1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Jup. Hebben bij een vriend thuis bench staan, ez-bar, barbell en plates. En dan nu ook die powerrope.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Neemt dat niet (te)veel ruimte in dan? Of woont hij gewoon ruim? :)

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Voor die rope heb je flink wat ruimte nodig, maar naast hun huis is een flink open stuk (staan garages achter hun huis van de achterburen. Dus gewoon betegeld en 3 meter breed 30 meter lang.) Touw om een lantaarnpaal en gaan :p

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wil m'n squat en deadlift verbeteren. Any tips?

Ik heb een bad-knee 'genenpakket' dus het liefst tips die ervoor zorgen dat alles sterker wordt, maar waarbij mijn knieën niet verder kapot gaan. :+

5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Wil binnekort beginnen met sportschool en wat meer spiermassa kweken.
    Heb nu samen met een vriend die wel ervaring daarmee heeft een schema opgezet etc. dus dat komt wel goed.
    Nu hoorde ik van andere vrienden echter dat zij misschien met creatine aan de slag willen gaan.
    Kan iemand mij hier wat meer over vinden? Of er risico's aan zitten ofzo?

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    On a cold Friday afternoon, I had come home from school. I had been thinking of the gym all day. I was hungry, didn't have any lunch. In fact, I didn't eat because I spent the money. For the past month I was saving up for something. Something special which I bought at GNC. I was surprised they didn't ask for ID; I was pretty sure the cashier noticed how nervous I was. Anyways, my mom asked my how my day was when I got home, but I ignored her. I have more important things to do. I run to the bathroom and unpack my bag. In my school bag is a white plastic bag from GNC. I open the bag, first removing the receipt and flushing it down the toilet to get rid of the evidence. My heart was racing now. I unpack the creatine monster from the bag.

I wonder what people will be asking me when they see that I will be 50lbs heavier. Should I say I was just eating a lot? I remove the label from the tub and tear it into a thousand small pieces. I flush that down the toilet, too. It is time now. I run up to my room when my mom ask me what I am holding. I panic, sweat drips down my forehead and my teeth chatter. "Mom, it's just for a school project". "What project?" "I don't know mom I just started it!". A tear runs down my cheek. I run upstairs and open the creatine, scooping upservings into a clear water bottle. What have I gotten myself into? I fill it with water and drink it. There is no turning back now. The creatine monster is inside me now, it will control me. What should I do if I die? I cant let my family know about this.

I open the creatine tub and throw it all out the window; a white cloud of mysterious dust sparkles into the wind so graciously. I feel the substance taking control of me; I am now the monster. I walk downstairs, its time to work out; time to get big. Now I worry, I don't want to get too big; people will think I use steroids. I do use steroids. No I don't. Creatine. All I see is the weights now, I am almost downstairs when I hear "Do you want a cookie I just baked". I know I do not have time for this **** now. "No mom I do not want a cookie" I walk in the basement and drop to my knees before the weights, tears running down my cheeks. I turn to the right and look at myself in the mirror. Oh god, what have I done?

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als je net met trainen begint heeft creatine 0,0 nut imho. Gewoon goed en gezond eten en flink jezelf op de pijnbank leggen in de gym. ;)

@nukem: i lol'ed.

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daar is ontzettend veel en uitgebreide info over te vinden. Google is your friend. Overigens is creatine een stuk interessanter na een jaar a 1,5 serieus trainen en goed eten. In die periode ga je toch al als een speer.

10. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Niet direct fitness gerelateerd, maar ik ben sinds kort lid van een lokale voetbalvereniging, en heb na iedere wedstrijd veel last van beide liezen. Ik denk dat het voornamelijk is dat mijn lichaam zulke beweging niet gewend is, maar zijn er misschien oefeningen die je kunt doen om dit te verminderen? Vandaag kreeg ik er tijdens de wedstrijd enorme last van, en als je dan zonder wisselspelers speelt, is dat al helemaal vervelend.

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kun je dat niet beter aan je trainer vragen? :)

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of een fysio. En volgens mij gewoon wennen. Heb ik ook hoor, fitness 3-4x in de week. Vrijdag eerste zaalvoetbal match, spierpijn. Heel anders. Gaat zo over joh

Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  13. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hebben we niet, lol. Dit is een vrij laag elftal en m'n teamgenoten doen het meer voor het zuipen heb ik het gevoel.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Er zijn genoeg oefeningen om je lies wat op te rekken, google maar eens.

15. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg nu een Push/pull/legs routine. Ook doe ik meerdere malen per week mma. Ik vroeg mij echter af of ik ook een push en pull of een push en leg dag achter elkaar kan hebben. Dit komt voor mij wat beter uit qua indelen van de trainingen. 2x per dag trainen heb ik afgelopen jaar vaak gedaan, maar het zou fijn zijn als ik krachtraining kan indelen op die manier dat de zware mma trainingen er neit onder lijden en andersom.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ligt aan je doel; als je doel groei is, dan is je situatie niet optimaal.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    1 september nieuwe start schooljaar en nieuwe start gym time.

Begonnen aan de Rippetoe routine. Heb nu 4 weken voltooid met deze gains als resultaat:

Squat:
    3x5x60kg -> 3x5x80kg

Deadlift:
    1x5x70kg -> 1x5x105kg

Bench Press:
    3x5x50kg -> 3x5x62,5kg

Pendlay row:
    3x5x50kg -> 3x5x60kg

Overhead Press:
    3x5x30kg -> 3x5x35kg

Squat heb ik nu al 2x de 82,5kg geprobeerd maar die voelt nog niet goed waardoor ik telkens terug ga naar 80kg. Laatste keer 82,5kg ging zelfs helemaal tot failure. Is het aan te raden om even helemaal terug te gaan naar bijv 75kg om de form te masteren?

Overhead Press wil ook niet opschieten. Maar denk dat ik die deze week wel kan gaan verbeteren door goed op focussen. Nu ben ik al twee keer teruggegaan van 35kg naar 32,5kg.

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Kan wel, liefst dan Push + Legs/Pull.

Goede progressie! Sowieso is het aan te raden om eerst je form te fixen, misschien is het handig om een deload week te doen en dan gelijk je form checken.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Kan ik gewoon een uur aan krachttraining doen en daarna 30 minuten cardio of verlies ik dan juist de spiermassa die ik net heb getrained?

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben zelf geen fan van krachttraining en cardio combined. Gewoon omdat krachttraining veel zuurstof eist. Maar goed, ik doe op 't moment vrij weinig cardio, dus ik ben niet de beste raadgever in dat opzicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina