Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Active Member

Leuk Bevonden:
    997
    Dat is natuurlijk erg kort door de bocht en totaal niet waar. Wat heb je gezien? De 120kg+ klasse alleen zeker. Ik zie Russel Orhi niet binge eten, of Josh Hancott, of Brett Gibbs etc

Imo is er juist geen andere sport waar je keer op keer verbetering kan zien.

En 300kg? Dat zijn Larry Wheels getallen... Echt nooit dat zij dat hebben gebencht

Laatst bewerkt: 20 jan 2019
  2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    mja alleen de lagere gewichtsklassen zien er gezond uit idd maar als je zoveel mogelijk wil liften moet je wel zwaar worden dat is wat ik bedoel. De lagere gewichtsklasse kunnen idd wel gewoon gezonde voeding aanhouden, maar dan zijn de gewichten natuurlijk ook een stuk lager.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    997
    Denk trouwens dat dat verhaal van Stam en Zlatan legpress is...

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
  5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    997
    Laatst bewerkt: 30 jan 2019
  6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Lbs misschien. Dan hebben we het over ongeveer 136 kg.

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    552
    Intermittent fasting squad! :cool:

8. janter

janter PSN: janterworst

Leuk Bevonden:
    79
    Hello, een vraagje!

Weet iemand van jullie een goede vlakke trainingsbankje (voor borst, rug en welke oefeningen dan ook)? Mochten jullie een goede verstelbare bankje weten, is het ook prima ;).

Budget: max 100 euro

Hoor het graag :)

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Heb zelf deze nu 9 maanden: https://gorillasports.nl/deal/multifunctionele-fitnessbank

Bevalt me tot nu toe prima. Heb hem alleen nog maar plat gebruikt, maar kan ook omhoog.

10. janter

janter PSN: janterworst

Leuk Bevonden:
    79
    Ik had bij diezelfde leverancier deze op het oog: https://gorillasports.nl/deal/vlakke-fitnessbank-met-gorilla-sports-logo

Echter lees ik her en der toch best wat negatieve reviews over Gorilla Sports. Begrijp me niet verkeerd, op elke leverancier valt er wel wat op te zeiken, maar ik heb vorig jaar al eens heisa meegemaakt met betersport.nl. Mijn advies is dan ook: bestel daar aub nooit! Dat wil ik niet nog een keer meemaken.

Verder vond ik deze wel erg interessant en heeft goede reviews: https://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-flat-bench/

Jammer genoeg lijkt het er op dat deze pas eind april op voorraad komt :mad:.

Deel Deze Pagina