1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Overigens: abs are made at the table, not at the gym. :)

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben totaal geen ochtend mens XD

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vanmiddag samen voor het eerst met mijn zoon richting sportschool. Hoe tof is dat :cool:

Ik ben benieuwd of hij het leuk gaat vinden. Sowieso heeft hij veel meer aanleg dan dat ik het heb. Veel langer (nu al langer dan dat ik ben) en een bredere bouw.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Momenteel een maandje of 6 aan het trainen met dumbells en gaat erg goed moet ik zeggen. Daarnaast woon ik nu samen met een crossfitter die zeer goed op zijn voeding let waardoor ik ook een stuk gezonder ben gaan eten. Meer groente en fruit, minder bagger en koolhydraten. Helaas geen metingen gedaan waardoor ik mijn progressie niet echt kan meten, maar heb zichtbaar meer spier en minder vet.

Nu wil ik me eigenlijk gaan inschrijven bij een sportschool, maar heb straks helaas weinig tijd om te trainen. Loop straks 5 maanden stage met daarnaast werk, 2 keer voetbaltraining en een wedstrijd op zaterdag. Ik hoop het in die 5 maanden bij te houden/lichte progressie te boeken met dumbbells, en dan daarna vol te gaan knallen in de gym. Hoop dat het lukt :).

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is is dan idd erg druk. Maar als het goed is kan de cross-fitter jou aan redelijk wat oefeningen helpen die je thuis kan doen.

- Sissysquats
    - Allerlei manieren van opdrukken
    - Allerlei manieren van optrekken
    - En wat stoeien met dumbells voor je armen

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Sissysquats, Nice die ga ik ook gebruiken voor mijn knieën. Hoop dit seizoen pijnvrij te kunnen sporten

7. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Net m'n workout op andere muziek gedaan dan normaal. Moet vaker andere playlist nemen, merkte dat ik echt in een soort 'sleur' zat en vooral met de tijd bezig was. Nu vloog de tijd echt om!

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Precies! Stage begint pas om 9 uur dus 's ochtends heb ik nog tijd om wat oefeningen te doen :thumbs:.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Iliacus....and it's gone.

Kan geen squat meer doen onder paralel. Waarschijnlijk te diep en te zwaar gegaan voor de 1RM (die ik overigens wel gehaald heb op 150 Kg), ten koste van mijn iliacus.

Paar weken fysio dus :emo:

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat is er met je Iliacus dan?

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Geirriteerd/verrekt.....

Pees van de quads is prima, bij de kanteling van de heup (zoals bij het squatten) verga ik van de pijn.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Bizar, dan zou ik verwachten dat je I psoas major verneukt wordt. Iliacus heeft nou ook niet echt zo'n grote functie.

De fysio laat je waarschijnlijk geïsoleerd krachttraining doen, zou je vrij rap weg kunnen zijn als het een verrekking is.

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Afgelopen 2 dagen best slecht gegeten (veel khoolydraten), dus ik ging net op de weegschaal staan om te kijken of ik wat was aangekomen. Blijkt, 1,7 kilo erbij? Hoe kan dit :confused:?

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is dan niet 'alleen' van die 2 dagen slecht eten in ieder geval. :+

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatste paar dagen was het ook niet zo heet dus je zweet al je vocht niet meer uit.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nou ja, je Iliacus loopt natuurlijk door naar je psoas major, vandaar dat ik de pijn voel doortrekken naar mijn rug. Echter is het punt waar de steken vandaan komen echt onder de pees van de quadriceps.

De quads aanspannen heeft verder ook geen gevolgen --> de Pees is dus niet geirriteerd. Het ligt puur aan de stand van mijn heup en bekken begreep ik.

Enfin, morgen weer heen. Vandaag 40 reppers leg press b2b lunges en die gingen wel goed. :)

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Fuuaark nieuwe PR gehit op me DL, doe 5/3/1 nu.

200kg @ 72kg BW, wil naar de 3xBW SOON.JPG

[yt]AEv_vB5J8wI[/yt]

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    1:09 earthquake? :+

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dikke prestatie Pine!