Complimentjes krijgen is inderdaad relax. Op school sta ik bekend als "de brede", of de gast die zo vaak fitnesst... En dat is gewoon fijn om te horen dat mensen ook echt zien dat je bezig bent.
Ik train nu sinds begin februari, zo'n 9 maanden dus. Ik ga 3x per week fitnessen en sinds kort probeer ik ook 1x per week te gaan hardlopen. Mijn doel is uiteraard om breder te worden, meer spiermassa te kweken. Maar aan de andere kant verlang ik ook echt naar de befaamde sixpack... Alleen ik kan gewoon NIET van lekker/ongezond eten afblijven. Ik moet echt wat meer discipline kweken betreft gezond eten. Discipline met trainen heb ik genoeg, ik ga elke keer met plezier naar de gym dusja...
Ik ben begonnen met trainen omdat ik wilde afvallen, aangezien ik overgewicht had en wat gespierder worden was een leuk extra'tje. Ik woog toen ik begon zo'n 80kg, nu schommel ik rond de 73kg.
Nu wil ik een lager vetpercentage krijgen en aan gaan komen door extra spiermassa. Alleen het cutten gaat zo langzaam...
Ik kan nu 80kg 5x benchen, niet slecht al zeg ik het zelf... Maximale 1 rep nog nooit geprobeerd, ik train ook altijd alleen dus dan is het ook wel link. Dumbbell press doe ik met 28kg 10x, ben nog niet hoger gegaan dan 28.
Ik weet btw niet goed waarom ik dit post, ik volg dit topic altijd en ik dacht ach ik post ook is een keer iets over mezelf...
Klik om te vergroten...