Je geeft het zelf al aan Sostic...te veel voor je met al die andere dingen er om heen. Maar 5x5 is niet voluit op alle 3 de dagen. Het is soort van high-low-med qua gewicht en de eerste 3-4 weken zijn licht ivm een aanloop. Doorlezen van die site is ook zo gebeurd. Merendeels weet je het al dus hoeft eigenlijk alleen maar over de trainings methode zelf even te lezen en dat is nog geen 45minuten. Heb het merendeels lopen "scannen" en scrollen.
Zat eerder te denken dat het wellicht handiger is de grote 3 een 6sets/5reps pyramide uitvoering te geven en de overige oefeningen zwaar gewicht en standaard 3sets van 8-10reps ofzo te behouden met gewichten die je elke week lineair verzwaard. Of progressief elk set verzwaard tot het punt dat dit niet meer makkelijk gaat en dan pas lineair doen. Opgezet in wellicht een ub/lb schema.
Bodypump is niet alleen cardio. Is nog best pittig als je de barbel beetje zwaar belast en wat zwaardere dumbells pakt. Je doet dezelfde oefeningen als met krachttrainingen zoals squat, bankdrukken, barbel rows etc. Alleen met lichter gewicht en zo'n 3 minuten aan 1 stuk door. Heb daar meer last van spierverzuring en spierpijn na afloop dan met een reguliere KT.
BB-voer is goedkoop, maar is ook afhankelijk van de kcal die je nodig hebt. Met 1800kcal en een kat betaal ik zo'n 30-35euro per week aan boodschappen. Dat is 500gr brinta waar ik 10 dagen mee doe, 1-2 volkoren brood, 1 pot pindakaas, 36eieren, 25kiwi's, 8 builtjes van 125gr Basmati Rijst, 4 bakken circa 400gr kipfilet waar je 8 dagen mee doet, 2 pakken magere melk, 14 blikken tonijn uitlek gewicht 150gr. En dan om de paar weken een cheatmeal 4 bapao's en 1 zak m&m's.
Als je weet wat je gemiddeld als avondmaal wegwerkt en dat compenseerd in je overige maaltijden zodat het dag totaal klopt is er niks aan de hand lijkt me.
Zelfs met thuis sporten waarbij je lichaamsgewicht gebruik val ik nog bijna een halve kilo vet per week af exclusief gebruik burner. Dan is het bijna het dubbele. Meer onverzadigde vetten eten schijnt ook te helpen bij mij
zit nu qua verdeling 25%vet/35%kh/40%ew
Klik om te vergroten...