Veel mensen zijn Incline vaak sterker ook
Anyway @dusky:
Het enige wat ik je de afgelopen keren heb zien posten zijn excuusjes, excuusjes om vooral dategene te doen wat in je comfort zone zit. Daar zoek je vervolgens artikelen bij, in combinatie met meningen op het i-net die vooral je comfort zone bevestigen. Ik durf mijn voorraad whey er op te verwedden dat je ook zo traint, comfort zone.
Prima, be my guest, maar wat zien we vervolgens? Je gaat een log bijhouden, geeft anderen tips en bekritiseert mensen. Terwijl jij nog steeds in je comfort zone zit. Stap daar eens uit! Uit voor wat betreft eten en trainen.
Een voorbeeld: Hoe kom jij thuis van trainen? Ik pak de auto na een benen training, weet je waarom? Omdat ik na 100 squats, 4 setjes sumo squats, 4 setjes half squats, 4 setjes leg press, een superset van extension en curl en 4 setjes lunges com-pleet naar de klote ben. Ik strompel de gym uit en kom als een lijk thuis.
Maar he, ik ga wel van een "plateau", wat dus gelul was, af en boek in alles progressie. Waarom? Omdat ik niet ATG squatte, omdat ik niet naar de klote ging en omdat ik vooral in mijn comfort zone bleef.
Ander voorbeeld: Ik ging voor het eerst zo'n benentraining doen met mijn trainingspartner. Zijn eerste vraag: "Waar zijn je carbs?"....."Heb ik niet".....25 minuten en een squat en sumo squat sessie later ging ik bijna out en liep ik te nekken....Carbs tekort, ik timede mijn carbs ook totaal niet
Klik om te vergroten...