Hoe denken jullie over hulpmiddelen voor afvallen? Caffeine en Nicotine zijn makkelijk beschikbaar en werken goed(in mijn geval te goed). Om nou alleen te gaan roken om af te vallen is natuurlijk zonde en het niet waard, je levert ook conditie in dus het is alleen geschikt voor hele luie mensen I guess. Maar koffie drinken ipv thee lijkt me toch geen slecht idee? Hoor deze tips nooit van andere mensen dus ben benieuwd hoe mensen hier over denken.
edit:
Oke je moet ongezond veel koffie binnenkrijgen wil je het als vetverbrander gebruiken. Als je mn insomnia lifestyle hanteert en je nachtrust vervangt met cafeïne en blijft bijhouden met cafeïne zodat je daadwerkelijk niet meer kan slapen zit je al snel op een dosis dat je gewicht gaat verliezen.
Je kan het wel timen door eerst te drinken voordat je gaat verbranden. Dat zou moeten helpen als ik het goed begrepen heb.
Ach ja, zit nu op 1 koffie per dag bij het opstaan en roken heb ik al vaarwel gezegd. Nu is het weer tijd voor de gym en mn gezonde lichaam terug claimen. Massa komt toch op de juiste manier terecht hopelijk.
Laatst bewerkt: 2 jul 2015