1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oke dit is briljant. Vandaag erachter gekomen dat 20 gr pindakaas toch niet zo veel is als ik dacht.

PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Waarom dan? Ik boek resultaat en ik vreet lekker wat ik wil. Alleen niet hoeveel ik wil. Er zijn veel fitness modellen die dit ook gewoon doen.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik bedoel meer van: niet al je rijst vervangen door een zak haribo.

Verder snap ik je wel hoor, ik pak vaak zat een handje snoep ipv een appel -.-

4. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Mijn rijst haal ik uit rijstwafels. YEAH FUCK WEEGSCHALEN

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok...

Scarlett vindt dit leuk.
  6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb het anderhalf jaar volgehouden maar ben inmiddels ook gestopt met het bijhouden van calorieën in apps. Komt ook deels omdat ik vrijwel alles uit mijn hoofd weet :+.

Meeste dagen is het een combinatie van eieren, groente, vlees, rijst/spaghetti, paar boterhammen en kwark. Op cheat dagen is het meestal een pizza shoarma en een hele pot B&J maar verder houd ik het vrij beschaafd :).

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Door het bijhouden heb ik geen cheatdagen meer. Fit een pizza gewoon erin. Fit mn snoep erin. Sushi alles. Het is voor mij een gewoonte nu. Ga ik eten gaat mn kom of bord op de weegschaal. Anders weet ik toch niet hoeveel frosties ik eet als preworkout snack

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    If it fits your micro's bedoelde ik natuurlijk duuuuuh :+

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Jullie moeten trouwens niet denken dat ik mijn voeding verpest hoor. Maar als je in de rest van de dag compenseert kun je een paar keer per dag gewoon lekker eten wat je wilt.

Vandaag eet ik al 159gr eiwit en zit dan nog maar op 1563kcal. Ruimte voor een pakje oreo's op de bank.

Dit is wat ik eet vandaag:

Ontbijt 46,6gr eiwit
    2 eieren,
    2 scoops whey,
    5ml olijfolie,
    10ml stroop
    (DIT IS EEN SICK LEKKERE PANNENKOEK)

Lunch 42,3gr eiwit
    500 gram magere kwark
    3 mandarijnen

Avondeten 42,7gr eiwit
    250 gr Kipschnitz0l (vandaag vegetarisch)
    250gr boontjes

Na honkbal training 27,7gr eiwit
    Tosti (volkoren brood, 60gr kipfilet, 30gr kaas, en nog wat curry. Wel van hela want andere curry is kut)
    Koekjes/snoep

En dan eet ik tijdens mijn training misschien nog zo'n kut granenkoek of een muesli reep of zo.

In totaal ongeveer 1800 kcal.

Kevf vindt dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zit je dan wel vol? Vooral als je ook hebt gehonkbalt? Niks van rijst of aardappelen iets? Ik zou flauwvallen. Brood koekjes snoep is leuk als carbs, maar vult toch niet
    ?

Vandaag op mijn rustdag eet ik 2000.

Ontbijt:
    60 gr allbran
    150gr magere melk
    40gr whey

Middag:
    350gr zelf gemaakte zoete aardappel friet
    2 zelf gemaakte burgers van musclemeat gehakt met 2 bolletjes, kaas, ketchup en mosterd,

avond:
    200gr gegrillde groente
    200gr voorgemarineerde biefstuk van musclemeat
    50gr zilvervliesrijst

En heb nog wat vet over, zit aan bacon te denken op de burger. Dit zou ik op een trainingsdag niet kunnen

PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik neem ze 's ochtends tijdens het vasten en omdat ik om 7 uur 's ochtends al train. Dan hebben ze zeker wel nut.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik drink het tijdens trainen met creatine. Geen idee of het nut heeft, hoor altijd van wel.

Hiervoor

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    @smoke,

Ja nee ik zit dan niet heel erg vol. Maar dat hoeft niet, went je maag ook wel aan.

(overmatig) Creatine zorgt er btw volgens mij alleen maar voor dat je meer vocht door vasthoud in je spieren. En dus sterker bent. Als je het niet meer slikt dan houd het volgens mij ook gewoon weer op.

Met overmatig bedoel ik gewoon creatine supplement nemen. Want ik dacht dat er in vlees ook miniscule hoeveelheden crea zitten.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Punt is dat je niet weet of dat modelletje aan de HGH, insuline of de reguliere spuit zit. Maakt nogal een verschil in je eiwitsynthese namelijk. IIFYM kan werken, maar spiegel het niet aan het zoveelste fitness modelletje.

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Klopt, maar ik ken ook dudes die roiden, hun voeding verneuken, en er nog niets mee opschieten.

Plus een paar jongens van Fitzonderfabels zijn volgens mij wel natty. Zo'n Jelmer de Boer en Guy Droog (twijfel soms of hij natty is) bijvoorbeeld. En die passen dus ook IIFYM toe.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat zijn dan ook geen fitnessmodellen waaraan mensen hun verwachtingen spiegelen zodra ze aan een bepaald voedingspatroon of schema gaan beginnen....

Overigens, is een fysiek als Jelmer de Boer jouw bron van inspiratie Kas?

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat als je roids gebruikt je voeding nog steeds wel op orde moet zijn. Het is geen tovermiddel.

En nee, dat ook al niet. Maar het laat toch wel zien dat dat eetschema effect kan hebben?

Deel Deze Pagina