Nu we het over lachwekkend hebben...
Vanochtend naar sportschool geweest. Nou ja 12.00 uur. De ochtend klasjes zijn dan voorbij en het is enorm rustig. Terwijl ik bezig was met DB Row komt er een oudere man tevoorschijn die wilde Cable Side Raise doen. Via de spiegel hield ik hem zo eens in de gaten terwijl me eigen sets afgewerkt werden.
Normaal grijp ik niet in als iemand bezig is, maar bij deze gozer dus wel. Hij had duidelijk geen benul waar die mee bezig was. Verplaatst ie het ding hoog en dan nog hoger en met zijn hele lichaam dat gewicht trekken. Dus ingegrepen voordat hij afgevoerd moest worden. Even dat ding ingesteld en voorgedaan hoe het moest. Opeens met 1/3 van zijn oorspronkelijk gewicht voelde hij de spier die getraind moest worden. Dus ga weer verder met DB Bent over Row (heb Deadlift naar benendag verplaatst en BB BOR is kut omdat er maar 1 fatsoenlijke BB is die men voor bankdrukken al gebruikt) en zie hem weer vaag bezig zijn. Echt die gast had haast want geen enkele rep was gecontroleerd.
Toen ging ik Cable Shrugs doen en hij staat aan hetzelfde powerstation Tricep Cable te doen. Godverdomme schoot ook niet op. Dus weer voor doen. Hij blij ik weer Shruggen...hij weer met heel zijn lichaam zwaaien en trekken en doen. *zucht*
Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2008