1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ja maar ik heb 130 kg schuin gebencht...... <_<

:9

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Yooooo whaaaat. Serieus?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ja echt

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Lekker Kevf, hoeveel reps dan?
    Borst is echt dikke drama bij mij, heb echt een trauma met bench press sinds ik een keer bijna dat ding niet meer omhoog kreeg en er geen spotter in de buurt was. Binnenkort naar een nieuwe gym met hopelijk een power rack, zodat je gewoon chill safe kunt benchen.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat voor gym heb je nu dat je niet safe kan benchen

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Er zijn maar echt weinig gyms die een power rack hebben hoor.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat bedoel je met een powerrack? Zo'n kooiconstructie? Hebben wij helaas ook niet. Krijgen we wel.

Hoeveel reps? De fuck, 1 (strict). Wat wordt hier verwacht hey.... 8)

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    5x5 toch?! :+

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Reckuuza zet onrealistische doelen toch

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Post jij ook eens iets nuttigs? :)

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben cutten behoorlijk zat aan het worden maar moet denk ik nog zo'n 4kg. Merk dat ik niet genoeg kracht heb voor m'n compounds en dat werkt behoorlijk demotiverend :mad: .

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoort er helaas bij. Je kan je schema wel wat aanpassen door het aantal compounds in een week fors te verlagen en de keren dat je wel een compound oefening doet je te focussen op 1 oefening en daar voor volledig gaan.

Iaw: squat-dag, bench-dag, row-dag/deadlift-dag.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel kcal cutten jullie. Ik doe nu 2200. Een cut van 500. Vriend van me cut maar 200

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik gooi per week de kcal maar een heel klein beetje omlaag. Ik haal altijd de kcal bij de carbs weg. Per week iets van 100kcal max. Verder gooi ik vooral mijn cardio omhoog. Dat vind ik een fijnere manier om een kcal tekort te bewerkstelligen.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik haat cardio en heb daarom in een aantal stappen 500 kcal eraf gehaald. 1e x dat ik cut en ik moet zeggen dat het vet er redelijk snel afvliegt! Volgende week zit ik in week 6 en dan daarna ff 2 weken onderhoud eten om daarna weer 6 weken te cutten. En dan kijken wat er van me is geworden. Die 500 kcal die ik eraf heb gehaald zijn uiteraard koolhydraten. Eiwit 200 gr khd 200gr vet 80 gr. Zo probeer ik elke dag een beetje uit te komen.

Maar cutten is nou niet het leukste om te doen. Me hele leven gewoon alles gegeten en nooit echt dik geworden. Nu laat ik 5x taart in 4 weken staan op me werk. Bak vol met paaseitjes die gelukkig binnen een halve week op was door de collegas. Lastig!

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik zit op 2280 op trainingsdagen en 1900 op rust dagen. Zit vooral hoog in eiwitten waardoor ik eigenlijk zelden honger heb. Voorbeeld van avond eten: 2 eieren + 3 eiwitten, 250 gr kip, 50 gr rijst, 200 gr mager rundvlees, 200 gr gekookte aardappelen en broccoli.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zit 160eiwit, 60gr vet, 250carbs. 2200 ongeveer. Ben klein en weeg 70kg

Ik heb niet echt dat ik qua kracht afneem ofzo. Word steeds sterker, alleen op incline zit ik al heel lang vast

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Na komende week nog niets te doen (misschien beginnen met wandelen of heel rustig joggen), hoop ik de week daarna weer aan de slag te kunnen en weer op te kunnen bouwen. Oer- en oersaai om zo thuis te zitten en ongelofelijk vervelend al die zorg die er voor je is met veel te ongezond eten, terwijl ik er normaal enorm op let. :{

Ik fitness 3 keer in de week en wil gaan beginnen met een schema van compound oefeningen. Ik merk dat ik niet echt meer groei of sterker word. Op internet lees je bij iedere workout wel dat ze hun eigen workout de aller beste vinden, dat is ook niet erg handig. Misschien eens een fitnessinstructeur aanspreken daarover, want zelf kom ik er niet uit.

Één vraag: een maat van me is begonnen met eiwitshakes. Hij heeft gewoon shakes van De Tuinen, namelijk deze:

Is dat gewoon prima spul? Het kost namelijk maar €25 (aanbieding), terwijl andere merken al gauw 60 of 90 kosten. Misschien dat ik het zelf ook ga aanschaffen.

Shit hey, dat is een brede maaltijd. Mijn maaltijden zijn meer als in: 100gr rijst, 200gr wokgroenten en 200gr kip. Most of the time. :+

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik koop zelf altijd die van body&fitshop. Die stevia versie

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Koop het lekker bij de body&fit shop krijg je er een shaker bij en ben je voordeliger uit. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina