1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen waar jij je supplementen koop ashavan?? want ik koop bij de tuinen maar 60 visolie capsules is peperduur en ook zo op;)

2. Bassie_

Bassie_ Guest

Waar is die visolie goed voor als ik vragen mag, vind dat altijd zo overdreven?

3. Ashavan

Ashavan Guest

Ik koop me sups bij xxlnutrition.nl en de vitaminen, visolie e.d. via de praktijk van me stiefma zodat ik alleen inkoop prijs hoef te betalen.

Visolie zijn goed voor allerlei dingen, maar als je voldoende vette vis eet is het ook goed. Het helpt je cholesterol laag te houden, huid flexibel, helpt met afvallen, algehele gezondheid, gewrichten, gooit je testosteron omhoog waardoor spieraanzet makkelijker wordt en weet ik wat nog allemaal meer. Ik neem tussen de 6-12 caps per dag van die dingen.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    6-12:eek:

en ik doe er eentje per dag8)

5. Ashavan

Ashavan Guest

normaal is het 3 bij ontbijt, 3 middag, 3 voor slapen. Dat is een sportdag. Niet sportdag zijn het 2 per keer. Maar nu ik weer het V-diet deed moet ik meer om te zorgen dat ik voldoende vetten binnen krijg dus zijn het meer caps.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe maak je havermout + melk lekker???

Ben nu door m'n müsli voorraad heen omdat havermout beter is.
    Dus ik flikker wat havermout in bakkie wat melk erbij en ik dacht vreten maar... maar dat is dus echt niet te vreten :lol:
    Dacht al dat ik het moest opwarmen :lol:

Maken jullie er pap van á la:
    http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/ontbijtgerechten/snelle-havermoutpap-1-persoon-6090.html

Of meer een shake á la:
    tips welkom ;)

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  7. Bassie_

Bassie_ Guest

ja hoe je er ook mee aan de slag gaat, het zal niet te vreten zijn. (iig voor mij)

Liever brinta ofzo.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    heb nu 50 gram even geprobeerd met 125 ml melk even in magnetron gedaan.. scheutje suiker erdoorheen.. is wel te doen opzich denk dat ik er wel aan kan wennen! :)

edit: is brinta gelijkwaardig qua voedingsstoffen aan havermout? Want dan overweeg ik daarop over te stappen aangezien ik dat vroeger heerlijk vond...

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wel ongeveer. Havermout heeft iets meer gezonde vetten, maar brinta mag ook, evenals Nutrix. Havermout met melk vind ik sowieso niets, bij brinta is het juist weer andersom.

Ik drink mijn havermout overdag zo: 120 gr havermout, 35 gr whey, +/- 250ml water in een shakebaker. Is echt prima te doen!

Laatste maaltijd is bij mij nu: 30 gr havermout en een beetje water. Vervolgens in de magnetron en daarna wat zoetstof en kaneel erbij, heerlijk!. De prot 80 drink ik er los bij.

Visolie staat bij menig bb-er tegenwoordig bovenaan bij proteine ;)

10. Ashavan

Ashavan Guest

Ik heb me shake beker. Op een sport dag gooi ik er 50gr brinta in met 250ml magere melk en 25gr Pro80. Dat drink ik dan weg. Gebruik het ook om me capsules mee weg te slikken. Op niet sportdagen doe ik 200ml melk met 50gr havermout en 25gr Pro80. Om 12.00 neem ik het zonder Pro80. Het is de Pro80 welk er een lekkere zoete smaak aan geeft wat het makkelijker maakt, maar op zich heb ik er geen moeite mee om het weg te werken met water ofzo.

Dit doe ik omdat Brinta meer koolhydraten bevat. Havermout minder kh, maar meer vetten. Ze hebben ook allebei andere vitaminen/mineralen als aanvulling. Door het te cyclen heb ik dus variatie en vult het elkaar aan. Brinta zet ook uit in de maag waardoor ik sneller met een opgeblazen buik rond loop rofl.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon verhogen naar 120gr havermout, dan zit je ook wel vol -_-

12. Ashavan

Ashavan Guest

Financieel gezien nutteloos. Ik betaal 500gr brinta 1,25. 500gr havermout Quacker is 85cent. Maar als je meer Havermout moet nemen om aan de kh's te komen is dat duurder en nutteloos vergeleken met Brinta. Voor dat beetje extra vet wat havermout geeft neem ik wel wat extra nootjes, olijfolie, pindakaas of visolie capsules.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nou hier mijn tweede ervaring :D
    100 gr. havermout, 250ml melk... 600 graden 2 minuten in de magnetron.. even roeren en eten maar...

Maar... door al die stukken havermoutdie erin zitten duurt het tijden, je kan het niet zomaar naar binnen slurpen.. eerst kauwen op taaie shit en dan kan het pas. Resultaat..bij de laatste 10-15gram was het al koud en heb 't door de wc geflikkerd..

Denk dat ik toch maar aan de brinta pap ga ;)... al probeer ik de havermout nog een weekje vol te houden.. wie weet wordt het lekker...

14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    De melk kook ik altijd in een pannetje totdat die bijna kookt, en dan de havermout erbij. Eventjes nog op een laag pitje en dan af laten koelen. Lijkt me beter dan in de magnetron...

15. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe de havermout er ook pas in nadat de melk warm is :)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je wilt drinken moet je het ook gewoon koud doen, dan wordt het geen pap!

@Ashavan: 500gr havermout kost geloof ik 39 cent van Euroshopper eigen merk ;)

17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens Bambix, mannen.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Weet je...ik lig hier toch eigenlijk best wel te lachen hier om. Stel kerels die moeite hebben om havermout en zo te eten :D

19. boatfreak

boatfreak Guest

Molenaar! Bij de c1000 koop ik het altijd, warme melk en dan mengen. Laagje suiker er overheen strooien en eten maar, heerlijk! Ik kan mijn dacht niet goed meer beginnen zonder die shit.

En de verpakking is ook zo vet.

20. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik slik me visolie capsules met energy drank sugar free! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina