Flix jij gebruikt gewoon een Push Pull schema. niks mis mee en kun je inderdaad door roteren. Ene dag alle duw bewegingen en andere dag trek bewegingen.
25reps met sit-ups...sit-ups op zich zijn al nutteloos en hoge reps ook vanwege de spiervezels die in de buik zitten. Dan heb je meer aan de standaard 8-10reps en dan meer gewicht gebruiken. Maar zoals ik zei zijn sit-ups vrij nutteloos omdat bijna niemand het goed doet ook al denken ze van wel en ten tweede omdat het eerder een heupbuiger is dan een daadwerkelijke buik oefening. Je kan het beste gewoon een core oefening ipv een buik oefening doen. Dus plank holds/ Side plank Holds en dan 4x60sec en klaar.
Geen 16 en eigen tijden verzinnen...die is goed. Mijn leven als 26 jarige heeft ook allerlei verantwoordingen, maar ik heb het zo ingedeeld dat alles rondom me work-outs gepland wordt. Wil iemand dat ik iets doe dan regelen ze maar een tijd dat niet overeenkomt met me work-outs. Moet ik overwerken...sorry niet op de dagen van me work-outs.
Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2009