Hehe Kevf met zijn grote mond
Is maar goed dat ik niet mee doe aan die afslank wedstrijd. Net helemaal opgemeten en ben in circa 4,5 maanden 10.5% vet kwijt. Zit nu op 17.5% en dat betekend dat het grootste gedeelte er af is. Op naar de 10%
Maandag Front Squats aan me benen dag toevoegen. Ben benieuwd hoe die oefening zal bevallen...of niet.
Welke films op BB vlak...tja weet je. Ik heb na 4-5 wel het gevoel van "been there, done that". Het is allemaal praktisch hetzelfde. Bij degene die tegenwoordig uit worden gebracht wordt voeding minder behandeld en meer het gedoe in de gym. Zoals Flex Wheeler met zijn entourage en gedoe terwijl ik liever Cutler, Coleman, Wolf of Ruhl zie die geconcentreerd met hun work-out bezig zijn en niet indruk lopen te maken zoals Wheeler. Zelf zou ik gaan voor de video's voor en net na de MR. Olympia competities van het jaar 2002 en 2003. Je ziet dan hun voeding, massages, work-outs zowel in de cut als massa training na de competitie.
Mike Mentzer's HiT, Markus Ruhl XXXL, Cutler Ripped to Shreds, Lou Ferrigno Stand Tall, Coleman the cost of Redemption. Dan heb je ze wel gehad denk ik. De rest is meer van hetzelfde.
Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2008