1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wheight gainer vind ik persoonlijk niet nodig. Ik moet de persoon nog tegenkomen die niet aan zijn kcal kan komen dmv rijst/volkoren brood/pasta ed.

Dus ga voor de whey eiwitten en neem die dan vooral als je opstaat en na het trainen. Evt een uur voor het trainen is ook een goede optie.

Vuistregel is 2kg eiwit (uit je voeding + shakes) per kg lichaamsgewicht.

en waarom doet bodynet het nog steeds niet? :mad:

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    2kg? :D
    Beetje teveel van het goede of niet :D
    Snap dat je gram bedoelt ;)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee joh bedoelde 2kg 8)

;)

Verder supps:

- vit c1000
    - visolie
    - creatine

4. Bassie_

Bassie_ Guest

Net bij m'n oma geweest (eens in het jaar :p). Probeerde ze mij allemaal vette happen en appeltaarten aan te smeren. Tsja en leg een vrouwtje van 91 maar eens uit dat je aan het cutten bent :lol:

5. Ashavan

Ashavan Guest

Ben het met Kevf eens dat Weight Gainers te pas en onpas gebruikt worden. Proteine shakes zijn de basis zo'n beetje dus zijn belangrijker om te nemen. Verdiep je wel in de vele verschillende produkten. Samenstelling qua ingredienten verschilt namelijk enorm.

Tja geen idee waarom BN plat ligt. Database fout en niemand die het kan fixen op moment :mad:

Zaterdag naar Tilburg geweest om daar te trainen. Dus er zijn ook foto's gemaakt in actie...zover dat kon, want we lagen meer dubbel van het lachen. Foto Op de eerste sta ik in eind positie van de Snatch. In dit geval een 24kg dumbel. Was opwarm. Op moment eindig ik met 32kg omdat ze niet zwaarder hebben. Moest letterlijk het stof van die gewichten halen. Morgen me thuis spul en kan ik de DB's verzwaren tot max 60kg dus zullen zien. Tweede sta ik uit te hijgen voor Tricep Push Down. Op 2 blokjes na, wat 85kg zou zijn, drukte ik heel de stack weg voor 10reps. De kabel pose curl was 30kg per arm. Was best lekkere training.

Morgen, na een week junken, weer strikt op eetschema letten en Bill Star 5x5 schema voor kracht. Ondanks het junken zit ik qua gewicht nog steeds onder de 80kg :eek: Mogguh ochtend eerst me 5rm vast stellen voor de Bill Star.

[yt]MTaL8lwIMQY[/yt]
    dit is een snatch

[yt]IEBOMvh9h3I[/yt]
    hang clean & jerk

Ben beiden aan het proberen :p

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2008
  6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    waar was je gaan trainen in Tilburg?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hang and clean gaat bij mij altijd fout, doe mijn ellebogen er niet snel genoeg onder....leuke foto's trouwens :)

8. Bassie_

Bassie_ Guest

WTF jij lijkt op Joran van der Sloot :lol:

9. Ashavan

Ashavan Guest

Zo dan ben je blind o_O

Hang Cleans bij mij zijn nog afhankelijk van de timing. Als er genoeg explosiviteit in zit no probs verder.

Ergens in Tilburg. Niet al te ver van het station. Geen idee hoe het heette :mad:

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Toevallig Axis?

11. Ashavan

Ashavan Guest

Nope want het was geen fitness school en er werden helemaal geen groepslessen gegeven. Zal het eens vragen als die gast online is hoe het er heette.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hmm ja nu je het zegt, Axis heeft veel zwaardere dummbels..

13. Ashavan

Ashavan Guest

Helisports is net langs geweest. DB stangen en bankje had ie niet bij zich :mad: Als ik zo kijk het press rack ook niet volgens mij. Is wel fucking vermoeiend 4 verdieping omhoog sjouwen. 2 schijven van 20kg en daarop 2 van 15 en lopen. Zweet me het apen lazurus.

Straks bestelling bij maken. Wil toch nog een 1,80 barbel voor het smallere werk zoals curl e.d.

14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je een thuisgym maken?

Het leven op shakes valt tegen, blijf heel de tijd een hongergevoel houden. Kiezen zijn er net uitgekraakt, de tering dat viel eens even tegen :{. Duurde ook langer dan verwacht, 1 kies wou er niet meteen uit en moest met een boor in stukken gespleten worden mwahaha :eek:. Hopelijk is het morgen beter want die weightgainer wordt vies zoet als je em vaak drinkt...

15. Ashavan

Ashavan Guest

Geen uitgebreide thuis gym. Gewoon wat basic stuff. Net even semi-boos gebelt waarom de helft niet geleverd was en er meteen een 1.80 barbel bij besteld met korting rofl. Nu weer een dag ofzo vrij regelen van werk.

Dan ga ik maar beetje barbel snatches, cleans, deadliften en bent over row'en tot die tijd :p En curlen met de 2,20 olympic barbel rofl.

Leven op shakes is easy als je weet hoe en wat... Je moet het alleen timen en qua kcal en voedingsstoffen laten kloppen.

@Kevf
    Ondanks de lading spierpijn die ik nog heb van zaterdag...

Niet fucken met Endo power. Ik sta daar wel even te curlen met 40kg voor een volledige set ;) 60 zal me ook wel lukken als spierpijn weg is :p

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2008
  16. Ashavan

Ashavan Guest

En omdat we niet alleen praatjes zijn...wat bewijs...nou ja eerder omdat ik me set aan het inwijden ben vandaag :D

Deadlift tot 110 eitje. En dat voor een niet powerlifter of sterkste man :p
    Liet hem lichtjes op me boven been hangen ivm wachten tot de foto een keer gemaakt werd. Werd dus een farmer's hold van 30sec gvd.

Ben niet echt top vandaag. Maar toch op de volgende 125kg deadlift...met straps. meer dan 130kg en het zou nieuw PR zijn geweest rofl. Ik doe overigens sets van 3reps met dit gewicht op dit moment.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2008
  17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi setje, ziet er goed uit.
    Heb je daar nou veel voor betaald?

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die boekenplank gaat eraan! 8)