1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    klopt.. maar dat mag ook wel bij mij ;)
    en, aankomen niet zo moeilijk? daar verkijk je je denk ik een beetje op.. niets is in principe moeilijk... alleen zoals sommige mensen moeilijk afvalle, heb ik wat probleempjes met aankomen, uiteindelijk is het inderdaad misschien een knop omzetten maar dat is toch wel moeilijk als je niks anders gewend bent.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat ik dit niet zo eventjes overneem, aangezien dit is afgestemd op jouw lichaam en training en doel. Maar toch bedankt voor de tips, geeft me iig een idee over wat voor maaltijden je mag eten :)

pump it up baby! \o/

Inderdaad, na wat verder lezen is het redelijk verdeeld over de trainingsdagen. Dit moet misschien wel passen in mijn week, daarnaast vraag ik mij af of de progressie die Madcow zegt wel real zijn... Elke week verhogen is misschien iets teveel van het goede? Hoe ging dit bij jou Kevf?

6 sets vind ik serieus teveel Ash, ik vind 5 sets al debiel hoog dus daar ga ik het wel bij houden. Daarnaast hou ik wel van een fullbody schema, splitten doe ik alleen als ik echt niet anders kan :)

Dat bodypump niet alleen cardio is had je me niet hoeven te vertellen, je spreekt puur vezeltype 2a en 2b aan, vezeltype 1 worden zo goed als niet gebruikt. Het is een heerlijke les, ben dus ook blij dat ik de les 1x in de week mag geven :) Dat je meer verzuring voelt is normaal, omdat je veel meer hh maakt en dus veel meer in het Anaerobe lactische systeem zit; is er geen ontkomen aan verzuring. Lekker raggen en schijt hebben aan de pijn :x

Verder goed om te horen dat BB voeding goedkoop is, zal binnenkort even kijken hoeveel kcal ik op een dag nodig heb. Als ik dit weet kan ik het beter verdelen over de vetten,carbs en eiwitten. Verder ziet je schema er prima uit, al lijkt het me wel vervelend worden dat je elke dag precies hetzelfde eet 8)

Wat voor burners gebruik je precies? Aangezien ik al rond de 11 a 12% zit qua vet is dit voor mij niet nodig denk ik. Ik kan via mijn werk gratis aan shakes komen dus dat komt wel goed :cool:

Net voor het eerst in 4 maanden weer eens echt getraind op de fitness, onder andere gekeken wat mijn 5rm is. Man ik was bagger, maar ja wat kan je verwachten na zo'n lange periode geen echte krachttraining...

Squat: 85kg
    Barbell shoulder press: 37.5kg
    Bench: 60kg
    Barbell row: 60kg
    Deadlift: 70kg

Shoulder press ga ik volgende keer met dumbbels doen, met de barbell is het gewoon niet fijn trainen, de stang oppaken is niet echt relaxed zonder spotter... Verder zat ik een beetje te kloten met de deadlift, volgende keer even iemand vragen om mijn uitvoering te checken.. Wel mooi de reacties van de andere sporters, die begonnen al te lachen toen ik aan kwam lopen: 'Ey jonge, waar is je fietsbroek?'. Ze hebben me blijkbaar gemist :'-(

Merkte trouwens dat bij de deadlift ik waarschijnlijk wel zwaarder kan, alleen is het rete moeilijk om het gewicht goed vast te houden...

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Al die schema's hier enz ik snap het echt niet hoor....ik ben 15 kilo afgevallen door tefietsen. Ik fitness de laatste 3 jaar en dat schema bijhouden doe ik echt niet! Ik doe gewoon mijn ding en eet ook gewoon....gewoon....ik heb nu ook een dubbele spier massa bij mijn benen want die train ik veel, maar mijn armen mogen nog wel wat werk....Ze zien er leuk uit als ik ze span maar doe ik dat niet lijken het van die zielige armpjes :9 Iemand idee hoe dat komt? En die sixpack heeft ook nog wel nodig werk nodig....iemand nog suggesties? (ben aardig lui typ dus word een lastige)

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Post eens wat je nu precies per training doet, dan kan ik best even aangeven wat je kan veranderen :)

Verder is een schema gebruiken wel aan te raden, een vaste lijn in je schema is erg belangrijk om grote progressie te boeken. Blijf je maar wat aankloten qua oefeningen dan weet je lichaam ook nooit helemaal waar hij zich op moet verbeteren, even simpel gezegt dan ;)

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik zou zeggen je armen trainen he ;) Met fietsen train je je armen weinig dus die gewichten pakken ;) En sixpack.. buikspieroefeningen en ik geloof dat je grote spiergroepen moet trainen, ik weet niet meer precies waarom maar stond me iets van bij.
    Tot zover iemand die zo'n beetje net zoveel ervan weet als jij ;) nu de experts hehe

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Voor de sixpack is het belangrijkst dat je je vetpercentage omlaag brengt, je bovenste buikspieren komen al goed in beeld rond de 15%, wil je je gehele buik goed laten zien moet je zeker rond of onder de 10% gaan zitten geloof ik.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omg wat lijkt het me toch strontvervelend om uberhaupt een fokking eetschema te hebben 8)

Anyway @ Kevf (of iemand anders into dit topique), bouw ff een nieuw deeltje :cool:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zal een poging doen, geef me een paar minuten 8)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina