1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sportschool gaat niet lukken om 2 redenen.

Geen Geld, Geen tijd. Heb zelf ook al basketbal training. + ik ben geen 16 dus kan ik geen eigen tijden verzinnen.

Daaaamn, wilde ik net ontbijten, blijkt me broer het laatste stuk kalkoen opgegeten te hebben.. Hopelijk komt mijn Ma terug met boodschappen.

2 Crackers dan maar :+

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tijd is er altijd. Je moet het alleen maken.

Ik train zelf ook gewoon 3x in de week (amerikan) Football en daarnaast zit ik 4x per week in de gym. Je moet het alleen goed plannen. Het is niet erg verstandig om de dag voor trainen benen oid te gaan doen.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Flix jij gebruikt gewoon een Push Pull schema. niks mis mee en kun je inderdaad door roteren. Ene dag alle duw bewegingen en andere dag trek bewegingen.

25reps met sit-ups...sit-ups op zich zijn al nutteloos en hoge reps ook vanwege de spiervezels die in de buik zitten. Dan heb je meer aan de standaard 8-10reps en dan meer gewicht gebruiken. Maar zoals ik zei zijn sit-ups vrij nutteloos omdat bijna niemand het goed doet ook al denken ze van wel en ten tweede omdat het eerder een heupbuiger is dan een daadwerkelijke buik oefening. Je kan het beste gewoon een core oefening ipv een buik oefening doen. Dus plank holds/ Side plank Holds en dan 4x60sec en klaar.

Geen 16 en eigen tijden verzinnen...die is goed. Mijn leven als 26 jarige heeft ook allerlei verantwoordingen, maar ik heb het zo ingedeeld dat alles rondom me work-outs gepland wordt. Wil iemand dat ik iets doe dan regelen ze maar een tijd dat niet overeenkomt met me work-outs. Moet ik overwerken...sorry niet op de dagen van me work-outs.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2009
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    edit; nvm

5. Ashavan

Ashavan Guest

nee
    je kan het eventueel als een opwarming gebruiken voor de borst spieren of om meer explosiviteit gericht te trainen. voor de rest heb je er niks aan.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat laatste heeft meer te maken met je hobby --> Fitness

Laten we eerlijk wezen, niet iedere 16- jarige zou jou schema en dito postuur willen hebben. (absoluut niet negatief bedoeld! ;))
    Mijn zwager kan met moeite wat leuke shirts bij elkaar sprokkelen door de omvang van zijn armen en borstkas. Komt omdat hij ongeveer jou postuur heeft.
    Een pak? Op maat maken.
    Een overhemd? --> 5 a 6 maten te groot.
    9 van de 10 shirts die je ziet hangen? --> passen je armen niet in.

Dus echt makkelijk is je postuur niet.
    Laten we eerlijk wezen, jij gaat in je hobby een stuk verder dan de 95% die hier en in nederland fitnessen.
    Ik kan best begrijpen dat die jongen er nu nog geen tijd voor wilt maken. Misschien later als hij wel aan time management gaat doen.
    :)

7. Ashavan

Ashavan Guest

Ken het probleem :p

Heb al 3 hemden naar de vernieling geholpen omdat ik iets van tafel moest pakken en me lats dat hele ding uit elkaar rukte. Maar dan koop je ze maatje groter niks aan de hand. Met broeken is het een groter probleem :mad:

8. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft er ook niet zo extreem intensief mee bezig te zijn, maar kom nou, iedere 16 jarige kan wel 2-3 x in de week driekwartier vrijmaken. Als je op xbw zit en gamed, moet je ook tijd vrij kunnen maken om even naar de sportschool te gaan. Dus dat is een beetje zwak excuus.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mijn zwager had het op een feestje toen hij een even een sta tafel neer moest zetten :+ Kon hij weer naar huis :lol:

45 min.?
    Ik ben toch wel minimaal 1 uur en 45 minuten kwijt hoor :cool:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik nooit meer dan 50 min

en met een beetje goede wil kan 3 keer altijd wel.

ik:
    werk fulltime, heb een zoon van 11, zit op pianoles, speel ook gitaar en ga al jaaaaaren drie keer in de week naar de gym.

kan best

11. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Wáát!? waarom zou lang? als je echt intensief bezig bent is dat toch veelste lang! Ik weet mijn trainingen altijd wel te voltooien in 45 min - uurtje 8)

Of cardio je ook echt een half uur naderhand? dan kan het wel natuurlijk.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook soms gewoon 2 uur bezig. En dan doe ik geen cardio of wat dan ook.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Als middelbare scholier/student heb je toch super veel vrije tijd, kheb max 8/9 uur college in de week waar ik naar de helft van maar heen ga:p dan werk ik af en toe nog een paar uurtjes, maar ik train 6/7 keer per week bodybuilding/kickboksen. kga dan misschien wel wat minder uit dan de gemiddelde student maar 2 keer per week uitgaan vind ik zelf meer dan genoeg. ik kan niet van de drank afblijven als ik uitga dus als ik vaker zou gaan zou dat niet goed voor me sporten zijn:+

14. Ashavan

Ashavan Guest

ik ben anderhalf uur bezig, maar komt meer omdat ik lange pauzes neem tussen door. Moet echt minimaal 2mins hebben en 4-6mins op de top zware sets anders kunnen me spieren niet voldoende herstellen tussen door. Een strongman training kun je rustig een middagje voor vrij nemen :p

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag hier een pot van gehaald Xtreme pro whey.
    Maar dan de 2Ibs. variant. Voor 20 euro wil ik het best een keertje proberen.

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het is niet het trainen dat tijd kost maar het eten.. met een ontbijt ben ik toch al snel 20 minuten kwijt bijvoorbeeld. Nou als je dan bijv. 3000 kcal op een dag naar binnen wilt werken reken maar uit.... Dus de tijd in de gym stelt imo geen ene reet voor.

17. Ashavan

Ashavan Guest

damn wat eet jij traag. zit je tussen door nog hele gesprekken te voeren ofzo? In 20mins heb ik me maaltijd gemaakt en al in me maag zitten.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zit ook 20 minuten aan het ontbijt hoor :+ Traagheid 's morgens :p

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    mijn ontbijt is echt 5 min, maar dat is puur omdat ik gewoon veel trek heb in de ochtend:+

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    simpel rekensommetje;
    melk pakken + opwarmen = 2,5 minuut. Nog pap ervan maken toch wel 3 minuten. Dan nog 2/3 minuten eten. Dan boterhammen pakken, smeren, eten. Shake maken, drinken. Loopt toch als snel op helaas :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina