Ja ik moet beter bracen bij mn unracken. Voel vooral dat links van me niet super tight is dan. Voor de rep push ik wel zoveel mogelijk mn inner belly tegen mn belt aan. Wil misschien wel een keer een meet doen, alleen moet mn bench echt omhoog. Na mn bulk even kijken waar mn bench zit. Wat voor paused bench moet ik beetje hebben om competitive te zijn?
Heb je iets gedaan dan met de adviezen? Op onderhoud eten en kijken wat er gebeurt enzo? Heb je het bijgehouden? Ik vroeg je om je gemiddelde dag te posten. Want je zegt je eet genoeg en je sport genoeg, maar je komt aan terwijl je wilt afvallen. Ergens gaat iets fout en ik gok dat je te weinig eet en dan als je maag begint te knorren naar een verkeerde snack grijpt. Maar dat weet ik niet zolang je niet je dag post. Hieronder zegt Kevf precies dat, kcal en tracken, dan kunnen we je echt veel beter helpen dan dit gissen steeds.
Over het algemeen wel. Maar je kan 150gr blueberries eten met een shitload aan vezels, maar zit je dan vol? Kcal spelen ook een rol toch? Wat scarlett postte is als ik schat een 300kcal en dat ze daarna naar een tussendoortje grijpt is dan meer dan logisch?
In ieder geval, waar ik zelf echt vol van zit is elke ochtend 80gr allbran (is echt al je vezel voor de dag al), een appel of iets van berries en 25-40gr whey (afhankelijk wat ik ga eten die dag). Oh ja, allbran is niet het meest lekkere wat er is though xD
Laatst bewerkt: 22 aug 2015