Iedereen heeft andere doelen natuurlijk zelf wisselen mijne nog wel is, maar meestal komt het er toch op neer dat ik vooral train om een mooi fysiek te krijgen. Heb tijdje powerlifting gedaan maar vondt dat toch wel saai met zoveel rust tussen sets en weinig reps vondt het ook niet echt “sport” meer. Powerlifting is ook echt niet heel gezond vooral op hoog niveau als je die docus kijkt van de pro’s, je sloopt je hele lichaam met die zware gewichten, en dat binge eating wat je wel moet doen als je competitive wil zijn is al helemaal slecht voor je natuurlijk.
Doe mij maar gewoon lekker op hypertrofie trainen en ernaast hardlopen etc en gezond eten. Vinden de vrouwtjes ook het leukst zolang je niet te groot wordt
Lees trouwens net dat Jaap Stam het bench record heeft bij ac milan van 300 kg, 2 kg meer dan zlatan heeft gehaald. Zijn beide wel beide beesten, maar zullen ze echt zulke nummers hebben gehaald? lijkt me toch bijna onmogelijk. volgens mij ligt het wereld record toch op 350 ofzo? zal wel grootspraak zijn.
Laatst bewerkt: 20 jan 2019