nog te twijfelen tussen casein en whey)
Ochtend tussendoor
Boterham met pindakaas
Appel
Lunch
Rijst (75g), kip (150g) en groenten (100g)
Middag tussendoor
Volkoren boterham met kaas
25g Milar Casein
Avondeten
Rijst (75g), kip (150g) en groenten (200g)
Voor training
4g BCAA's
Avond
450g kwark
45g pinda's
Macro's: 2506kcal (409kcal tekort), 231g eiwit, 256g koolhydraten, 58g vet (ekv = 37/41/21). Als ik dan niet (meer) afval dan haal ik gewoon grammen koolhydraten weg. Eerst een snee brood 's ochtends, dan 's middags, dan rijst bij de lunch, dan rijst bij het avondeten, dan havermout bij het ontbijt. En dan zit ik inmiddels op zo'n groot tekort dat ik niets meer weg kan halen, zonder te vervangen. Dus dan gaan er meer noten bijkomen ofzo. Maar ik ga nu niet zo lang cutten dat het zo ver komt.