1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    thnx :D en nee koffie of bier lijkt mij ook geen goed plan :p

2. Ashavan

Ashavan Guest

Gisteren was de fysio zo leuk om me te bewerken. Heel me torax werd even gekraakt. Begin nu pijn in me schouders te voelen niet te weinig. :confused:

Ben benieuwd hoe die sportzooltjes zullen zijn. Morgen eens testen. Als het wat is ga ik weer eens wat vaker op de loopband.

Denk dat de maand februari sportloos wordt voor mij :'-( Heb nog steeds geen contract kunnen regelen en als het zo nog 6 weken door gaat heb ik geen geld meer. Dus moet prioriteiten stellen en zuinig doen. Zodra me abbo geregeld is bij D Double A ga ik een esther proberen. En een maandje niet sporten is de ideale rust voor me lichaam ;)

zucht...nu is me blikopener verrot. Is maar goed dat het gebeurde nadat me tonijn geopend was hehe.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2008
  3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik weet niet of die pillen wel zo goed zijn allemaal ( voor vrouwen). Ik ging er onwijs van trippen. werd misselijk. alles trillen. en dan had ik niet eens de volle dosis maar 1/4 ervan. Misschien even wennen? of is het blijvend?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    op het moment dat je gewend bent, betekent het dat het ook niet meer zoveel voor je doet. Tis wel zo dat de varianten met efedra niet meer mogen en daar werd je ws zo min van.

5. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    het gaat om lipo 6. Leek mij wel goed?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Efedra? Dat ga je niemand anders aanraden te gebruiken. Vind het op moment af en toe al link genoeg voor mezelf. Zeker met die overlappings periode tussen 2 en 4 met de maximum dosering. Dan loop je pas te trippen.

Lipo6 daar en tegen bevat geen illegale of gevaarlijke stoffen. Yohimbe, Caffeine e.d. zijn stoffen die als oppeppers werken waardoor je hyperder wordt. Hartslag gaat omhoog, lichaamstemperatuur en dus ga je meer verbranden. Zorg dat je geen andere oppeppers gebruikt als het even kan terwijl je bezig bent.

Je moet dus trillen en hyper zijn. Dat zijn de kenmerken dat het werkt. Als het minder wordt dan neemt het effect af omdat je er aan gewend bent geraakt. En neem een burner niet langer dan 4-5 weken omdat het je metabolisme verziekt op langer termijn.

Daarnaast is Lipo6 2 jaar op rij uitgeroepen tot de beste burner op de markt. En 1 van de weinig die ook ideaal voor vrouwen is.

7. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Is het geen goed idee om dit 5 dagen in de week te doen en 2 niet? ik wil er geen verslaving voor krijgen en 5 dagen hyper als vrouw vind ik meer dan genoeg. Ik boue het ook langzaam op. zoals er staat. gister 1 gedaan. vandaag 2. tot uiteindelijk max 4.

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  8. Ashavan

Ashavan Guest

Kan het ook 1 dag doen en de rest van de week niet. Het werk toch alleen op de momenten dat je het in neemt.

Max was toch 6?

4 is voldoende voor jouw als je nu al hevig er op reageerd.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2008
  9. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    Het is toch niet een soort drugsachtig ding? ( misschien domme vraag. alhoewel die niet bestaan). Maar kan je er gewoon mee autorijden? is het in je bloed terug te vinden?. geen idee.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Het is maar wat je onder drugs verstaat, koffie kan je ook drugs noemen. Bij normaal gebruik kan je er prima mee autorijden. Echter zaken als caffeine en synephrine zijn idd in je bloed terug te vinden, maar dat is bijna alles wat je consumeert ;)

11. Ashavan

Ashavan Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2008
  12. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Creatine is gewoon goed spul, alleen jammer dat je er beter geen koffie bij kan drinken ;)

Hier nog een foto van een paar spillebeentjes die ik nog beloofd had. 8)

13. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Tonijn komt me echt mijn strot uit, maar je moet er wat voor over hebben hè.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tonijn is lekker begin ik vanaf vandaag weer aan.

gisteren mijn eerste vervolgmeting gehad. Ik ben 300 gr zwaarder dan vorige week en een procent vet kwijt! :D

Zit nu op 86kg bij 1,80m en nog 11% vet. Eetschema weer aangepast al pas ik die van de week zelf aan met alle bijbehorende berekeningen. Vooralsnog op de goede weg dus.

15. Ashavan

Ashavan Guest

Spillebeentjes indeed ;) Wat meten die gevallen ongeveer?

Tonijn rauw is best te doen. Heb er geen probleem mee en eet er aardig wat van. Heb me eetschema weer eens omgegooid met kleine aanpassingen.

7.00 1 kiwi, 200ml magere melk, 50-60gr brinta, 25gr whei, 1 capsule multivit&miniralen
    10.00 150gr tonijn
    12.00 1 kiwi, 150gr tonijn, 1 tomaat (wat klaar is nooit weg)
    15.00 100ml magere melk, 50gr-60gr brinta
    16.00 3 BCAA capsules, 5gr creatine en dan sporten tot 17.30
    17.30 2 BCAA capsules, X-targo voor snelle KH+L-Glutamine, 5gr creatine, 25gr whei
    18.15 1 kiwi, 125gr rijst, 200gr kipfilet
    21.30 3 eieren gekookt als geklutst omelet en 2 ei eiwitten
    Ik zit dan rond de 1800kcal.

Vanmiddag even op de weegschaal. Ben benieuwd hoeveel ik over het weekend ben verloren. Begon een vrijdag op 93 en afgelopen vrijdag was ik in 7 dagen tijd naar de 91. Eens kijken of ik a.s. vrijdag op de 89 zit. Dat zou betekenen dat er nog maar 7-8kg af moet en zit ik op 8% :D

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2008
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tering eet je uberhaupt carbs? Bij wijze van dan ;)

en verder mag je best ook even blij zijn voor mijn resultaat :mad:

;)

17. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wat ze meten, iig groot genoeg om de meeste spijkerbroeken te laten knellen 8)..

Goede progressie Ashavan & Kevf!

@ Ashavan: denk dat je binnekort een bulkschema moet gaan opstellen ;)

18. Ashavan

Ashavan Guest

Sorry Kevf was vanochtend haastig en het beetje tijd wat ik had spendeerde ik liever aan een ander gesprek. Mag trouwens binnenkort op gesprek bij British Airways w00t :D

Maar bij hoeveel % vet was je begonnen Kev? Kan je wel feliciteren, maar als het bijna geen vooruitgang te noemen is haal ik je liever onderuit zodat je nog gemotiveerder wordt hehe ;) Lukt het trouwens met een cut-schema opzetten? Krijg namelijk het idee dat je het er zoveel moeite mee hebt dat het een kut-schema wordt hehe. Ok genoeg gepest. Lekkere vooruitgang. Ben benieuwd of je Druifje kan verslaan.

Ik eet inderdaad weinig koolhydraten. Zit zo laag dat als ik nog lager ga na 3 dagen duf wordt, koppijn en flauw ga vallen. Met de huidige 35% krijg ik elke dag voldoende binnen om iets meer dan een hele dag op te kunnen teren. Zorgt ook voor lage glycogeen levels die snel geleegd worden zodat je sneller kunt beginnen met vetverbranding. Junk dagen doe ik niet echt aan. Maar aangezien die fatburner die ik aan het proberen ben zorgde dat mijn verbranding door het dak schiet was de kh inname te laag waardoor ik met deadliften dus bijna flauw viel en het hele weekend kut voelde. En laten we zeggen dat het niet fijn is met een gewicht van 110-120kg bijna flauw te vallen en dingen dubbel te zien. Dus heb van het weekend bijna alleen maar koolhydraten weg zitten werken. En daarom ook benieuwd wat dat met me gewicht heeft gedaan.

Lekker Esco...of jij moet gewoon eens fatsoenlijke broeken kopen lol. Cutler past ook nog in jeans met zijn 75cm+ benen. Met 65cm pas ik ook nog gewoon in broeken...lol. Sterker nog. Me kanarie gele overzeas van maatje 35 past gewoon weer :eek:

Bulkschema? Als ik op 8% zit eerst maar eens een maandje of 2 op onderhoud eten en het gewicht + vet% vast zien te houden. Dan gooi ik de koolhydraten wat omhoog. Zal in het begin voldoende moeten wezen. En dan daarna 200kcal wellicht boven onderhoud gaan zitten. Bulken durf ik eerlijk gezegd nog niet echt aan ivm vet aanzet. Ook al zit er ook enorm veel spiermassa bij dan. En moet die hele bulk materie en spelregels eerst nog doornemen in die 2 maanden tijd hehe.

Heb weer wat hoofdstukken van Mentzer gelezen. Best vaag. Ik heb gevoelsmatig wat ideetjes en even later lees ik hem er over met uitleg. Geweldig..zit echt op 1 lijn met Heavy Duty. Ga wat dingen voor rug en biceps proberen.

19. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk om 1800kcal te eten man, mijn onderhoud zit op 3900.
    Maat broeken 38-32, geen merk broeken voor mij dus.

En het zal wel heerlijk zijn om zoveel gezakt te zijn in BF%, well done.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Had het gisteren met iemand er over. Is het echt zo lekker om 1800kcal te eten of 3900? In mijn ogen maakt dat weinig uit.

Jij moest leren meer te eten dan je al deed en moest er aan wennen. Voordeel is dat jij gewoon kan eten zonder druk te maken over vet aanzet. Ik daar en tegen moest ook leren meer te eten dan ik deed en ook daar wen je aan. Nadeel is dat ik niet zomaar wat kan eten en strikt moet opletten vanwege me overheersend lichaamstype.

Enerzijds zou ik het een voordeel vinden om af en toe gewoon eens lekker te kunnen eten zonder druk te maken en ook die 3900kcal weg te werken. Anderzijds wil ik niet zo'n mager gratenpak ecto zijn en ben ik juist blij met me stevigere look.

Zo heeft ieder voor- en nadelen.

Nu me vet% lager is en wordt kan ik met me vingers langs het beetje vet en zelfs ONDER mijn abs komen. Ik betast mezelf rofl. Meer om de spiermassa te voelen en te kijken welk meer en zwaarder te trainen. Maar me abs voelen eng groot en diep aan. Kan bijna 1 vingerkootje diep tussen de linker en rechter helft. En dat zorgt ook dat ik het idee heb van die ranzig gevormde abs te hebben zoals je bij sommige ziet :mad:

Maar me trots blijven de benen. Echt die druppel op de quads wordt steeds meesterlijker en zo ook de segregatie met de hamstrings die er steeds meer uitspringen. En niet te vergeten de kuiten die sinds kort hun eigen aandacht krijgen :D

Op moment spendeer ik wat meer aandacht aan me borst. Loopt iets te ver achter. En de delts doe ik ook wat specifieker...vleugels zijn eigenlijk toch stiekem wel mooi. Toen ik het aan me pa liet zien zei: "vlieg op" :mad: hehe. Volgens mij is ie jaloers. Kutte met bankdrukken is nu dat het bankje te smal is geworden. Kan me schouderbladen er nog maar net op kwijt, maar heb al paar keer gehad dat ik tijdens een set met 1 schouderblad van het bankje afgleed en scheef ging drukken grrr...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina