1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    OM TE LEVEN!!

Zat een app in te vullen met wat ik dagelijks eet en hoeveel ik sport en zo. Dan moet ik op ongeveer 2700 kcal uitkomen. Zat op 2000. Heb wat dingen aangepast en nu klopt het redelijk. Vergde niet veel aanpassingen, maar goed, vond het wel irritant dat ik er zo ver naast zat. Al zijn het maar algemene richtlijnen.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Eerste challenge gehad vandaag in het programma: 100 squats, 100 situps, 100 pushups en 100 inverted rows binnen 17 minuten. Binnen 8 minuten ben je elite. Ik heb een score gehaald van 12:29 min. Trots op.

Daz en fredfenster vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.003
  5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Laat me gewoon blij doen man, lamzak.

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lekker bezig hoor @Taab

Taab vindt dit leuk.
  7. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Als je op deze manier gaat trainen ga je dan niet automatisch hele slechte pushups, halve squats, en minieme situps doen? Ik kan me niet voorstellen dat je 400 fatsoenlijke oefeningen op de juiste manier kan doen in 560 seconden.

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Zaten drie weken aan intensieve training aan vooraf. En je moet ze als eerste goed uitoefenen en ten tweede binnen die tijd. Als je de oefeningen achter elkaar doet zonder pauzes kom je wel aan 8 minuten. Moeilijke is dat het vierde kwart alles langzamer gaat. Hoe fitter je bent, hoe beter en sneller je alles doet.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Welkom bij crossfit.

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Door je alleen op de tijd te richten, is de kans wel groter dat je slechte techniek toepast, maar als je het goed doet, lukt het ook met goede techniek ruim binnen de tijd. Ik ben niet bezig met een wedstrijdje, maar met gezonder worden.

Deze gast heeft het record op 7:09:

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.003
    Dit is gewoon cardio maar met een zeer verhoogd risico op blessures.

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Bij die push-ups en rows zie je ook dat hij zijn range of motion erg beperkt, waardoor de effectiviteit eveneens beperkt is.

Magoe, tis maar net wat je motiveert.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Haha, ja het is natuurlijk geen goede representatie van dat hele programma. Die gast focust super veel op techniek en hoe je moet trainen. Dit is na een maand een fitheidstest inderdaad. Je zou het cardio kunnen noemen. Zo kan hij bepalen of je door kan naar maand 2 van het programma.

14. Romanista

Romanista Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Inderdaad, dit is gewoon Crossfit..moet je wel trainen zonder shirt natuurlijk. Ik heb echt helemaal niks met dit soort trainingsmethodes. Ik geloof er niet zo in dat bijvoorbeeld je 80e squat in techniek net zo goed is als je 1e, vooral door de tijdsdruk die er op zit. Als dat wel zo is, respect natuurlijk.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik krijg steeds het gevoel dat ik dat kut programma moet gaan zitten verdedigen hier. Heb ik helemaal geen zin in. Als je geïnteresseerd bent in wat deze gast doet, zoek hem op op Youtube: Jeff Cavaliere. Als je denkt dat hij onzin uitkraamt, ben ik heel benieuwd naar jullie visie. Ik heb er zelf geen verstand van, maar hij klinkt erg goed in mijn oren.

Mijn 100e squat was exact hetzelfde als de eerste. Je doet er ook geen 100 achter elkaar, maar 10 setjes van 10. Dus je hebt steeds rust doordat je de andere oefeningen doet.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.003
    Jongen ik loop je maar te fucken. Superfijn dat jij je er lekker bij voelt en fit bij voelt. Lekker mee doorgaan ouwe! Keep up the good spirit!

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    WAS DAT NOU ZO MOEILIJK!

Kutkind.

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Op de post lockdown reunion party zullen ze vast stil zijn wanneer je jouw monsterlijke spieren flext.

Taab vindt dit leuk.
  19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hahahaha, nou dat zal wel meevallen.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet zeggen dat ik echt lekker ga nu ik de switch heb omgezet. Sinds 3 weken elke ochtend (5x per week) de dag beginnen met kracht workout thuis + 2x per week hardlopen. In tijden niet zo fit geweest.

Taab vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina