1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Dat zal wel moeten lukken, al zit ik ook nog op een andere sport dus dan wordt het wel wat maar 2x moet zeker lukken en anders liggen hier thuis ook nog wel gewichten waar ik aan de slag mee kan :thumbs:. Mijn broer heeft ook nog zo'n whey shake, is dat aan te raden? Want dat zou je spieren sneller herstellen.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    no offence, maar het komt over alsof je echt totaal niet weet waar je het over hebt ;)

@ Jorrie: al het begin is moeilijk, check de startpost :b:

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind 44,95 voor een KG creatine anders niet echt duur.
    Ook zitten hier een hoop andere bestandsdelen in, waarvan ik een aantal niet echt bekend mee ben maar ook weer een aantal die bewezen erg goed bij creatine gaan(like L-glutamine)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik betaal 11,- voor 500 gr. Dus dat is 22,- voor 1 kg. Meeste creatine sups met toevoegingen zijn de moeite niet waard. De toevoegingen zijn of vaak in zulke lage hoeveelheden dat het niet interessant is(vaak het geval met glutamine, waar je aardig wat van moet hebben en dan wordt het erg duur) of betreffen allerlei vormen van suiker/dextrose en dan kan je beter gewoon zelf druivensuiker kopen.

Daarnaast is de 'gewone' monohydraat het soort waar de meeste winst te halen. Maar die is voor verkopers zo weinig interessent. Crea alkilyl mega ester hydraat klinkt waarschijnlijk een stuk heftiger ofzo :+

edit: 13,-
    http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/micro-pure-creatine-100

5. Ashavan

Ashavan Guest

holy shit...45euro? Neem gewoon de monohydraat creatine voor 17 euro bij xxlnutrition.nl :confused:

mijn nieuwe "supplementen" werken ook aardig. na anderhalve week hou ik zoveel vocht vast dat de weegschaal vanochtend 116,5kg aan gaf :eek: En dan nog 3-5reps met chin ups kunnen maken w00t :p

Eet nu 4000-4200kcal per dag en lijk nog steeds vet te verliezen :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2009
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat goede slapen is alleen zo moeilijk:+

7. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat valt ook wel mee, ik hoor vaak mensen dat ze shakes gebruiken en dat ga ik zeg maar niet doen. Ik ben niet iedere dag met fitness bezig maar, dan wil je toch wel wat resultaat hebben anders lijkt het ook net als of je alles verkeerd doet of niet goed.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je komt een heel eind zonder shakes. Als je goed aan het trainen bent heb je meer eiwitten nodig, dan zijn shakes af en toe gemakkelijk meer ook niet.

Er zijn zat andere eiwitbronnen :)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    sowieso moet je een schema hebben, anders zal je nergens komen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Je zit wat aan te kloten. Als een beginner kun je dan altijd het eerste jaar ofzo nog winst boeken. Maar daarna moet je steeds scherper zijn met voeding en rust en indeling van work-outs.

Reken maar gewoon uit hoeveel kcal je moet eten elke dag en wat je moet eten om daar aan te komen. Je hoeft niet elke 2-3 uur te eten zolang je alles op die lijst maar gedurende de dag binnen krijgt ongeacht hoe je het doet.

Qua trainen moet je ook een duidelijk beeld hebben wat je wilt en wat structuur hebben in wat je doet en waarom. Hou de gewichten bij die je doet en ga er elke keer over heen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    altijd leuk hoe bepaalde ideeen weer wijzigen:

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    staat wel veel bullshit daar zeg

13. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Lees nu al tijden mee in deze topic, tevens op het dutch bodybuilding forum en ik vind het knap hoeveel inzet en moeite de meesten leveren om hun doelen te behalen.

Ikzelf ben nu zo'n 3 maanden bezig met 'fitnessen' (alhoewel je het niet echt zo hoort te noemen) en volg er tevens een strikt voedingsschema naast.

Mijn 'doel' is zo rond de 100kg te eindigen, met een mooi laag vetpercentage uiteraard O-)

Als jullie het leuk vinden om mijn moeizame weg naar dit doel te volgen houd dan mijn blog in de gaten op : http://tim100kg.blogspot.com .

Graag ontvang ik feedback op mijn trainings- en voedselschema, zeker van Kevf en Ashavan.

_0/

14. Ashavan

Ashavan Guest

lol kevf. Leuk en aardig, maar dan moet je ook echt gaan vasten en niet besluiten toch nog even in de ochtend wat te eten. Ik merkte juist dikker te worden op IF dus mij niet gezien. Sinds ik weer ontbijt en doe gaat het beter.

Maar ik eet niet elke 2-3 uur strikt. Heb nu al weer 5 uur niks gehad. Zolang je maar beetje verspreid eet en eind van de dag maar al je kcal en macro voedingsstoffen binnen hebt :)

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    moet er niet aan denken, nooit ontbijten..

16. Ashavan

Ashavan Guest

w00t vandaag de 180kg squat gedaan. Dat is 20kg meer dan me laatste PR :D
    [yt]0S9SSuynX0Q[/yt]

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    netjes man!

18. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat je doet als je vast komt te zitten en het gewicht niet omhoog krijgt, Ashavan?

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft toch zn safety bars an de zijkant zitten. In het ergste geval laat je het daarop vallen, schijven eraf en klaar.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Dan laat ik het gewicht van me rug af donderen op de vangers. Geen probs

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina