kreageer ff per allinia,
1. Shakes versnellen wel zeker, zoals je zegt is het om meer eiwitten binnen te krijgen, als je veel train is het lastiger om aan de juiste hoeveel eiwitten te komen door gezond eten. Voor de meeste mensen is het zoizo lastig om een goed dieet te volgens, door shakes krijg je dus meer bouwstoffen en groei je sneller, anders zou het dus geen zin hebben?
Of je het nou uit shakes haalt of uit eten maakt niet zo veel uit. Je hebt genoeg eiwitten nodig om je goed te herstellen.
2. Zoals ik zei, lastig uit te leggen. dit is wat ik bedoel,
http://store.teemajor.com/
This wel een erg amerikaans, maar wel informatief.
Wat ik bedoel met dynamische spieren is dat al je spieren goed samen werken. om bijv. een human flag te kunnen moet je een goeie workout hebben, dan ga je niet zo snel redden door in een sportschool aan de gewichten te hangen en te duwen.
LOSE FAT? GAIN MUSCLE? CLEAN EATING. Ik zou die site niet zo serieus nemen als ik jou was Hoezo zouden je spieren als je in de gym traint dat niet dynamisch zijn? Je kan elke BW oefening gewoon nabootsen en dan ook met extra weerstand erbij.
3. mag je vinden, kan daar weinig toe of af doen, is mijn eigen ervaring
Dus jouw ervaring is dat je sterkere spier opbouwt tijdens BW trainingen dan met het trainen met gewichten, oké
4. staat al een beetje bij 2 omschreven.
5. Ik zal een poging wagen
Als je krachttraining doet om er breed en sexy uit te zien, is een goed schema in de sportschool prima, want dan kan je een goede spiermassaga opbouwen uiterraad afhankelijk van je lichaamsbouw en aanleg. als de basis goed is kan je in 2 jaar een goeie spiermassa hebben. maar vraag je aan z'n persoon om eens maximaal te gaan opdrukken dan zie je het verscheel met iemand die voornamelijk met lichaamsgewicht train. opdrukken is dan nog een makkelijke oefening maar er zijn ook oefeningen met alleen lichaams gewicht waar je toch flink voor moet trainen. in de link een eindje hierboven staan dacht ik wel wat filmpjes op over die gast, anders op yt wel.
Zoals ik al eerder zei, elke oefening kan je in de gym nabootsen en je kan er gewicht erbij. Jij vergelijkt nu krachttraining met BW oefening wie het meest kan opdrukken. Als je doel is om je zoveel mogelijk op te drukken kan ik je verzekeren dat als je bv. twee maanden in de gym traint je je vaker op zal kunnen drukken dan wanneer je twee maanden alleen met BW traint.
Het is uiteindelijk maar net wat je zelf wil met je spiermassa.
Misschien is het allemaal niet heel duidelijk omschreven, maar dat is ook niet mijn sterkste kant
Klik om te vergroten...