1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die boeken zijn zeker niet in de meeste boekwinkels,bibliotheken te vinden, maar alleen via het internet te bestellen?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat een probleem dan? Ivm creditcard oid? Want je kan tegenwoordig zeer gemakkelijk je rekening koppelen aan paypal!

3. Ashavan

Ashavan Guest

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lang leve de dollarkoers! Ik begin trouwens met dergelijke schema's ook gewoon op intermediate. Ook al train ik al erg lang.

5. Ashavan

Ashavan Guest

Die dollarkoers roeleert. Helaas is er nog zoveel ander spul om te halen dat het niet zo snel gaat allemaal.

Toen ik vanochtend wakker werd en uitrekte schrok ik wel een beetje. Dacht dat ik een bult op me bovenbeen had van gisteren. Probeerde 90kg squat (na 3 volledige en zware sets) en bij de derde herhaling zat ik opeens op 1 knie en kwam niet meer omhoog. Blijkt die bult de onderkant van de "druppel" te zijn. Kan niet wachten tot de rest ook zichtbaar gaat worden op me benen :D

Me beentjes meten nu 68cm ofzo met kuiten in de 46. Als er nog wat vet af is zal het iets van 65/46cm zijn. Trees for teh win ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2007
  6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    lol onderkant van de druppel?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ashavan leest wel erg veel BB-voer :+

Dat is de vorm die de quadriceps aanneemt als ie groter/droger wordt.

8. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    ah thanks, had niet verwacht dat het een 'vakterm' zou zijn :+

9. Ashavan

Ashavan Guest

*kuch*...uhm...tja... Vindt je het echt veel Kev? :eek:
    Zal ik ook over de Zwaluw en het Hoefijzer beginnen bij de armen? :p
    Bij mij zijn de Zwaluwen nog steeds in het warme zuiden heheh

Ben benieuwd of die RPM heel binnen komt. Lees dat velen hun sample kapot hebben ontvangen. Wil het gaan testen tijdens de eerstvolgende been training en dan weer voor die 90kg gaan ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    NerT :p

Ik kan deze week alleen op woe en do trainen. Wie heeft een up/lb schema voor me wat ik deze week kan doen?

11. Ashavan

Ashavan Guest

Impoverize met een push-pull schema instead ;)

Heb die sups van nutriminds binnen. De RPM is ongedeerd, maar de Drive samples zijn 2 zakjes met een paar kapotte caps er tussen :confused:

Net een nieuwe chille oefening gedaan. DB Overhead Pull...met een combi beweging. Op de bank liggen met een db en tilt hem op, maar niet horizontaal. Je houdt hem verticaal en laat hem in je handpalmen rusten. Je houdt de DB op borsthoogt en duwt hem omhoog en laat hem zakken. Zodra het gezakt is laat je hem beweging tot boven je hoofd, je armen gestrekt, en laat hem zo ver mogelijk richting de grond zakken en tilt hem weer naar je borst. Duw uit en begin opnieuw. Je voelt je triceps, onderkant borst, gewone borst, rug, obliques...geweldig. I love it.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Zie dat Drive goed te stacken is met RPM. Maar tering zeg...incl. mijn BCAA moet ik dan 3+4+2=9 capsules slikken voor het trainen :eek:

Ben blij dat het maar 1-2 malig is, want elke dag is van de zotte.

13. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    wahaha, de drive is goed te stacken met de RPM?? BCAA 3+4+2=9 capsules?? _O__O_

Denk dat de meesten het niet meer kunnen volgen al die goeroe taal

14. Ashavan

Ashavan Guest

Soms zit ik ook uit me nek te lullen hoor (zoals met spierhypotrofie af en toe), maar klinkt wel leuk ;)

Wat ik bedoel is dat je het supplement Drive en RPM kan gebruiken post-workout. Hun eigenschappen complimenteren elkaar waardoor het "stacked". Zie het als Buffs in World of Warcraft die elkaar complimenteren/versterken. Maar het is zo dat de inname van die capsules berekend wordt aan je lichaamsgewicht. Deze zijn samples om te testen dus 1-2 trainingsdagen om te gebruiken.

Het BCAA suplement is voornamelijk voor verbeterde eiwitsynthese en gaat spierafbraak tegen en vergroot spierherstel proces. Deze zit op het moment standaard in me eetschema.

ZMA bezit Zink, Magnesium en vitamine. En deze zit ook standaard in het schema op moment. Als aanvulling hier op. Merk dat ik er niet beter door slaap en blijf gedurende de nacht nog steed 4x wakker worden, maar voel me overdag wel uitgeruster.

Dus dan zit ik op die 1-2 dagen op:
    wakker worden 2 Drive capsules
    post workout 4RPM/2Drive/3BCAA caps
    na workout 2BCAA's
    voor slapen 3ZMA
    Das niet normaal :confused:

Snert? Heb wel trek in wat snert soep eigenlijk :)

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2007
  15. Ashavan

Ashavan Guest

w00t. Wil al tijdje van baan veranderen en waag me nu op het pad van een instructeur. Hopelijk wordt ik aangenomen en zijn ze bereid mee te financieren in cursussen en alles :D Heb er lang over nagedacht, maar denk dat sport leuker is dan logistiek met idioten werken.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Moet er zelf niet aandenken..... ben je zelf zo fanatiek, moet je met mensen werken die het vaak juist niet zijn ;)

17. Ashavan

Ashavan Guest

Boeiend. Je kan gratis trainen en krijgt een salaris :p
    Maar instructeur op fitness school is natuurlijk niet me einddoel.

Op zich zit er wel uitdaging in. Wil het dan zo krijgen dat je mensen beetje informeerd met wat ze doen en ze meer betrekt bij wat ze doen en ook zelf mee gaan denken. Stuk motiverender voor hen dan een standaard schema te krigjen en dat als een zak aardappelen uit te voeren. Daarom wil ik ook langzaam groeien naar personal coach.

Collega is voorzitter van de personeels vereniging. Hun hok moet leeg en wil me lading spul voor nop geven. Bankje, DB's, BB's, Gewichten. Moet alleen kijken waar ik plek heb in me woning wil het ik accepteren of niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2007
  18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Anders heb ik hier nog wel wat ruimte hoor:D

Maar is met nieuw schema begonnen die ik eerder had gepost en gaat prima:)
    Wel nog beetje licht aan het trainen omdat ik sommige oefeningen nooit eerder
    had gedaan, eerst ff aan de techniek werken.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik kan je vertellen dat weinig sportscholen een nieuw persoon aannemen en flink gaan investeren in die persoon. Ik ben zelf al redelijke tijd werkzaam als instructeur en heb wel een beetje de inside story :)

20. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ga die opleiding doen of ze nu betalen of niet, maar zou leuk zijn als ze me mee kunnen financieren al is het maar gedeeltelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina