1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk door de creatine, voor mij is het ook een heel goed middel waarmee ik gewoon veel meer kracht heb gedurende de hele training. Sommige mensen merken totaal geen verschil, is maar hoe je lichaam erop reageert en hoe hoog je 'natuurlijke creatinelevel' is..

@ Amadeuz: bodybuilding wedstrijden vind ik sowieso niks, en voor powerliftwedstrijden zal ik nog flink aan de bak moeten wil ik kans maken. Tot en met je 23ste kan je nog met de junioren meedoen dus dat zou nog net kunnen t/m volgend jaar juni, wie weet.. :cool:

2. Ashavan

Ashavan Guest

Geen idee dat het zo snel zou werken dan :eek:
    Slik over de gehele dag 4caps van 1250milligram p/s. Overtollige zeik je er uit :p
    Per maaltijd en mijn gewicht is het 2500mg per maaltijd. Dus is 500 overtollig. Is netjes.

@KevF
    Dan moet ik de komende 2 weken even de 60-65kg aan gaan tikken. Een vrouw mag natuurlijk niet al te dicht in de buurt komen rofl ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2007
  3. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang neem je het al? Ik merk het na ong 1,5 week..

4. Ashavan

Ashavan Guest

*krabt achterkant hoofd en kijkt wat ongemakkelijk rond*
    Gisteren voor het eerst. Dus heb pas 3 porties op dus ver.

5. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    je bent gewoon een snelle opnemer :):

6. Ashavan

Ashavan Guest

Heeft iemand suggesties voor Triceps. Op moment is die dag indeling dat je met elke oefening triceps erbij pakt. Hanged Dips lukken me nog niet. Dus begin met bankdrukken, DB Overhead Pull, Militairy Press, Tricep Cable Pull Down, small bankdrukken. Heb het gevoel iets te missen.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Overhead pull voor triceps? Dan kan je beter skull crushers doen. Verder doe ik erg vaak rope erbij en dan niet buigen met de polsen, maar vanuit je onderarm. Zo draai je je triceps tijdens de oefening zoals je biceps met bicepscurls.

8. Ashavan

Ashavan Guest

tja..met Overhead pak je verscheidene spieren mee. Voel de triceps dan ook aardig branden. Zal die rope eens proberen.

9. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje strongman onderdelen getraind, maar door chronische vermoeidheid heb ik keuzes moeten maken. En heb gekozen voor bodybuilding.

Ga wel af en toe meedoen met kleine strongman wedstrijden, en kijken bij powerlift wedstrijden, maat van me doet mee namelijk.

10. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boardpress is ook lekker voor triceps. Low-reps.

11. Ashavan

Ashavan Guest

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wil je fikken in de triceps? Dan eens proberen een superset te pakken met Frenchpress/chestpress.

Wel een EZ barbell gebruiken, handen op schouderbreedte en volle bak beuken. In 1x overgaan op de chestpress met dezelfde stang, die laten zakken naar de buik/navel en de ellebogen langs het lichaam laten gaan.

Fikken (6)

13. Ashavan

Ashavan Guest

Hoef niet te fikken, maar meer ontwikkelen qua kracht wel.

Snap je omschrijving niet. Chest Press doe je in een machine. Hoe kun je die met dezelfde stang uitvoeren? Maar denk dat ik wel een superset kan bedenken.

Upright Row x8 en direct overstappen op Close Grip Benchpress widowmaker stijl waarbij je door knalt tot je niet meer kan. Als ik dat met een constante 15-20kg doe als laatste oefening op die dag... zou dat wat zijn?

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die boardpress lijkt me niet ech geweldig voor je triceps... En je moet eerst een heel kunstwerk ervoor bouwen zo te zien:p Zelf vind ik dippen tussen bankjes nog altijd een hele goede voor me triceps.

Iemand nog een tip voor goede oefening onderkant buik? Die begint een beetje bol te staan:p
    ben verslaafd aan die chocolade kruidnoten:mad:

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  15. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geweldig? Geloof me. Je triceps heeft meer aan een compound met 150kg triples dan een superset extension/pushdown.

Enige wat je nodig hebt zijn boards, kun je zelf makkelijk fixen.

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is die boardpress niet om je benchpress te verbeteren? Dat begrijp ik namelijk uit die link op die ashavan net postte.

17. Ashavan

Ashavan Guest

@Kevf
    Je motivatie door te zeggen dat je vriendin zwaarder deadlift dan mij heeft geholpen ;) Net 5x80kg gedaan. Ik moest en zou dat kolere ding voltooien. Wel me onderarmen zo aan het zeuren gekregen dat me biceps oefeningen er na afgelast werden hehe

18. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt Syzigy. Als het bovenste gedeelte van jouw rom zwak is, kun je dit dmv boardpresses/lockouts verbeteren.

Voornamelijk je triceps is dan namelijk te zwak.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Netjes ashavan!

Iemand ervaring met dogcrapp? Was een kerel op de sportschool mee bezig, heb me er nog nooit in verdiept eigenlijk.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Hondepoep logje dat ik al een tijdje volg Lijkt me intens, maar geweldig voor de gevorderde sporter.

Stretches zijn kut. DAcht ik doe die voor de borst in me schema. Is toch praktisch Fly's. Doe ik voorlopig ook niet meer. Tering zeg :p Gooi af en toe wel een widowmaker setje in me training.

Zag vandaag dat ik 95kg weeg. Tering...ben al 13kg kwijt sinds september. Ook lekker gesport in een tanktop ipv een t-shirt. Kreeg veel vrouwelijk aandacht. Schijnbaar heeft trainen een leuke bijwerking wat als motiverende factor gehanteerd kan worden ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina