1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    5x5 wordt denk ik lastig. Is 9 weken in totaal en dat matcht niet met mijn cut-periode. Misschien idd hst eens oppakken.

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze week weer een nieuw schemaatje gekregen.
    oefening eerst met veel gewicht 8-12 herhalingen (tot je niet meer kan) daarna haal je aantal kilo eraf en dan gelijk weer 8-12 herhalingen. Ik zat goed stuk na het trainen.
    ik zal later wel de specifieke oefeningen met gewichten posten.
    wat vinden jullie van dit soort schema's?

3. Ashavan

Ashavan Guest

Klinkt als een dropset. Leuk als je voor de zomer wat definitie in je al aanwezige spiermassa wilt krijgen. Maar voor spiermassa of kracht ontwikkeling zelf zou ik wat anders doen.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Net weer opgemeten... circa 12cm weer kwijt de afgelopen 2 weken. En...*dromroffel* 20kg in totaal verloren sinds ik begon. Zit nu op 88-89kg. Ben zo'n 12-15%vet kwijt en 4kg spiermassa aangekomen in die periode w00000t!!! :p

Zo en nu weer wat bapao's, noodles en m&m's eten vandaag ;)

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Broodje bakpao jong! 8)

Ey kevf, trainde jij niet bij mauribo oid in Groningen? Sport nu ook ene gast al een redelijke tijd bij ons die daar ook een tijd heeft getraind.. :eek:

6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar uit straks ben je opeens een ecto geworden :D. J/k erg goed gedaan, zo zie je maar dat je met veel doorzettingsvermogen je doelen in een relatief korte tijd waar kan maken!..

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    kan ik niet wat kilos van je overnemen :p

8. Ashavan

Ashavan Guest

Ging dat maar dan mocht je zo de laatste 6-7kg van me overnemen :p Nog 3kg en zit op hetzelfde als 2,5 jaar terug en dan nog 4 ofzo tot ik rond de 8-10%vet zit.

Geloof je me als ik zeg het helemaal gehad te hebben met cutten? Ben er al sinds mid agustus mee bezig grrrr...ik wil fucking massa gaan bouwen :p

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    waar zitten jullie op de sportschool (als je er op een zit)?
    Zelf zit ik bij SportCity in Gouda.
    Goede gym, maar wel duur als ik het zelf moest betalen (A)..
    43euro per maand. 100 euro inschrijven. ik vind het duur. waar zitten jullie en hoeveel kost dat?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Harimau ;)

www.harimau.nl

edit:

kosten:
    105 per drie maanden en 15,- inschrijfgeld. 1 maand opzegtermijn

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ik "zit" bij www.ddoublea.nl zodra het mogenlijk is. 38 per maand voor een jaar. 50 inschrijf, maar als je een jaar abbo neemt geen inschrijf. Zat tijdje terug te denken om thuis te sporten, maar nu ik dat doe...liever niet als het kan hehe.

Vorige sportschool was www.Healthcity.nl 80inschrijf en 63.50 per maand. Erg duur, maar dan zit er ook veel extra's bij zoals sauna's en weet ik wat.

12. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja wij hebben ook sauna's en groepslessen en snelbruiners en wtf nog meer. maar 63 euro :| dan mag je zekr ook gratis met de auto van de baas rondrijden xD

1 ding is kut bij onze sportschool. het is een heel hoog gebouw en er is geen airco in de zomer hoorde ik... omfgz :9

dit is de website: www.sportcity.nl

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  13. Ashavan

Ashavan Guest

Dan neem je maandelijkse abbo's, strippenkaart...whatever tot je een betere hebt gevonden.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jaaah ik zat in de buurt ;)

Die gast die nu bij ons sport is nu aan het trainen voor een aantal bodybuilding wedstrijden. Humberto heet die gast, redelijk klein (in lengte ;)) mannetje en ziet er indo uit.. Misschien ken je m?

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zit bij achmea healthcenter. duur dat wel 50 per maand met half jaar contract werk je dan. Kan goedkoper door af te sluiten voor langere tijd dan kan het iets van 45 per maand worden.

Voor de rest hebben we geen sportschool met de faciliteiten die ik zoek en wel kan vinden bij Achmea. Namelijk gewoon fitness duuh :) maar ook groeps lessen als RPM en BodyCombat.

Dus jah kost wat, maar goed als je 5 keer per week gaat is ongeveer 20 keer per maand. 50 / 20 = 2,5 euro per keer. per Sessie ong 1,5 uur = 1,70 per uur :p moet kunnen :D

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wtf Umberto! Hoe is het met hem dan? Lukt het een beetje met zijn abs? Was altijd erg lastig voor hem). Verder echt een diehard bb-er. Wilde ook nooit rust nemen en deed zelfs op zijn vakantie wel eens mee aan een wedstrijd :+
    Doe hem de groeten van me :)

Dit was mijn schema. Ik ben nu drie weken verder en heb een paar dingen aangepast.

maaltijd 2 is de havermout naar 70 gr
    maaltijd 3 één boterham geschrapt en vervangen door 80gr tonijn op water
    maaltijd 4 één appel geschrapt.

dus wat meer eiwitten en ongeveer 100 kcal minder. Ben ik zo goed bezig? O-)

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Van wie moet ik de groeten doen dan? Hoe heet je normaal dan 8)

Verder sport die inderdaad nog bikkelhard, binnenkort heeft die twee bb wedstrijden. We hebben al een afspraak staan dat we daarna gelijk naar de mac gaan haha :D

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kevin ;)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Volgens mij is me rechter knie naar de klote :mad: Zaterdag tijdens het bereiden van me noodles verdraaid en crepeerde van de pijn, kon er niet op staan niks. Paar uur later is het weer te doen met wat gehuppel. Dag later weer klein beetje en elke dag weer 1-2x. Nu voelt het opgezwollen en zeer pijnlijk aan :confused:

Bleh :mad:

Denk dat ik Glucasomine in me schema ga opnemen ivm gewrichten :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2008
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb ik al een behoorlijke tijd. Effect is alleen zo moeilijk te bepalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina