1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    De foto's die ik hier een keer geplaatst heb kwamen van video's, dus voor de aardigheid maar even snel wat achter elkaar geplakt. :)

[yt]E5KcgsVR0t8[/yt]

2. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Nice! De Basic Fit in Sneek :cool: ook een tijdje getraind tot ik behoefte kreeg aan zwaarder materiaal (dumbbells gaan maar tot 26kg). Werkt Mieke er nog?

Je staat mooi droog zeg! Wat is nu de bedoeling, bouwen? Of wil je op dit percentage blijven staan?

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dank je! :thumbs:

Dumbells gaan tot 36... ;)
    En als je slim bent kan je ze zo zwaar maken als je wil, ff een dumbell stangetje van thuis meenemen bijv. en je zet er zo 2x20 of nog meer aan. :)

Ja die werkt er ook nog ja. Heb ik nog geregeld contact mee ook. :) (Zij is trouwens ook degene die deze video maakt).

Momenteel is het de bedoeling even alleen te onderhouden, heb het nu heel druk met een nieuwe vriendin, en werk etc. Maar tegen de zomer wil ik zeker weer wat aankomen. Gelukkig hoef ik er niks voor te doen om in elk geval mijn vet percentage op pijl te houden. :)

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  4. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Tof! Doe haar maar de groetjes van Tim als je wilt :).

36kg tegenwoordig? Hebben ze blijkbaar wat toegevoegd. Ik train er al 2 jaar niet meer.

Pluis deze thread nu wat door dus wellicht zie ik het over het hoofd maar zou je eens een indicatie kunnen geven wat jij qua voeding naar binnen gooit op een gemiddelde dag? Vind het wel interessant om te zien wat jij eet om op zo'n mooi % te blijven.

5. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Jawel, heel de dag door, maar das anders dan iets met een halve smaak haha
    Geen idee, eerst nam ik wel heel het zakje, maar een half uur sport per dag (5x in de week) is best weinig met wat ik eerst deed, dus al die extra eiwitten heb ik dan niet nodig

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Een zakje is 1 shake? 24gr ofzo. Vandaar dat je niks proeft

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1 zakje whey zit idd iets van 25 gram eiwit in, je neemt 1/3 zakje. Drink dan gewoon een glas melk, of neem twee eetlepels kwark. ;)

@ Danny: ik vind havermout + whey lekkerder met water. Ik heb in de basis maar 3 havermoutmaaltijden:

- met chia, havermout, kokos, soya chocomelk en een halve bak kwark (enige melk product per dag)

- kokend water, havermout, kaneel, rozijnen etc (genoeg te varieren)

- havermout + whey + water

ik vind havermout met melk überhaupt niet lekker. Met Brinta is het andersom, dat vind ik met water niet lekker en met melk wel.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De havermout stop je zonder bereiding gewoon bij je andere ingrediënten in het eerste gerecht dat je noemt?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is mijn overnight-oats receps:

250 gr kwark, 60 gr havermout, 1 eetlepel chia en 1 eetlepel kokos. Klein beetje door elkaar roeren, vervolgens aanlengen met chocomelk (soja) totdat het yoghurt-dik is. Vervolgens in de koelkast en dan de volgende dag mee naar het werk. Het is dan ongeveer zo dik als kwark en echt super lekker.

Variatie is eindeloos mogelijk uiteraard. Vers fruit, noten, zonnebloempitten etc etc

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ok, dus wel echt een nacht in de koelkast na het shaken. :)

11. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet of je vanuit financieel oogpunt aan het minderen bent met whey (in dat geval kun je beter een lading zuivel of vis uit blik aanschaffen) maar minderen met eiwit is wel het slechtste wat je kunt doen. Wat je doel ook is. Period.

Eiwitinname is op mijn rustdagen even hoog als op mijn trainingsdagen. Wel pas ik het aantal carbs aan als ik niet train en zit ik hoger in mijn vetten op rustdagen. Daar komt geen ingewikkelde wetenschappelijke-praat bij te kijken, puur ervaring met waar mijn lijf het beste op reageert.

Heb je een overzichtje wat je verder zoal eet/drinkt op een dag? :) Niet met de bedoeling om de wijsneus uit te hangen maar misschien kunnen we (Kevf? ;)) nog wat goede inbreng geven.

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Haha zal ik doen, maar zie haar niet zo heel veel meer. :)
    We hebben een tijdje wat rond geknald, en nu ik een vriendin heb wil ze even afstand ofzo...

Met voeding doe ik eigenlijk niks speciaals. Gister nog een bak popcorn naar binnen gewerkt in de bios, en laatste tijd eet ik ook weer wat meer chips.. :p
    Probeer er over het algemeen wel wat op te letten hoor, maar los van dat ik elke dag Brinta neem, flink wat brood, meestal gezond avondeten en veel fruit doe ik niks eigenlijk. Zuip me ook geregeld nog klem in het weekend.

Maar gelukkig is mijn moeder niet dik, mijn vader niet, mijn broers ook niet, en eigenlijk niemand in de familie. Dus heb gewoon mazzel. :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dank je! Nooit aan gedacht om er allerlei andere ingredienten aan toe te voegen. Ook maar eens proberen en dan is dat ook gelijk makkelijk om het mee naar mn werk te nemen.

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tried it..... love it. :thumbs:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Het is toch niet zo heel raar om oats zonder bereiding te eten? Gooi ze geregeld door mijn kwark heen met wat fruit.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er is een jongen bij ons op de sportschool met een bizar goede fysiek. Echt zelden iemand zo droog gezien (van hem heb ik ook het overnight oats recept). Toevallig deed hij precies dit. 1 a 2 keer in de week at hij praktisch niks (alleen wat eiwitten en een beetje carbs) en ging dan toch trainen.

ah toevallig nog gevonden ook, het is de winnaar van deze wedstrijd

http://yourbody.pro/flexcup-2013-mens-athletic-physique-tot-1-79-m/

Hij staat er praktisch altijd zo bij.

20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina