1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    oprotten iedereen uit mn gym

WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Lekker bezig! Ik open je link en zie gelijk een dude met zijn tanktop waar instant zijn tepel niet inpast. Zo lopen ze ook in de gym, hebben ze die ooit gekocht voordat ze begonnen met sporten ofzo? Koop kleding dat gewoon past man.

Zo dat is eruit.

Zat te kijken in de app en ben dit jaar gemiddeld 10 keer per maand geweest. Toch wel tegenvallend eigenlijk. Dat is net iets meer dan 2x per week.

Dus sinds vrijdag ff volgas, en sindsdien elke dag geweest. Kijken hoelang ik 't volhou (en 't past icm verplichtingen)

Reckuuza en janter vinden dit leuk.
  3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Arghhhhhhhhhhh…. Alex heeft me duidelijk weer beïnvloed door weer naar de gym te gaan. Vooruit @WorkingTitle ook een klein beetje. Pff lekker de beest uithangen jammie.

4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
  5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    Ik ben er zelf redelijk blij mee, focus nu vooral op pull ups. Heb ze nooit echt goed gekund, maar ik zie wel resultaten. Nu meer cardio om wat betere conditie te krijgen en wat af te vallen.

WorkingTitle en Daz vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Pull-ups ook nooit goed in geweest. Toen ik in HK woonde heb ik wel een poging gedaan om het te verbeteren, door iedere keer in het park er even een paar te doen, maar volgens mij was 10-15x echt wel de max wat ik haalde.

Paar jaar later nog bij een friend in HK gelogeerd en in dat appartement hing zo’n bar stevig in zo’n hal/gang, dus dat was ook wel fijn, kon je in alle rust even setjes doen.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In HK is trainen sowieso beter voor je.

Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat sowieso, 40 graden in tropische condities qua luchtvochtigheid, terwijl je voortdurend uitgedaagd wordt voor gevechten in de Kumite door de plaatselijke triad-jeugd …

9. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.367
    Joh heb je in HK gewoond?

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Sorry, dat had ik idd een keertje moeten vertellen …

11. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Met je HK. Ik heb pull ups op de maan gedaan.

Yerewn vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Op de Maan kan ik er ook wel 50 natuurlijk ...

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    En wie is er weer in de gym, jaja janter natuurlijk.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik

janter vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Ik was er iets later. Kijk nu al uit naar morgen, legday oftewel ondersteldag

janter vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Legday was leuk jongens.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Gefeliciteerd, terug naar motivatie:

18. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Kut als je lekker ritme zit qua sporten en jedan wat ziekjes bent. Dus vandaag maar een rustdagje gepakt.

Toch even wat beter de spiergroepen opdelen en rustdag inplannen.
    Heb nu een push pull schema voor 6 dagen in de week. Morgen is mee starten.

Gas erop!

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    8:30 IN DE GYM MORGEN NIEUWE WEEK

20. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.367
    https://www.menshealth.com/nl/lifestyle/a44584959/fitnesslessen-dragon-ball-z/

Jezus fokking hell.

1. Leer van elkaar én van je concurrenten
    Goku en zijn vrienden worden met grote tegenstanders en machtige vijanden geconfronteerd die ze alleen kunnen overwinnen wanneer ze samenwerken. Net zoals je in het echte leven je vrienden nodig hebt om je te steunen, je scherp te houden en om met tegenstand te dealen. Ook vergeven en leren van je tegenstanders is een thema dat in Dragon Ball Z vaak naar voren komt. Concurrenten veranderen regelmatig in vrienden en sluiten zich aan bij de groep. Dat zien we bijvoorbeeld na de strijd met the Androids, Piccolo en Tien. En door een van zijn grootste vijanden, Vegeta, genade te gunnen krijgt Goku een nieuwe trainingsmaat die hem helpt om een heuse super saiyan te worden. Wat jij hiervan kunt meenemen? Zoek een gymbuddy! En wees daarbij niet bang om op een grote indrukwekkende spierbundel af te stappen waar je normaal gesproken niets mee hebt. Misschien leert hij je precies de les die jij nodig hebt om je fitjourney naar een hoger niveau te tillen.

2. Geniet van je overwinning, maar ook van je verlies
    Hoewel Goku en zijn vrienden regelmatig om high stakes spelen waarbij het voortbestaan van planeet aarde op het spel staat, lijkt Goku altijd relaxed te zijn en te genieten van de uitdaging. Het resultaat staat hier dan los van. Hij is net zo enthousiast over een goed geplaatste rechterhoek op zijn eigen kin, als over een van hem op de kin van zijn tegenstander. Goku leert ons dat het er om gaat dat je geniet van wat je doet, ook wanneer je faalt. Dat hoort er nou eenmaal bij. Oké, in Goku's geval is dat misschien iets anders dan bij jouw fitlife; we gaan er vanuit dat het voortbestaan van de aarde er niet vanaf hangt of jij die 200kg deadlift. Maar het idee dat je moet genieten van wat je doet of je nu wint of verliest is iets wat je zeker mee kunt nemen.

3. Push jezelf tot je limiet en daar voorbij
    Goku is geen mens, maar een Saiyan. Een aap-/mensachtig krijgersras dat over een bijzondere eigenschap beschikt. Deze strijders ontvangen een krachtboost nadat ze bijna-doodervaringen beleven — en dat zonder Dragon Ball Z eiwitpoeder. Een zogenaamde Zenkai-boost. Het aantal keren dat Goku bijna dood gaat maar het toch overleeft, nog harder traint en uiteindelijk tóch wint is ontelbaar. Dat is eigenlijk de hele premisse van de Dragon Ball serie. Let op: we raden je niet aan om bijna dood-ervaringen op te zoeken, tenzij jij ook een Saiyan krijger bent. Wat we wel aanraden is het opzoeken van je limieten. Door de principes van progressieve overload toe te passen op jouw training zoek je de grenzen op van je kunnen, eet, slaap en herstel je goed en kom je — net als Goku — altijd sterker terug.

Daz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina