1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan echt geen vegetariër worden. Vlees is het lekkerste wat er is!!!

Even een vraag over vetmeting. Op de sportschool doem ze dat met een weegschaal. Kut dus, nu kan ik wel zo,n meettang bestellen maar waarschijnlijk mee ik toch verkeerd. Nog een andere manier om redelijk te kunnen inschatten hoeveel je vet% is?

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vind je vetpercentage zo belangrijk dan? Ga eens niet zoveel uit van de cijfertjes maar wat je in de spiegel ziet!

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Foto's posten en mensen het laten schatten.

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Gewoon in de spiegel kijken. % boeit toch niks. Ziet je lichaam er goed uit voor jezelf, dan is het goed.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is natuurlijk veel moeilijker/subjectiever om progressie via de spiegel in te schatten.

@HN: Altijd vervelend als mensen je progressie afzeiken (daarom vind ik dit topic veel chiller dan de meeste fitness fora), maar 11kg aankomen en op een bf van 6% blijven in drie maanden is ook wel een beetje overdreven ;) (en fysiek onmogelijk zonder hulpmiddelen).

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Andre Kuipers heeft er laatst een goeie docu over gemaakt. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1378029

Ik ben nu ook voor school bezig met het opzetten van een blog over vlees. Waarom landen meer vlees gaan eten als ze rijker worden. Waar die onverzadigende behoefte naar vlees vandaan komt etc.

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dit is mijn huidige toestand:

Nou heb ik voor een groot deel geen supplementen gebruikt, het enige wat ik ong sinds een week of 3 nu gebruik is een eiwitshake, en heb een paar weken een beetje extra creatine gebruikt. Verder 0,0 extra hulpmiddelen. :)

Zo was het btw voor de zomer ong.:

Nou moet ik er bij zeggen dat ik voor de zomer ook wel een beetje bezig was, maar hooguit 2x per week, niet al te serieus, en daarvoor al ong. 2 jaar nauwelijks. Ik heb de zomer op een camping gewerkt en heb daar 7 weken niks gedaan, behalve 2x 5km gefietst ofzo. Sinds 16 Augustus ben ik terug gekomen en vlak daarna volledig bezig gegaan. :)

Foto's komen rechtstreeks uit video's, dus het is ook niet geshopt ofzo... :)

Klopt, dit topic bevalt me tot nu toe ook wel. Maarja ik plaats alleen de dingen die ik meet, heb geen reden om hier te gaan overdrijven. :)

Oh en member foto's zijn allemaal vrij achterhaald, 99% daarvan is van voor de zomer of nog veel verder terug. :)

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    No homo, maar shiiiiit die eerste twee foto's. Had het niet achter je gezocht. 8)

Btw, die zomerpicca, dat is zo'n beetje waar ik naartoe wil werken. Dus doe er aub niet zo minderwaardig over. Niet dat ik dat ooit ga halen, want heb een totaal andere bouw.

Btw, ik merk nu (na 3 maanden 2x per week) wel dat ik een stuk sterker ben geworden qua oefeningen, maar ook bovenin wat breder ben geworden. Het normaal gesproken iets-te-strakke fitnessshirtje (doe ik aan zodat ik progressie zie) zit al iets strakker. Maar punt is dat m'n onderste deel (buik/navel deel) redelijk breed en vettig blijft. Niet dik, maar gewoon wel.. te dik, voor mij.

Is het dan slim om te beginnen met één keer per week te gaan hardlopen? Hoor van velen dat dat goed is voor vetverbranding, iets wat ik volgens mij te weinig doe nu.

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Thanks man.

Klopt wel, is altijd goed. Maar ik doe echt 0,0 cardio momenteel, ga echt naar 5 min al dood aan verveling op de loopband of fiets ofzo, en buiten is het klote weer, haha. Al ben ik wel van plan om gewoon naar de sportschool te gaan hardlopen, om toch iets mee te pakken, maar dat komt nog. :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Erg vette fysiek! _O_ Eerlijk is eerlijk dat had ik ook niet verwacht en 6% zou je zo maar eens op kunnen zitten.

In je eerste zin zeg je echter dat dit de huidige situatie is en in de laatste zin dat de foto's achterhaald zijn. Wat is het nou?

Hoe lang ben je?

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Beetje moeilijk te vergelijken sinds je aan het trainen bent en die andere gewoon in je badkamer is.

Je stats zie ik niet echt terug in de foto maar wel net fysiek, sickening droog ook mirin.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dan heb je misschien wat verkeerd gemeten. Je zal vast veel vooruitgang hebben geboekt, maar vrijwel al het onderzoek wijst erop dat je 2 lbs (minder dan een kg) per maand aan spiermassa aan kan komen. Daar kan je best wat boven zitten, maar het lijkt me sterk dat je 11 keer zoveel bent aangekomen.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zeer netjes. Maar denk nog steeds dat je ergens verkeerd hebt gemeten man. 11kg :-/ vergis je je niet in de zomer daarvoor ofzo?

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ziet er hard uit hoor HN! Doe je goed! Ik had heel iemand anders in mijn gedachten.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk iedereen wel. Netjes hoor HN.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Prima schouders ook

17. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Iemand maakte net de opmerking dat ze in de foto's van het member topic niet zoveel zagen als de specs die ik plaatste, dat komt dus omdat die foto's allemaal erg achterhaald zijn. Deze foto's (Op de laatste na dan) zijn vrij recent. :) Ik ben ong. 189-190CM, maar weet niet precies meer, is al lang geleden gemeten. :)

Thanks. Maar valt wel mee hoor, die eerste 2 zijn ook genomen in rust, alleen heel eventjes een video gemaakt toen de sportschool ging sluiten. :)

Mwah, verkeerd meten denk ik niet, meten op een weegschaal is niet zo moeilijk. En krijg dezelfde waardes op andere locaties en meet instrumenten. :)

Thanks guys! :)

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    @Rigest houd je er ook rekening mee dat hij turned? Dat heb je al een veel betere basis dan wanneer je van niks begint.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat zou alsnog 11 kg niet verklaren ;-)

20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Klopt, die combinatie is echt goud waard en kan ik iedereen aanraden. Kan nog steeds een split en spagaat, ben overal nog zo lenig als wat, zelfs met al die aangekomen spiermassa. :)

Nee, dat is te verklaren door de plotselinge toename van gigantisch veel trainen en eten. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina